Is Pino een jongen? Is Pino drie?
Die twee zijn gewoon samen, weet ik haast wel zeker. Als je aan het uitzoeken bent âhoe en watâ dan woon je niet praktisch bij elkaar, geef je iemand geen baan etc. Ik denk dat na al dat break up gebeuren met Dee (al die videoâs die volledig viral gingen) enzo er gewoon geen label op wil plakken voor de buitenwereld: als ze het nu bekend maken en het gaat uit moeten ze wéér zoân video maken en duikt de pers er bovenop. (wat @ Taksi hierboven ook al zei). Denk dat dat best wel onderschat wordt wat voor impact dit allemaal heeft, ook wat myron zei dat ze nu al zo erg herkend wordt op straat. Je weet ook niet wat er gebeurd is, misschien lagen de journalisten wel voor de deur, kan me best begrijpen dat je daar nu voorzichtiger mee bent. Nu laat iedereen ze gewoon met rust. Maar goed dit is ook speculeren
Misschien denk ik te simpel hoor maar als al die aandacht en herkenning zo vervelend is en je wil in rust uitzoeken wat het is tussen jullie dan breng je het toch niet de hele tijd in beeld en zoek je het lekker achter de cameraâs uit. Ze zoeken het daar zelf toch ook een beetje mee op
ja heb je ook wel gelijk in!
Ik snap ook niet dat de hele tijd gezegd wordt dat de beste jongen dingen zou âmoetenâ vanwege zân volgers. Lekker makkelijke slachtofferrol terwijl hij hier flink op casht. Ik zou mezelf trouwens totaal niet serieus nemen met deze shit, maar goed daar moet je vlogger voor zijn.
Jij hebt het echt helemaal door, dit had ik nooit zo kunnen bedenken. Slim zeg. Ben bang dat ik vanaf nu altijd anders tegen enzo en zijn âverdien modelâ zal aankijkenâŠ
Shane in zân nieuwe video over coca cola en corona: âtheyâre gonna stop making it because they canât aspartame from China, I donât know, but my life is fucking ruined.â
Ik: NU naar de ap om cola te hamsteren.
Er was laatst iemand die was meer geinteresseerd in ik dacht sustainable/self sufficient living en had hier onder meer een kanaal gepost van een blonde scandinavische o.i.d.
Ik kwam net weer het kanaal tegen dat ik soms volg van zweeds gezin dat off the grid leeft in Zweden.
Ik vind Bonnie zo quasi ruimdenkend doen in haar podcast âBram jij laat altijd duidelijk merken dat je gay bent is dat omdat je er trots op bent?â
Wat is dat nou weer voor vraag. Je vraagt mensen toch ook niet of ze trots zijn om hetero te zijn
hahaha, doet me denken aan dat ik laatst tegen een conservatieve studiegenoot zei dat hij zo hetero is, dat het aanstootgevend wordt. Zijn hoofd. Goud
Nou in de context van de podcast vond ik het helemaal geen rare vraag. Vond het een heel prettig gesprek om naar te luisteren.
Lekker off the grid met drones en youtube.
Wel prachtig daar zeg.
Volgt iemand nog relatable youtubers? Soms mis ik dat een beetje tussen alle designerdingen en zweefteven
wat
Er is ook geen mogelijkheid om deze zin wel kloppend te maken.
What is happening to me, ik ben al wekenlang elk weekend het hele weekend alleen maar videos van Grackle aan het kijken. Ik kan niet stoppen. Ik moet stoppen, ik heb een studie af te maken. Maar nu gaat ze drie viral brownie recepten maken en ik moet gewoon weten welke het beste is.
Maar vrouwen kunnen toch wel snel naar de wc?
En dat laatste ben ik het met je eens natuurlijk
Ik loef wydia soraya oke ze is wel spiritueel dat wel haha.
Alsnog krijgen ze een bekendmaking op Instagram. Dat vind ik echt mooi
Ik lees het als âmijn vet is niet overtolligâ