Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Het was een blog van iemand die ook haar eigen tekeningen maakte. Ik kan me er nog eentje van Debby op de wc herinneren (why)?

1 like

6:00 opende je de site, las je het artikel en om 6:01 stond Akosua’s reactie al gepubliceerd.

#memories

114 likes

#GoBigOrGoHome

17 likes

Ik ben echt al zo lang op zoek naar haar go big or go home gif

3 likes

Volgens mij zag ik haar laatst een insta comment ergens achterlaten, maar ik kan het niet meer vinden :unamused: wel dit: https://www.google.com/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm=Akosua&amp=true

Helaas.

Hier neem een Martine gif voor de pijn

afbeelding

75 likes

Ja die is leuk, maar mijn pijn is groter

1 like

HOE IS DIT AFGELOPEN!!!

Zo moeilijk te geloven dat ze hierna Tien van Wil is geworden :confused:

18 likes

Nóg een bevestiging dat Mascha de eerste was

7 likes

Ik heb ooit Serena nog een mailtje gestuurd met een vriendin (wtf bezielde ons) over dat we het gek vonden dat ze de dagen na de Bettygate comments daarover verwijderde etc. ze heeft toen nog een mail teruggestuurd, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Er stond iig in dat ze zich schaamde en niet wilde dat al haar volgers het zouden zien/weten. Vrij logisch ook wel haha. We waren echt sensatiezoekers toen haha.

20 likes

Oja oke, niet gebeurd dan🤷🏼‍♀️

4 likes

afbeelding

Hoe kom ik nu pas achter de pracht van jouw avatar? Heb al die tijd gedacht dat het een saaie Vermeer was, maar dit is Kunst.

37 likes

Het meisje met de parelmoer nagellak op haar middelvinger.

12 likes

Huh is dit altijd al??? Heb 't nooit gezien

2 likes

Ahh Akosua, hoe zou het met haar gaan.
Was zij nou arts? (dacht ik mij ineens te herinneren)

2 likes

Lees net op een fb groep dat de broer van Monica dragqueen is. Wist ik niet. Vind het echt supercool! Mooie foto’s en looks heeft hij (of moet ik dan zij zeggen, wil niemand beledigen).

2 likes

Omg dit is zo schattig, heb echt zin om dit te bestellen en in elkaar te knutselen!

1 like

@flwhrs Klopt inderdaad!

1 like

Ik weet nog dat het forum er toen elke nacht even uit lag en dat gebeurde ook midden in dit drama, heb zo vaak zitten refreshen. EGF was toen ook trending op twitter!

4 likes