Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Van girlscene, nu culy

Hij komt om zes uur zegt ie op instagram

Tnx en @macklemore ook!

Bedoel je niet king alert? :rofl: (dit is een beetje de jongere belgische variant, maar dan nog erger vind ik persoonlijk)

Dit had ie toch ook kort in een vlog kunnen bespreken :no_mouth:

Maar ze zijn wel een soort van fuckbuddy’s/ aan het daten?

god finally nou ik kan weer ademen

14 likes

Doe je jas aan óf uit, maar niet half half :face_with_raised_eyebrow:

67 likes

Dus ze is gewoon zijn neukertje? :grinning:
afbeelding

84 likes

Is dit zijn set-up voor ‘meisje in/uit mijn leven’?

114 likes

Wat is neukertje een vies woord.

16 likes

eh wat? waarom nou weer zo denigrerend.

4 likes

Wat heeft deze knul aan dan joh…

2 likes

Ik ken inmiddels zoveel stellen die achterlijk lang om elkaar heen draaien. Niks verbaast me meer (en hun goed recht op zich)

3 likes

Je kan de jongen uit Drenthe halen, maar Drenthe niet uit de jongen.

Het is daar nog 2005.

36 likes

Ik vind Jill, Dee, Myron en die andere vriendin van Milan maar dan met bruin haar allemaal heel erg dezelfde types, wel grappig dat ze niet op de typische influencermeiden lijken maar wel weer op elkaar.

Lijkt me wel heftig trouwens, dat je een vlogger bent en je niet gewoon op je eigen tempo relaties kunt uitvogelen en je fans van 12 doorhebben als iemand blijft slapen. (Of is dit heel naïef van mij, dat ik denk dat ze het oprecht moeilijk vinden, terwijl ze er wel lekker veel spanning mee opbouwen en het uiteindelijk lucratief kan uitpakken?)

3 likes

Aah vandaar. Ik word ook altijd intens verdrietig van die kleur spijkerbroek. Zoveel spijkerbroeken op de wereld en hij kiest die.

4 likes

Ik denk een beetje van beide? Hij had er ook wel voor kunnen kiezen om haar wat minder in beeld te brengen.

2 likes

Ja dit. Ik ken een paar ‘stellen’ die elkaar al aan de ouders hebben voorgesteld en samen kerst vieren ‘maar we noemen het geen relatie hoor.’
Moet toch kunnen.

5 likes

Vind toch wel dat Myron hele andere dingen zegt

1 like

Heeft er iemand een Desenio code gespot bij een youtuber? :eyes: