Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Elke nacht om 4u! Altijd als ik nog/al wakker was en het forum vloog eruit dacht ik omg dit was het dan, het komt nooit meer online! Maarja toen was het ineens 17 mei(toch) en toen ging het écht offline

6 likes

Jaaa dit kan ik me nog herinneren!! Jij of iemand anders die haar hier ook over gemaild had, hadden dit toen gedeeld op egf

1 like

Kwam deze nog tegen; wat een Fame had ellegirl toch. @Karl_Lagerfeld @ellegirltalk @Evenveel

8 likes

Wie heeft dit geschreven? Echt heerlijk gedaan!

En ik kom er nu achter dat ‘Madam Lotte’ inmiddels een kindje heeft… In mijn herinnering is zij 17 ofzo. (Maar goed, naar mijn idee ben ik ook nog 25 en dat is niet perse zo.)

5 likes

ik heb hem nu zelfs geblokkeerd op instagram omdat ik die kutkop niet meer kan zien

18 likes

Volgens mij hebben verschillende forummers toen stukjes ingediend (vaak gewoon door een post in het beutyblogtopic). Het werd steeds aangevuld.

2 likes

Ja! Cupcake gate heb ik geschreven. Niet mijn beste werk maar wel nog steeds trots op dit stukje gepubliceerde literatuur

16 likes

Leeft chubby de snurkhond nog eigenlijk

3 likes

Haha ja dit wist ik. Hij doet ook performances op festivals als dragqueen. Ik werkte een keer op zo’n festival en keek hem iets te lang aan met een “ben jij niet… jaaaa dat ben jij!!!”-hoofd

4 likes

Is hier eigenlijk al gedeeld dat Monica een insta story heeft geplaats van een video van haar broer die over haar verteld? Is op een docu manier gefilmd en daarna zie je een datum (25.03.2020 geloof ik). Dus degenen die dachten dat er een docu over haar uit zou komen hadden gelijk!

Dat Chubby samen met haar racefiets aan de kant is gezet met de komst van Kees vind ik het allerkwalijkst! :pensive:

40 likes

Ik cringe echt van die hashtag.

12 likes

Lol, die 10.000 euro van anderen was geen klein gebaartje dat ze kon weigeren😅

15 likes

Misschien zelf dan maar de hastag #takketrut in het leven roepen.

66 likes

Het arme kind is zo zelfstandig dat dat haar boshutje in de weg zat, dus ze wilde eens ervaren hoe het is als ze 10K ervan door haar volgers laat betalen. Ze voelt zich zeker nu al als herboren he? Wat een fijne verandering, já zeggen.

10 likes

Eigenlijk heeft ze gewoon dik gelijk. 10k kun je onmogelijk klein noemen :joy:

2 likes

Ik heb geen mening over hoe Jennie haar boshuisje financiert, maar ik denk dat ik de term ‘bosbabe’ wel van haar ga overnemen. Mijn vader was vroeger boswachter, dus ik vind het wel een toepasselijke bijnaam voor hem

31 likes

ja is ook een woord

Wat is jouw ideale zelfzorgmomentje bloggerstyle?

• Een dagje de #bosbabe uithangen in een houten huisje
  • Een dagje losgaan in de target/walmart

0 stemmers

Ben al eens losgegaan in de target maar nog niet helemaal alles aanraken en ALLES meenemen los.

3 likes