Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik heb een hekel aan mensen die publiekelijk hun verdriet hoereren maar als je er dan naar vraagt ineens “waarde hechten aan privacy”.

51 likes

Iedereen heeft een ander referentiekader. Misschien is er in zijn leven sprake van een andere glijdende schaal. Dat hij dit nog sympathiek vindt en veel erger gewend is. :upside_down_face:

1 like

Vindt ze dat berichtje van die Adam niet gewoon creepy met zijn smileys en “ik vind het leuk om je te helpen” en “meid”?
Ik lees hierboven dat ze op dat andere berichtje anders reageerde.
Niet dat dat alles goedpraat maar ik zou me dat voor kunnen stellen?

3 likes

Ja dat klopt inderdaad…

1 like

NEDERLANDS EERSTE YOUTUBER

10 likes

Niet helemaal eerlijk, ze heeft hartstikke netjes gereageerd op dat meisje.

13 likes

Ik had Sarah een tijdje geleden ontvolgd (thank god) en nu ging ik toch even haar stories gluren en moest zo lachen om de laatste story van de 60. “Ik ben er nog hoor”. Joh, de story daarvoor was 15 uur geleden… is niet alsof je nooit wat van jezelf laat horen. Nou, nog steeds niks gemist.

10 likes

Die reactie had ik niet gezien, klinkt inderdaad al een stuk vriendelijker.

2 likes

1 lieve reactie en dan 2 superkutte … niet oke.

1 like

Neemt niet weg dat ze 9 van de 10 keer gigantisch kut kan reageren hoor, haha.

1 like

awww wat schattig. een envelop meetellen.
als ik ga ontspullen reken ik in vuilniszakken :laughing:

10 likes

Sowieso speelt ze ook niet helemaal eerlijk met de dingen die ze zogenaamd wil verkopen en het dan laat liggen. Jammer! Als ze een beetje haar best had gedaan had ze makkelijk de dagen vol kunnen maken.

Mijn mond valt hier echt van open, wtf

Ulg die Anna boobshin die steeds zon vaag limburgs accent doet of wat het ook moet voorstellen.

8 likes

Iemand met een prominente neus die zich hiervoor niet schaamt (en het dus ook op de foto zet) Anna Neushin noemen is waarschijnlijk niet oké, dus ik snap niet waarom dit wel oké is.

4 likes

lijkt me dat het gaat om de manier waarop ze ze etaleert, niet die dingen zelf

10 likes

Als zij met haar neus te koop loopt noem ik haar anna Neushin hoor. No shame in mijn bijnaam game.

10 likes

Ik kwam haar laatst tegen in de dierentuin en heb echt vet enthousiast naar haar gelachen tot ik me bedacht dat ik haar alleen maar ken van hier en niet persoonlijk. Maar dat besef kwam echt nadat ik als een soort psycho naar haar heb staan lachen en kijken en me stond te bedenken waar ik haar van ken🤣

10 likes

Zag dat Sanne is uitgenodigd voor de opening van een of andere bh winkel? Ben benieuwd of ze gaat…

1 like

Ja in Utrecht. En ze staan op de posters enz. Ben ook benieuwd.