Kan bij Android ook.
En bij Whatsapp ook, staat een vergrootglasje linksonder
Oh tof! Ik ga ernaar kijken. Thanks!
Edit: gelukt!
Iphone autocorrectie maakt bij mij van het woord “belafspraak” wel automatisch “balafspraak”. Wees gewaarschuwd.
Hahaha Goed om te weten!
Het is geen broodjepindakaas, maar laat haar lekker ontbijten zoals zij wil. Zo vreemd vind ik dit ook niet haha, je kan gekker ontbijten.
Oh nee hoor love warm eten als ontbijt
Maakt het iets uit? Ik ontbijt ook het liefst met broodjes frikandel en pizza.
Gouden Bergen, ik heb ‘m al uit haha! Veel bekende dingen en open deuren, maar toch wel interessant.
Thanks, Ik heb ‘m gevonden. Maar ik wacht nog even tot dat ie wat goedkoper wordt want ik vind de huidige prijs van het ebook wel erg duur.
Hahahahhahaha ze is er met Koningsdag ook al op aangesproken en zei toen dit.
Dank! Twijfelde nog maar weet nu dat ik dit niet hoef te lezen haha
Dat klinkt niet best. Dan weet ik dat ik het boek nu zeker niet ga kopen ik wacht wel tot ik ‘m een keer Kan lenen van iemand of dat ie bij kobo plus komt.
Hahaha top! Weet niet of ik trots moet zijn op dat ik hem herkende. Vergeleken met zijn zussie is hij wel een chille dude
Hahaha dit ben ik
Nu heb ik trek in die bagels van Bonnie
Ik schrik steeds zo van de leeftijd van sommige instagrammers. Shifra is 28 geworden, die had ik in leeftijd ouder geschat, zelfde als Willemijn (net 30).
Wie is eigenlijk de “oudste” youtuber? Misschien wel Noor (queenofjetlags)? Of Maschi / Sereen
Ik vrouw van jou (van wie ik nu juist weer verwachtte dat ze jonger waren) misschien?
Wie