Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Waarom zou je dat überhaupt willen? Wat win jij daar mee?

5 likes

Staat nog geen 100 reacties geleden in dit topic.

En @CTFxC: ik vind het echt stoken als je dat zou doen.

6 likes

Ik zou zoiets ook echt nooit doen. Het was sarcastisch. Het kwam alleen niet zo over.:disappointed:

Had je dat ook gezegd als mensen zouden zeggen “Doe het!” ?

8 likes

Ja, ooit worden ze verkocht. Ooit…

1 like

Hahaha ik kan me precies voor de geest halen welke dit zijn en ik volg haar al jaren niet meer. Zou zelf die dingen allang in de zak van max/gratis af te halen hebben gedaan.

3 likes

Slechts €25 jongens, FIRST COME FIRST SERVE :running_woman::dash:

11 likes

En ze moeten weer “echt weg”

1 like

Zag dit artikel ‘Coronavirus: Influencers’ glossy lifestyles lose their shine’: https://www.bbc.com/news/business-52362462?fbclid=IwAR1zWpIRbNW32S5xnf4vV0QOyIXvCnAVvosZCCai986-AgLFIZhLWF80O-M

Ik weet werkelijk niet of er een beroepsgroep is die nog meer medelijden met zichzelf heeft dan de influencers.

Edit:

11 likes

Boehoeeee

On Twitter, countless bloggers have posted links to donation platforms on social media, asking people to buy them gifts or send money to #spreadkindness.

“For anyone who has a problem with me setting up an Amazon Wish List or buymeacoffee etc, remember I’m unable to do any sort of work right now,” influencer Mandy Rose Jones, wrote on Twitter.

“So for those who want to support, it’s nice to be rewarded for the hard work and energy that goes into creating fun content.”

Hahahahaha omg :roll_eyes:

11 likes

Je hebt geen invloed op wat anderen doen en reageren. Kijk maar naar het hele Annic debacle. Vind het wel zelf vrjj schijnheilig om het er over te hebben en het via via te hebben gehoord.

haha we hadden het toch een paar dagen geleden over wie er meelezen. aimee dus zeker (wisten we al want die heeft weleens gereageerd) maar nu noemt ze in haar nieuwe video ook precies twee dingen die we hier vorige week ook besproken :"). namelijk: i know, ik zeg vaak dat ik lang ben en ik ben iemand die veel praat en zichzelf veel herhaalt, i know
volgens mij staan deze dingen nooit in haar reacties ofzo, dus dan zal ze hier wel op doelen? :sweat_smile:

18 likes

Influencers zijn echt de parasieten van de wereld. :upside_down_face:

5 likes

Hahaha dacht ik ook al aan ja.

2 likes

He ik volg je niet. Ik heb het hier verder niet over gehad en “het Annic debacle” zegt mij eveneens niets.

ik vond het wel een leuke video! koopjes via marktplaats, echt heel leuk.

5 likes

Kan iemand het ff goed samenvatten, was toch iets met zwangere vrouwen kwakzalverij en massa die erop gereageerd had

3 likes

omg 600 ongelezen berichten daar, ff sensa meepakken!

7 likes

Website voor vrouwen die problemen hebben met zwanger worden. En dan shady bloedtesten verkopen en als je je test wilt interpreteren moet je nog een e-book erbij kopen.

1 like

Ohja en er werkt niemand aan mee met een medische achtergrond oid

3 likes