Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ze kijkt ook zo zielig, alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten. Of is dat haar normale blik?? Dat afkappen van hem vond ik ook gewoon niet kunnen binnen deze setting. Valt me ook op dat hij elke keer in het filmpje knipt als zij praat.

Maar het is gewoon vreselijk als je op zo’n manier, dus door publiek, wordt gedwongen om je relatie te definieren. Volgens mij kan je dit nooit goed doen, al helemaal niet als je zo bekent bent als Enzo. Het zal ook zeker voor druk zorgen op je relatie. Wéér een reden waarom ik geen influencer wil worden :crazy_face:

2 likes

Een relatie, verhouding of betrekking is een verband tussen meestal twee of meerdere personen, concepten, verschijnselen of zaken

Bron: Wiki

Ja. :joy:

1 like

Oke ja grap mislukt dan, want in de video zeggen ze geen relatie te hebben

1 like

Nou ze vinden elkaar heel leuk. Zijn 24 uur samen gaan samen op vakantie enzo ze hebben het vet gezellig. Maar nee ze is niet meer dan een schaatscoach en een hulpje in zn bedrijf ofzo…

7 likes

Ja daar heb je wel een punt inderdaad. Het zal ongetwijfeld toch ook wel iéts met views te maken hebben… dat zijn vlogs toch smeuïger/interessanter zijn met een vrouw er in? Of in ieder geval dat mensen blijven kijken omdat ze nieuwsgierig zijn (zoals wij dus allemaal)? Haha. Ik hoop iig dat zij niet zo droevig is als ze er uit ziet! Heb echt met haar te doen.

1 like

Sowieso hoe hij het nu aanpakt doet ie voor de views. Volgens mij is Enzo veel meer een ‘zakenman’ dan dat hij laat blijken.

9 likes

Je zou bijna denken dat hij gewoon alle opties open wil houden… misschien heeft hij nu alle comfort bij Myron die bij een relatie hoort, maar omdat het nog geen ‘officiele relatie’ is, kan hij naast haar nog andere vrouwen zien. Enzo wordt natuurlijk bedolven onder berichten, wie weet wat hij allemaal uitspookt. Of denk ik nu te slecht?

7 likes

O ja absoluut!!

Wat een gehuil van Enzo. Echt weer zo’n slachtofferrol neemt hij aan. Dan stop je toch lekker met dat vloggen, je bent rijk geworden door zo’n jong publiek. Logisch dat die erover doorgaan, laat haar dan niet in die vlog zien of lees je reacties gewoon niet. Ik word minder betaald om hele dag naar gezeik te luisteren op werk :unamused: groetjes zure kantoortrut post is dit echt

36 likes

Ik ben echt in shock hoeveel vitaminepillen Diana per dag slikt. 7 verschillende. En dan ook nog eens een hoge dosering, terwijl ze niet eens vegan eet.

5 likes

Maar is dit hoger dan als ze een multivitamine zou nemen?

Ja

(die slikt ze ook)

Volgens mij stond multivitamine er ook tussen haha

1 like

Dan is het wel veel ja :frowning:

Zozo wat is dit allemaal

Huh wat veel! Is dit in overleg met haar huisarts?
Van sommige dingen is het toch ook schadelijk als je teveel inneemt.

Van mijn dokter moest ik stoppen met multivitamine omdat je er over de lange termijn een niersteen van kan krijgen.

1 like

Dat zegt ze er niet bij maar ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk, dat een huisarts zegt dat ze dit allemaal moet gaan slikken. Ze zegt wel ja ik eet vegetarisch dus vandaar deze pillen en het is winter dus ik krijg geen zon op m’n gezicht

1 like

Ik kon me alleen maar focussen op haar haar, is dat opgeschoren aan de zijkanten?

Dus nu heb ik helemaal gemist of ze nu wel of niet een relatie hebben?

1 like

Ik snap eerlijk gezegd ook wel waarom ze het label ‘relatie’ er niet op willen plakken. Wat nou als over drie maanden blijkt dat het niet werkt? Dan weer de hele wereld laten weten ‘wij zijn uit elkaar’. Snap wel dat ze de tijd willen om te kijken of ze echt bij elkaar passen en of het iets langdurigs gaat worden. Want dat ze wel eens viezelevozelen sluit ik niet uit :joy:.
Neemt niet weg dat er een hele hoop klets omheen wordt geluld.

Maar snap wel dat het een lastige situatie is als je dagelijks vlogt en niet eens zelf kan uitzoeken of je elkaar wel echt leukleuk vindt.
Echter was hij echt wel bot met het onderbreken van Myron.

4 likes

Maar als Myron over 3 maanden ineens niet meer in de vlogs verschijnt dan komen er alsnog vragen en speculaties of het uit zou zijn of hoe je het ook wil noemen. Ik denk dat je het nooit goed kunt doen want er zullen altijd vragen en speculaties komen als je zoveel volgers hebt.

Ik ben denk ik de enige hierin, maar ik vond het wel meevallen met hoe bot hij haar afkapte, dat doen mijn vriend en ik ook zo vaak bij elkaar. :joy:

5 likes