Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik kijk eigenlijk bijna geen vlogs meer, maar ik zit momenteel thuis met griep (geen corona hoor jongens) dus ben uit verveling toch wat vlogs gaan bekijken. Ik kijk er nu van Bonnie, en ik vind Bonnie best leuk maar ik vind het altijd zo suf dat als zij en Nick ergens gaan eten, er dan ook altijd een evaluatie over de prijs bij moet komen haha. Ik bespreek zoiets eigenlijk nooit, alleen als het eten echt heel slecht was. Natuurlijk houd ik wel rekening met mijn budget als ik ergens ga eten, maar ik ben er daarna echt niet meer mee bezig

9 likes

Bonnie is ook notoir skeer.

32 likes

Lol die video van Enzo en Mryon komt vandaag weer niet online omdat zijn computer gecrasht is

3 likes

Tuuuuuuurlijk :wink:

6 likes

oh jezussssss :roll_eyes:

1 like

Ik geef deze evaluatie een 7.8. Of nee, een 7.7
Haha ik vind die cijfers die ze aan werkelijk allerlei dingen (vooral eten) geven altijd zo vaag, ik snap het principe van een cijfersysteem, maar wat is het verschil tussen een 7.7 en 7.8 :joy:

9 likes

Ik vraag me af of mensen dat ik vinden van mensen die albums recenseren (zoals ik heb gedaan). Dat ze zoiets hebben van waarom geef je X een 7.6 en Y een 7.7 (ondanks de argumenten in de recensie en dat die albums niet met elkaar te vergelijken zijn). :smile:

Ja meestal wel eigenlijk, behalve als er een duidelijk scoresysteem achter schuilt waarin punten opgeteld/afgetrokken worden en er zo tot een cijfer gekomen wordt.
Maar ik vind het nog vreemder met een vegaburger of paaseitje waarbij je even proeft en zegt: hmmm, ik vind het een
 7.8. Nee, ik vind het een 6,4

Op sommige sites wordt wel een puntensysteem gehanteerd. Bijvoorbeeld punten voor losse onderdelen (artwork, productie) etc. Of een schaal 60 - 70 redelijke plaat (cd bevat aardige nummers maar is niet over de gehele linie even sterk). Maar als Boncolour en co bijvoorbeeld 8 vegaburgers tegelijk zouden proeven en dan met cijfers zouden komen zou ik het niet raar vinden :stuck_out_tongue:

Dat kan. Ik zou punten tot op een halve punt niet raar vinden maar tot op tienden wel :joy:

Lekker vriendelijk weer

61 likes

Wow, hoe kun je nou zo reageren op zulke sympathieke reacties

79 likes

tumblr_2dd1a25875e4e9c01007e5034af0ea44_d336297d_500

Ik weet hoe het voelt als sommige mensen je willen helpen, maar je hoofd er niet naar staat. Ik snap dat je dan denkt “pffft nu even niet”, maar bedank dan en laat het dan gaan.

29 likes

Idd of negeer het als je het echt niet kan opbrengen om “dankjewel” te typen.

17 likes

Ja eens hoor! Maar de originele post ‘vraagt’ wel een beetje om dit soort (lieve en behulpzame) reacties vond ik. Ik wilde in ieder geval sturen dat ik wel luisterend oor wilde zijn, maar kwam daar al gauw op terug :sweat_smile::+1:t2:

5 likes

Ja, die had ik eerst niet gezien, maar zou dan inderdaad ook een luisterend oor willen bieden. Denk dat dat bij Sanne op dit moment gewoon niet meer helpt.

Het gaat niet om je nare nieuws, maar om je nare houding meid.

Jeetje.

14 likes

Op dat eerste bericht heeft ze dit gereageerd ;

Heel lief. Maar ik heb gelukkig mijn moeder. Voor nu voelt het nog even niet goed vanwege het advies of mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt met ervaringen komen, kan ik even niet aan.

4 likes

Ja of geef die post een like en klaar. Hoe kan zij echt op alles negatief reageren.
Heb sws een bloed hoeren hekel aan mensen die zeggen van " jij kan mij niet helpen" of " jij snapt niet hoe ik me voel"
Ohja is dat zo droeftoeter ben jij de enige op heel dees aard die verdriet heeft

51 likes

Snap eerlijk gezegd ook niet dat iemand zegt dat ie haar een sympathieke meid vind, hoe dan

13 likes