Akkoord 
Ik kan het echt niet aan dat die laatste R op de vouw zit 
Zeker! Zie dat het wel heel cryptisch in omschreven haha. Ze heeft geen contact meer met haar moeder (is haar eigen keuze) nadat haar ouders zijn gescheiden, ze voelde zich door één vriendin niet gesteund dus daarmee heeft ze ook het contact verbroken en ze ging met haar ex om. Tot hij een nieuwe vriendin kreeg. Uiteindelijk heeft hij ook geen berichtje naar haar gestuurd (hij wist wel dat ze ziek was) dat vond ze erg pijnlijk. Ze omschrijft verder ook best uitvoerig hoe ze soms onaardig tegen Bart deed (nu haar ex, maar toen haar vriend) toen ze aan bepaalde medicijnen zat e.d. Vrij open en eerlijk wel.
Naast de video met Myron

Maar wat een bullshit over die video met Myron dan als de vlogs wel online komen. Wat een sukkel.
Hoe the hell kan Sarah Rebecca kledingstyliste zijn? Heb nog nooit zo’n grote plain Jane gezien. Nu ook in Bonnie haar video, dat ze graag leuke kleren wilde en dat Sarah haar maar moest stylen?!?!?

Heb iets gemist, over welke Monique gaat dit?
Monique van Loon, ze was van Girlscene (wat daarvoor divided en daarvoor minettes was volgens mij) en Culy!
Van girlscene, nu culy
Hij komt om zes uur zegt ie op instagram
Bedoel je niet king alert?
(dit is een beetje de jongere belgische variant, maar dan nog erger vind ik persoonlijk)
Dit had ie toch ook kort in een vlog kunnen bespreken 
Maar ze zijn wel een soort van fuckbuddy’s/ aan het daten?
god finally nou ik kan weer ademen
Dus ze is gewoon zijn neukertje? 

Wat is neukertje een vies woord.
eh wat? waarom nou weer zo denigrerend.