Die zat toch op het forum??
Ben een visueel denker.
Hahaha je hebt zó gelijk
Ik kreeg net dit als Youtube advies.
Ik dacht dat het Willemijn was.
Beste Wilemijnig ja op het eerste gezicht.
Auw die typische handlettering kan ik echt nier meer zien hoor.
Dames, wanneer gaan jullie eens voor gotische letters of runen.
Ik zal deze boven mijn bed hangen en je hebt nog een gotische tegenreactie van mij tegoed.
Ik luister net een Vlaamse act en kwam erachter de ze ook een nummer over social influencers hebben hebben gemaakt:
Seg mij eens
Van waar iedereen u kent
Wat is er zo speciaal aan u
Wat is uw talent
Of zijt ge weer zo iemand
Die door niks te kunnen
Hahahahaha
Ik heb het boek van Monique gister gekocht en in één avond uitgelezen. Vond het heel mooi en eerlijk omschreven en haar omgeving (en zijzelf) werden inderdaad niet bespaard. Hoe ze vertelde over haar moeder, die vriendin (waar ze dus geen vriendinnen meer mee is) en haar ex enz.
Tipje van de sluier?
Akkoord
Ik kan het echt niet aan dat die laatste R op de vouw zit
Zeker! Zie dat het wel heel cryptisch in omschreven haha. Ze heeft geen contact meer met haar moeder (is haar eigen keuze) nadat haar ouders zijn gescheiden, ze voelde zich door één vriendin niet gesteund dus daarmee heeft ze ook het contact verbroken en ze ging met haar ex om. Tot hij een nieuwe vriendin kreeg. Uiteindelijk heeft hij ook geen berichtje naar haar gestuurd (hij wist wel dat ze ziek was) dat vond ze erg pijnlijk. Ze omschrijft verder ook best uitvoerig hoe ze soms onaardig tegen Bart deed (nu haar ex, maar toen haar vriend) toen ze aan bepaalde medicijnen zat e.d. Vrij open en eerlijk wel.
Naast de video met Myron
Maar wat een bullshit over die video met Myron dan als de vlogs wel online komen. Wat een sukkel.
Hoe the hell kan Sarah Rebecca kledingstyliste zijn? Heb nog nooit zo’n grote plain Jane gezien. Nu ook in Bonnie haar video, dat ze graag leuke kleren wilde en dat Sarah haar maar moest stylen?!?!?
Heb iets gemist, over welke Monique gaat dit?
Monique van Loon, ze was van Girlscene (wat daarvoor divided en daarvoor minettes was volgens mij) en Culy!