Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Op de insta van rodanya staat een code.

1 like
69 likes

Herkenbaar!

Ook omdat ze echt 24/7 bij hem lijkt te zijn. En geen eigen leven lijkt te hebben. Tenminste dat heb ik.

Vindt hem zelf nog best leuk persoon, alleen nu met de video ,de hele tijd uitstellen vindt ik persoonlijk een beetje kinderachtig.

1 like

Ik vind haar best een beetje zielig overkomen zovan “ik accepteer het maar zoals het is anders zie ik hem helemaal niet”

5 likes

Ik vind dat hij het dan best dom heeft aangepakt als hij het anders wil doen dan met Dee. Zie haar lekker buiten de vlogs om en zoek het uit. Maar dagelijks met elkaar optrekken roept vragen op en hij neemt dat de kijkers heel erg kwalijk terwijl het zijn eigen schuld is. :man_shrugging:t2:

6 likes

Het kwam op mij over alsof Myron er anders instaat dan Enzo, ik verdenk haar eigenlijk van weinig ruggengraat in deze situatie. Alsof ze maar doet wat hij wil vooral. Het valt me vaker op dat hij best wel kan blaffen naar haar, ik vind dat best naar om te zien.
Het hele verhaal is maar vaag. Zo lang uitzoeken wat je bent van elkaar, ondertussen wel Kerst samen vieren bij/met zijn familie. Nope, nope.

2 likes

Jezus wat is die Enzo arrogant. Hij vult voor die Mieron in wat een relatie met haar zal doen.

5 likes

Ja dit, ik vond het ook echt niet als grap over komen. Heb ik wel vaker gehad dat ik dacht wat doet hij gewoon bijna gemeen tegen haar?

5 likes

Het lijkt me ook wel moeilijk hoor! Hij heeft geen reden om gemeen te doen maar het is wel een lastige situatie. Zij neemt echt te veel de vlog over terwijl ze dus gewoon voor hem werkt en ze geen relatie hebben. Als ze verstandig is neemt ze iets meer afstand van het vloggen en laat ze hem gewoon zijn ding doen. Minder regisseren en minder filmen want ik denk dat dat ook best raar is voor Enzo. Het is ZIJN vlog niet die van hun samen. En als die verhoudingen weer kloppen dan zal hij waarschijnlijk ook minder aanvallend reageren als zij haar mond open trekt. Ze neemt nu gewoon teveel de vlog over.

Ook in die auto

2 likes

Maar daar is ie toch zelf bij? Als dat een probleem was had ie dat toch allang tegen haar kunnen zeggen.

7 likes

Er was toch ook zo’n man die helemaal had uitgezocht dat toen Enzo zijn opa en oma ging verrassen op vakantie, een meisje lijkend op Myron in de auto lag? Dat is maar een paar vlogs nadat hij haar voor het eerst zou hebben leren kennen. Net die vlog opgezocht en dat is dus al dik 1,5 jaar geleden.

2 likes

Ja dat is waar. Maar als heel de dag je beelden gefilmd worden door iemand anders die er continu doorheen praat en de boel loopt te regisseren dan heb je anders toch geen materiaal om te uploaden?

Maar zo zie ik het hoor. Als buitenstaander. Misschien hebben ze het zelf niet in de gaten.

Ja maar als hij dat echt vervelend vond dan had hij na een paar keer allang tegen haar kunnen zeggend dat ze dat niet moest doen of haar de camera niet meer moeten geven.

1 like

Ja precies. Iniemini is niet het probleem in deze situatie. Pino is gewoon een arogante kwal.

9 likes

Iedereen valt toch wel mee haha? Volgens mij zeggen veel dat hij juist gemeen tegen haar doet.

3 likes

Wel een filmpje uit 2020 maar wat ouder. Ik vond dit een interessant Youtube-filmpje over de verschillende redenen waarom vrouwen een pruik dragen en de soorten pruiken die zij dragen.

3 likes

Nou sorry hoor. Dingen als haar een neukertje noemen en zeggen dat ze geen ruggegraat lijkt te hebben. Dat gaat wel ver. Zeker omdat zij niet de influencer is.

Ik zeg hiermee niet dat jij dat zei, maar dat lees ik in dit topic wel

8 likes

Ja ik zeg toch niet dat dat oke is? Maar ik zie nu in de laatste paar berichten meer mensen die zeggen dat hij niet oke reageert op haar, daar doelde ik op.

2 likes

Ik ben het niet met je eens. Ik zei dat ze geen ruggengraat lijkt te hebben en zei dat vrij genuanceerd en omgeven met context. Het was duidelijk niet vervelend bedoeld over haar maar juist om het punt te schetsen dat Enzo in de video’s soms zichtbaar naar lijkt te doen tegen haar.

Je zegt dat ze geen influencer is, maar dat lijkt ze me toch inmiddels wel. Ze is zo veel te zien in die vlogs, ze beïnvloedt de kijkers echt wel.