Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Sowieso niet. Dat was anders echt niet zonder heel veel bombarie en 100 stories gegaan. Want halló influencers laten ook de moeilijke kanten van het leven zien he

2 likes

Itchy boots! Zij reisde met de motor van Patagonië naar Alaska.

3 likes

Ik kijk twee seconden en ze heeft al drie keer veggie burger gezegd maar niet als vedjie maar als vekkie met een zachte k/g zoals in de naam Maggie. Why.

7 likes

Hahahahahhaa sure jan.

Frankrijk heeft dezelfde vlag hoor! Oh nee ik bedoel dezelfde kleuren, ik doe de Nederlandse vlag expres 90 graden gedraaid, ik vind verticaal gewoon mooier! Kan toch? Sjifra* is gek :smiley:

Ja je schrijft het met een h maar die was bewust, ik vond de j gewoon een leukere letter.

86 likes

Haha misschien ben ik net zo dom hoor maar moest toch even googelen wat nou precies het verschil was, en eerste idee was “hee zoveel verschillen ze niet” :rofl: dus snap de fout wel eerlijk gezegd

Ah nee hoor is niet dom! Maar als iemand je erop wijst dat je de foute hebt gebruikt, geef dat dan toch gewoon toe ipv het af te doen als “hihi was bewust, deze is mooier”.

11 likes

Ik kan er ook altijd intens van genieten als Make(of Keep) America Great AgainAccounts de vlagemoji van Liberia gebruiken.

Hoe patriottistisch ben je als je je eigen vlag niet eens kent.

14 likes

:joy:

1 like

Laatst ging het hier over een boek over influencers. Ik wil dit boek graag lezen op mijn ereader maar ik ben de titel kwijt kan iemand mij helpen?

Ik ben vooral verbaasd dat mensen niet door hun emoji zoeken door een woord te typen maar dus alle vlaggen afgaan om de juiste te zoeken. Zo omslachtig.

16 likes

Dankjewel. Ik zet ‘m op mijn lijstje.

Het valt nog mee, ze had er ook nog bij kunnen zeggen “hihi en dat rood vond ik te fel voor in mijn interieur dus ik heb er oranje van gemaakt hihi, ligt dat gevoelig dan??”

:grimacing::grimacing:

4 likes

OMG kan dit :open_mouth:
Ik zit dus inderdaad altijd te zoeken en kan het nooit vinden

26 likes

HAHAAHAHAH jezus wat kut

1 like

Ik wist niet dat dit mogelijk was :scream:

Weer wat bijgeleerd vandaag

Volgens mij verschilt dit per telefoon. Bij iPhone werkt dat helaas niet

Ik heb ook een iPhone en bij mij lukt het wel!

1 like

@Bathwater Heeft suggesties aan staan! Dat kun je bij je instellingen onder algemeen aanzetten.

3 likes