Leeft chubby de snurkhond nog eigenlijk
Haha ja dit wist ik. Hij doet ook performances op festivals als dragqueen. Ik werkte een keer op zoān festival en keek hem iets te lang aan met een āben jij niet⦠jaaaa dat ben jij!!!ā-hoofd
Is hier eigenlijk al gedeeld dat Monica een insta story heeft geplaats van een video van haar broer die over haar verteld? Is op een docu manier gefilmd en daarna zie je een datum (25.03.2020 geloof ik). Dus degenen die dachten dat er een docu over haar uit zou komen hadden gelijk!
Dat Chubby samen met haar racefiets aan de kant is gezet met de komst van Kees vind ik het allerkwalijkst! 
Ik cringe echt van die hashtag.
Misschien zelf dan maar de hastag #takketrut in het leven roepen.
Het arme kind is zo zelfstandig dat dat haar boshutje in de weg zat, dus ze wilde eens ervaren hoe het is als ze 10K ervan door haar volgers laat betalen. Ze voelt zich zeker nu al als herboren he? Wat een fijne verandering, jĆ” zeggen.
Eigenlijk heeft ze gewoon dik gelijk. 10k kun je onmogelijk klein noemen 
Ik heb geen mening over hoe Jennie haar boshuisje financiert, maar ik denk dat ik de term ābosbabeā wel van haar ga overnemen. Mijn vader was vroeger boswachter, dus ik vind het wel een toepasselijke bijnaam voor hem
ja is ook een woord
Wat is jouw ideale zelfzorgmomentje bloggerstyle?
- Een dagje de #bosbabe uithangen in een houten huisje
- Een dagje losgaan in de target/walmart
0 stemmers
Ben al eens losgegaan in de target maar nog niet helemaal alles aanraken en ALLES meenemen los.
Ik kijk eigenlijk bijna geen vlogs meer, maar ik zit momenteel thuis met griep (geen corona hoor jongens) dus ben uit verveling toch wat vlogs gaan bekijken. Ik kijk er nu van Bonnie, en ik vind Bonnie best leuk maar ik vind het altijd zo suf dat als zij en Nick ergens gaan eten, er dan ook altijd een evaluatie over de prijs bij moet komen haha. Ik bespreek zoiets eigenlijk nooit, alleen als het eten echt heel slecht was. Natuurlijk houd ik wel rekening met mijn budget als ik ergens ga eten, maar ik ben er daarna echt niet meer mee bezig
Bonnie is ook notoir skeer.
Lol die video van Enzo en Mryon komt vandaag weer niet online omdat zijn computer gecrasht isā¦
Tuuuuuuurlijk 
oh jezussssss 
Ik geef deze evaluatie een 7.8. Of nee, een 7.7
Haha ik vind die cijfers die ze aan werkelijk allerlei dingen (vooral eten) geven altijd zo vaag, ik snap het principe van een cijfersysteem, maar wat is het verschil tussen een 7.7 en 7.8 
Ik vraag me af of mensen dat ik vinden van mensen die albums recenseren (zoals ik heb gedaan). Dat ze zoiets hebben van waarom geef je X een 7.6 en Y een 7.7 (ondanks de argumenten in de recensie en dat die albums niet met elkaar te vergelijken zijn). 
Ja meestal wel eigenlijk, behalve als er een duidelijk scoresysteem achter schuilt waarin punten opgeteld/afgetrokken worden en er zo tot een cijfer gekomen wordt.
Maar ik vind het nog vreemder met een vegaburger of paaseitje waarbij je even proeft en zegt: hmmm, ik vind het een⦠7.8. Nee, ik vind het een 6,4