Op sommige sites wordt wel een puntensysteem gehanteerd. Bijvoorbeeld punten voor losse onderdelen (artwork, productie) etc. Of een schaal 60 - 70 redelijke plaat (cd bevat aardige nummers maar is niet over de gehele linie even sterk). Maar als Boncolour en co bijvoorbeeld 8 vegaburgers tegelijk zouden proeven en dan met cijfers zouden komen zou ik het niet raar vinden 
Dat kan. Ik zou punten tot op een halve punt niet raar vinden maar tot op tienden wel 
Wow, hoe kun je nou zo reageren op zulke sympathieke reacties

Ik weet hoe het voelt als sommige mensen je willen helpen, maar je hoofd er niet naar staat. Ik snap dat je dan denkt “pffft nu even niet”, maar bedank dan en laat het dan gaan.
Idd of negeer het als je het echt niet kan opbrengen om “dankjewel” te typen.
Ja, die had ik eerst niet gezien, maar zou dan inderdaad ook een luisterend oor willen bieden. Denk dat dat bij Sanne op dit moment gewoon niet meer helpt.
Het gaat niet om je nare nieuws, maar om je nare houding meid.
Jeetje.
Op dat eerste bericht heeft ze dit gereageerd ;
Heel lief. Maar ik heb gelukkig mijn moeder. Voor nu voelt het nog even niet goed vanwege het advies of mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt met ervaringen komen, kan ik even niet aan.
Ja of geef die post een like en klaar. Hoe kan zij echt op alles negatief reageren.
Heb sws een bloed hoeren hekel aan mensen die zeggen van " jij kan mij niet helpen" of " jij snapt niet hoe ik me voel"
Ohja is dat zo droeftoeter ben jij de enige op heel dees aard die verdriet heeft…
Snap eerlijk gezegd ook niet dat iemand zegt dat ie haar een sympathieke meid vind, hoe dan
Ik heb een hekel aan mensen die publiekelijk hun verdriet hoereren maar als je er dan naar vraagt ineens “waarde hechten aan privacy”.
Iedereen heeft een ander referentiekader. Misschien is er in zijn leven sprake van een andere glijdende schaal. Dat hij dit nog sympathiek vindt en veel erger gewend is. 
Vindt ze dat berichtje van die Adam niet gewoon creepy met zijn smileys en “ik vind het leuk om je te helpen” en “meid”?
Ik lees hierboven dat ze op dat andere berichtje anders reageerde.
Niet dat dat alles goedpraat maar ik zou me dat voor kunnen stellen?
Ja dat klopt inderdaad…
NEDERLANDS EERSTE YOUTUBER
Ik had Sarah een tijdje geleden ontvolgd (thank god) en nu ging ik toch even haar stories gluren en moest zo lachen om de laatste story van de 60. “Ik ben er nog hoor”. Joh, de story daarvoor was 15 uur geleden… is niet alsof je nooit wat van jezelf laat horen. Nou, nog steeds niks gemist.
1 lieve reactie en dan 2 superkutte … niet oke.
Neemt niet weg dat ze 9 van de 10 keer gigantisch kut kan reageren hoor, haha.
awww wat schattig. een envelop meetellen.
als ik ga ontspullen reken ik in vuilniszakken