Verklaart ook waarom ze altijd bij hem in de vlogs is en nooit naar huis moet om te werken/studeren.
Misschien kan je je verhaal insturen naar kingalert
Verklaart ook waarom ze altijd bij hem in de vlogs is en nooit naar huis moet om te werken/studeren.
Misschien kan je je verhaal insturen naar kingalert
Hahah was ook niet serieus!
Ik zie helemaal niks, behalve dat haar tanden mooi wit en recht zijn. En ze heeft allang geen lipfillers meer, misschien zie je dat?
Misschien gebleekt? I don’t know, maar ik vind haar hoe dan ook bloedmooi om te zien
De kattenbak, het eind dansje… Like whuuut… you try too hard…
13 van jouw 20 berichten gaan over Sofie, die hier verder weinig besproken wordt.
Toeval?
Dat valt toch wel mee? Maar ik heb wel iets met haar ja, vooral door het boek, toen ben ik begonnen met posten. Moet ik meer over andere mensen posten?
Nee hoor, hoeft niet.
Vroeg me alleen hardop af of Ilse80 de nieuwe Betty88 was.
Wie is Betty88?
fangirl123
Undercover Serena die Serena kwam ophemelen.
Ja, dat was mijn eerste post toch? Ik moest het gewoon kwijt
Wauw wat?!
Die vond ik op de prachtige beutyblogtopictumblr omdat ik me met mijn slechte geheugen niet meer kon herrineren of het nou Betty88 was (het was Betty_88) en het even wilde verifiëren Adhv het ABC.
Waar is eigenlijk die website waar vroeger al die achtergrondinformatie op stond? Misschien leuk om dat in een topic hier te plaatsen
edit: ja die tumblr met ABC, is die nog ergens te vinden?
Ja dat wil ik nu ook weles zien!
Hier staan alfabetisch de bekendste momenten en inside Jokes uit de tijd van EGF, hij zou eigenlijk moeten worden aangevuld met onze FF momenten.
Handig als naslagwerk @oliverqueen
Echt never forget the Betty gate
Wie hebben dat toen ook live in the moment meegemaakt? Wat een avontuur
0 stemmers
Thanx!