Ja hij maakt er nu zelf ook een hype van hoor, dan kan ie straks ook niet gaan zeggen dat mensen er niet zo over moeten speculeren ofzo. Hij had ook gewoon in een vlog kunnen benoemen dat ze een relatie hebben, dat ze geen relatie hebben, dat hij niet wil delen wat het is inplaats van er zelf een hele video over te maken.
Dit is gewoon express hoor, beetje hype bouwen zodat er zometeen nog meer mensen naar die video gaan kijken. Op de een of andere manier komt hij met zoveel dingen weg waar anderen een shitload aan kritiek voor zouden krijgenâŠook hier.
Ik moest dit topic bijlezen en toen ik iets las over âEnzo laat morgen iets horen over Myronâ was ik helemaal hyped en klaar voor alle juice. Big disappointment.
Sorry hoor, maar hij kan gewoon even snel een filmpje op zijn mobiel opnemen en dan zonder te bewerken uploaden. Niet zo moeilijk doen
Niemand vraagt om een Hollywoodfilm
Ja en het is ook niet zo dat hij geen ervaring heeft met computers en dat die evt kunnen crashen en ze daar iets voor hebben uitgevonden, oja backups. Eigenlijk best raar dat zoân grote YouTuber zijn videoâs maar op 1 plek op slaat.
Misschien is het wel net zoân âsociaal experimentâ als wat Vet Gezellig toen deed
Ja sowieso dat het expres is. Ik vond hem eerst nog wel leuk om te kijken. Maar hij lijkt hem allemaal niet zo veel meer te boeien of het valt nu meer op. Hij komt inderdaad met veel dingen wegâŠ
Hahah ach, ik kan het van haar hebben. Hoeft ook niet allemaal té serieus toch?
Ik ben inderdaad zo iemand waarbij Enzo echt van alles kan maken en dan vind ik hem nog leuk. Totdat Myron in het spel is dan kan ik niks meer hebben hahaha
Maar dan de volgende vraag⊠waar is hij nu? Dat racen ziet dr vet leuk uit!
Ik kon zelfs Dee 100 x beter handlen
Maar hij spreekt de naam van Myron anders uit dan zijzelf??? Hoe dan
Wou ff weten wie die myron dan was. Want verder vind ik Enzo de saaiste knul op aard. Maar deze boy heeft misschien antwoorden hoor jongons
Volgens mij begon dat als grapje
Ongeveer 5 mensen zijn hier Enzo-fan of Enzo-geil en de rest heeft heulemaal niks met Enzo. Ik heb zelfs voorgesteld Enzo hier helemaal niet te bespreken omdat ik het zo saai vond lol.
Wauw ik was er echt van overtuigd dat deze video van Snapking zou zijn haha
Dat is nou knolpower
Ik heb opeens een ingeving van een blogger (echt al lang geleden) die heel veel afgevallen is door een maagverkleining, ze had zwart haar in een pixiecut volgens mij en droeg voor mijn gevoel altijd kleurrijke lipstick (ook paars enzo). Maar ik kom er niet op wie het wasâŠ
Bedoel je haar? https://instagram.com/cyaankali?igshid=11i1nzxib3hm7 Haar blog heette Deltacephei oid
Omg ja! Het frustreerde me dat ik er niet op kwam, je bent mijn held
Ik vind hem ook iets viezigs hebben, beetje Smeagol ofzo. Zie de appeal niet zo