Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaa WAT
Dat je kiest voor deze naam bewijst ook echt dat je bent afgegleden naar een niveautje lager. Ik bedoel wanneer was dat ooit al leuk om zo’n naam te kiezen en nu het voor alles is gebruikt, gebruik je het voor DIT?

9 likes

De comment van @1207 boven je onderbouwt zijn impopulairiteit imo redelijk goed

3 likes

Ze had zo’n set gekocht om armbanden te maken tegen de verveling dus ik denk dat ze deze voor de grap heel gemaakt

2 likes

Ja en als ik nu zie wat voor een verbouwingen zij doen, inc een flink zwembad in de tuin vraag ik mij af of daar het geld van de crowdfunding in is gaan zitten…

1 like

Dit is toch weer bewijs dat je met geld geen stijl kan kopen

1 like

Had er ook moeite mee dat Does de hond waar ze helemaal gek van waren en Jip(s?) de naaktkat het veld moesten ruimen toen Nikki in die nieuwe relatie terecht kwam.

Eerlijk gezegd heb ik in het begin echt gedacht dat die relatie met Linda een soort rouwverwerking was. Linda kende Daisy ook heel goed, ze hadden snel een relatie en Nikki gooide best wel wat dingen in haar leven om. Maar nu ze nog steeds samen zijn, ben ik daar wel van teruggekomen. Blijkbaar delen ze nog veel meer met elkaar dan alleen het gezamenlijke gemis van Daisy.

5 likes

Ja, ik weet de precieze reden niet meer eigenlijk. De dieren zijn gelukkig wel ondergebracht bij goede bekenden, maar toch…

Ik vind het ook vanNikki jammer dat hun YouTube kanaal niet de laatste aflevering heeft gehad zeg maar. Bedoel vooral voor de kijker. Ik begrijp heel goed dat dat onwijs lastig is met monteren omdat het het overlijden van Daisy is.

2 likes

Was het niet zo dat ze met dat geld alsnog die bucketlist van Daisy af ging maken en dan op iedere plek een beetje as uitstrooien?

Och nee, Does is dus nog vaker verhuisd… Wat sneu. Vond het ook opvallend dat 'ie direct van het toneel verdwenen leek. Maar aan de andere kant: het blijft social media. We weten natuurlijk niet hoe het echt zit en of ze Does nog ziet. Misschien zit 'ie wel bij mensen die niet op Instagram willen. Weten wij veel…

@Nox: Tja, ik kan me voorstellen dat daar niets van gefilmd is. Het ging zo snel en het is zo privé. Ik snap eigenlijk best dat dat nooit is afgerond. In die zin ben je je kijkers ook niets verschuldigd natuurlijk. Zeker niet in een situatie als deze. Ik denk dat ze het in eerste instantie ook vooral voor zichzelf maakten. Een soort project dat houvast geeft en helpt bij de verwerking. Dat heeft uiteindelijk wel een vlucht genomen qua bekendheid, maar was niet het belangrijkste doel denk ik.

2 likes

Ik vind die Bradley van alwin zo op dusdavid lijken…

Kunnen we het hier even hebben over de intro van Alwins video… die gewichten/halters omg.

Ik ben nog maar op de helft van de video en heb me al zovaak geërgerd :joy:

Alwin: ik zat te denken om een foodblog te beginnen, laat me weten of jullie dat leuk zouden vinden
Ook Alwin: ik ga zo wat fotos maken van mijn recept

Bradley komt van buiten: ik ga even mijn handen wassen
Alwin: nUaL?! DaN KaN jE weL dE heLeTijD Je hAnDeN waSsEN

En serieus 1 dag meedoen aan de Ramadan en er zo’n drama van maken :roll_eyes:
Alwin STOPPPP!!

18 likes

Ik heb zon pleuris hekel aan mensen die 1 dag met de ramadan mee doen en dan de hele dag zeuren dat ze honger hebben en dorst en thats it.
Ook Alwin die een dadel eet want dat had een kijker verteld maar hij weet niet goed waarom.
Dan denk ik google dat even vooraf ofzo.
Het geeft niet dat je er niet veel vanaf weet. Maar als je er content van wilt maken lees je dan even in of kijk naar andere ramadan filmpjes ofzo.

58 likes

Ik snap de haat niet. Wat een kanjer die Alwin, een hele dag Ramadan. Zie het jullie nog niet doen hoor :roll_eyes:

42 likes

Hmm… nu al zin in alle variaties op soep met smeerkaas

13 likes

Alwin is ook niet interessant genoeg om echt te volgen/groot te worden. Dat hoeft ook niet zijn doel te zijn, maar ik snap niet zo goed dat hij tegen wil en dank youtuber wil worden. Bij Sophie Hol heb ik hetzelfde gevoel - sommige mensen hebben het niet helemaal in zich.

16 likes

Haha ja ik ging echt stuk om hoe hij casual de vlog opende toen hij met die halters in de weer was (hij hield ze ook nog best wel ongelijk maar oke).

3 likes

De wauwwfactor

4 likes

Ik lees dit in boer Geert z’n accent

13 likes

Wel handig ook die tattoo, voor als ze de naam van haar kind vergeet.

3 likes

Dus david als in die youtuber van vroeger die ook met Bardo enzo omging.