Hahahaha! Haar videos zijn zo leuk.
Monica die zegt in haar nieuwe video dat ze last heeft gehad van hele erg acne, ik volg haar niet vanaf het begin maar ik kan me zelf alleen herinneren dat ze last had van puistjes op haar voorhoofd. Ze zegt 3 jaar geleden.
Ja maar iedereen die meer dan 1 puistje heeft zegt dat die meteen acne heeft dus âik heb last (gehad) van hele erge acneâ neem ik vaak met een korrel zout. Net zoals dat iedereen met een licht glimmende t-zone meteen een sĂșper vette huid heeft terwijl ze zwaar gedehydrateerd zijn, valt vaak in hetzelfde straatje vind ik.
Arghhh ik wilde lekker in slaap vallen met Bonnies podcast, maar ze schreeuwt een paar keer verspreid door de aflevering âHEEEYYY SJAAK!1!â en ik vind dat echt ontzettend vervelend, ook omdat ze daar haar gasten gelijk ook mee afkapt. Ik snap dat je zoiets in de video laat voor het gezellige/authentieke gevoel, maar ik snap niet waarom ze dit in de luisterversie laat.
Drie keer raden hij probeerde zeker van de popcorn te eten
brb ff een recept voor scones opzoeken
Wat een horror, die scones uit een pak. Dat ze kruimelig van binnen waren, zoals het hoort, was een wonder. Het deeg van scones mag je amper aanraken, maar zij zat te kneden alsof ze brood aan het bakken was.
Die van Bigger Bolder Baking!
Maar het is zo knuuuuuuuus net zoals die pyjamaâs en het in bed zitten. Geforceerde kneuterigheid.
Wat deed Bonnie ook moeilijk met die scones. Bak ze gewoon allemaal, vooral omdat ze 's avonds ook nog visite krijgt.
Haha âen we hadden die recyclebare plastic flesjes waar Anna Nooshin mee op de foto ging. Hoe groen moeten we worden?â
Jezus, zwaar weekend gehad? Jullie bakken nooit een cake uit een pakje? Dit is precies waarom deze plek âhaatvolâ wordt genoemd.
âOhnee hoor, we geven gewoon onze mening en zijn kritisch hahaââŠplease. Gezeik!!! Dat is het.
En toch blijf je zelf mee zeiken? Dan wel over âonsâ maar okĂ© zeiken is zeiken.
Ik ben blij dat je weer jezelf bent. Vond Kumbaya Riotpoof al moeilijk te handelen.
Wie is er dikke vrienden met Mascha en Bonnie?
En nee, no shame in mijn pakkies en zakkiesgame
All is right in the world again
Ohhh deze is zo nice haha, gisteren nog gebakken!
Deze zijn 9 van de 10 keer ook gewoon lekkerder dan helemaal zelfgemaakt
Ah je bent er weer! Gezellig
de waarheid