Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ah yes! Jammer dat de afbeeldingen niet meer werken met “de screenshots” :joy:

1 like

Ik weet nog dat ze dat postte en dat het daarna echt even stil was alsof iedereen aan controleren was hoe en wat (ik in ieder geval wel) ofzo en toen ging het helemaal los. Bever forget inderdaad.

12 likes

afbeelding
Goed opgelet!

2 likes

:heart:

10 likes

Even aan Mascha vragen

1 like

Ik kan me voorstellen dat het nu iets minder spectaculair zou hebben gevoeld voor mij omdat er onderhand 1000 influencers bestaan, maar destijds was zij (samen met Mascha Cynthia en nog een vijftal andere Nederlanders) dé influencer, youtuber en blogger in 1 voor de meesten :joy:
Het was zo groot allemaal, een sensatie

5 likes

Wel super heftig zeg, maar vooral erg dat ze mascha en cynthia met de grond gelijk maakte op een openbaar forum en zichzelf dus juist omhoog prees. Wie doet nou zoiets?? Is het zo een haat en nijd onder influencers? Ik had echt geen idee, iedereen doet altijd zo gezellig tegen elkaar online…

2 likes

Petitie om Cynthia’s
« Want girlfriend je weet geen ene fuck » toe te voegen aan iedereens Lingo.

Wat een pareltje is die zin.

16 likes

Dit was het moment dat ik jullie ging joinen (zat daarvoor op een ander meidenforum.)

4 likes

Ohh hoe kwam je er toen achter?

Ja en nu heb je links en rechts mensen die zulke dingen doen maar het was toen echt super nieuw en onverwachts ofzo.:rofl:

2 likes

Ik ken het verhaal wel, maar niet vanuit EGF want daar heb ik nooit gezeten of gelezen.

Ik heb het volgens mij vooral meekregen vanuit (ook) mijn andere roze meisjesforum, en door hier en daar genoeg berichten erover te lezen om het te snappen.

1 like

Ik ga stuk… :rofl: :rofl: :rofl:

Op andere fora zoals girlscene en cosmo werd over jullie gepraat haha.

4 likes

Ik kan me herinneren dat de dag erna superveel reacties stonden onder Cynthia’s nieuwe blogpost (die ik destijds om 6 uur of wanneer die ook alweer online kwam, Mascha postte pas om 9 uur en dan zat ik sowieso al op school maar The Lipster gelukkig een stuk eerder) van meiden die er live bij waren over dat ze gechoqueerd waren enz, ik denk dat veel nieuwe leden ook via dat soort berichten zijn gekomen!

1 like

Hoe ging Serena daar dan mee om? Ik zou me zo kapot schamen als ik haar was, en nooit meer iets durven posten. Heeft ze veel volgers verloren? Je kijkt toch voorgoed anders tegen zo iemand aan?

Ik kwam erachter via de comments op de blog van Serena zelf. Die verwijderde ze overigens wel allemaal meteen. Ze probeerde dat echt buiten haar blog te houden. Ik vond haar blog toen nog best wel leuk en ik vond zo’n actie niet bij haar passen. Zo vond ik het EGF. Was wel juicy

2 likes

Dit doet mij denken aan een blog met een zwarte kat als logo die het over het forum had. Iets over Serena’s zoekgeschiedenis dat dan Betty88 was.
Weet iemand welke blog ik bedoel?

1 like

Oh good old fancy forum! Daar zat ik ook haha. Was echt verdrietig toen dat ineens weg was (dat was toch plotseling verwijderd ofzo?) Toch grappig dat we allemaal zijn blijven forummen.

1 like

Minettes.nl ? Ik vraag het me af hoor, maar dat is het eerste waar ik aan denk.

1 like