HOE IS DIT AFGELOPEN!!!
Zo moeilijk te geloven dat ze hierna Tien van Wil is geworden 
Nóg een bevestiging dat Mascha de eerste was
Ik heb ooit Serena nog een mailtje gestuurd met een vriendin (wtf bezielde ons) over dat we het gek vonden dat ze de dagen na de Bettygate comments daarover verwijderde etc. ze heeft toen nog een mail teruggestuurd, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Er stond iig in dat ze zich schaamde en niet wilde dat al haar volgers het zouden zien/weten. Vrij logisch ook wel haha. We waren echt sensatiezoekers toen haha.
Oja oke, niet gebeurd danš¤·š¼āāļø

Hoe kom ik nu pas achter de pracht van jouw avatar? Heb al die tijd gedacht dat het een saaie Vermeer was, maar dit is Kunst.
Het meisje met de parelmoer nagellak op haar middelvinger.
Huh is dit altijd al??? Heb 't nooit gezien
Ahh Akosua, hoe zou het met haar gaan.
Was zij nou arts? (dacht ik mij ineens te herinneren)
Lees net op een fb groep dat de broer van Monica dragqueen is. Wist ik niet. Vind het echt supercool! Mooie fotoās en looks heeft hij (of moet ik dan zij zeggen, wil niemand beledigen).
Omg dit is zo schattig, heb echt zin om dit te bestellen en in elkaar te knutselen!
Ik weet nog dat het forum er toen elke nacht even uit lag en dat gebeurde ook midden in dit drama, heb zo vaak zitten refreshen. EGF was toen ook trending op twitter!
Elke nacht om 4u! Altijd als ik nog/al wakker was en het forum vloog eruit dacht ik omg dit was het dan, het komt nooit meer online! Maarja toen was het ineens 17 mei(toch) en toen ging het Ʃcht offline
Jaaa dit kan ik me nog herinneren!! Jij of iemand anders die haar hier ook over gemaild had, hadden dit toen gedeeld op egf
Kwam deze nog tegen; wat een Fame had ellegirl toch. @Karl_Lagerfeld @ellegirltalk @Evenveel
Wie heeft dit geschreven? Echt heerlijk gedaan!
En ik kom er nu achter dat āMadam Lotteā inmiddels een kindje heeft⦠In mijn herinnering is zij 17 ofzo. (Maar goed, naar mijn idee ben ik ook nog 25 en dat is niet perse zo.)
ik heb hem nu zelfs geblokkeerd op instagram omdat ik die kutkop niet meer kan zien
Volgens mij hebben verschillende forummers toen stukjes ingediend (vaak gewoon door een post in het beutyblogtopic). Het werd steeds aangevuld.
Ja! Cupcake gate heb ik geschreven. Niet mijn beste werk maar wel nog steeds trots op dit stukje gepubliceerde literatuur