Die ouders van gio. (Ookal kijkt ook niemand dat)
Nee dit is hier ooit verzonnen en nu denken mensen dat het echt is.
He?? Is dit om allerlei oude youtubers die niemand kent onder de aandacht te brengen?
Ik volg dit volgens mij ff niet
Ja, ik vatte dat op als oudste YouTuber van de 'bekende youtubers (Serena, Cynthia, Noor, Anna etc"
Bij oudste YouTuber moest ik direct aan King Alert denken
Oma Miep!
De oudste youtuber is natuurlijk Debbie. Niemand weet hoe oud precies maar iedereen weet toch dat plastic niet vergaat.
Haha, mooi! Ik zal het direct aan mijn broer tippen, als die hem nog niet volgt
Edit: meteen reactie, natuurlijk wist hij dit al en is hij al geabonneerd op het kanaal.
Zo! Nee inderdaad had haar ook wel wat jaartjes ouder geschat. Maar nu moet ik zeggen dat ikzelf eind 20 ben en nog lang niet toe aan kinderen dus schat vaak standaard leeftijdsgenoten met kinderen een stuk ouder in
Hahahah zo savage
Misschien omdat Nick geen tieten heeft?
Ik keek de video van Sara Rebecca over haar vluchtkoffer. Ze heeft gehoord van mensen dat het stopcontact vaak ver van het bed zit, wat lastig is als je je telefoon wilt opladen en tegelijkertijd wilt gebruiken. Maar in plaats van dat ze een powerbank mee heeft, of een verlengsnoer of kleine stekkerdoos, heeft haar vriend zo’n hele haspel in z’n tas zitten. (Vind ik grappig, noshame verder, neem vooral lekker alles mee wat je wilt naar het ziekenhuis!)
Zou dat mogen? Dat ligt dan toch op de grond bij haar bed… Op mijn werk moet het bed aan alle kanten vrij zijn omdat we anders kunnen vallen als er vanalles op de grond ligt
Ja zat ik me dus ook te bedenken, lekker handig voor het personeel.
HahHahahaah ik ga kapot zo’n hele rol uit die tas😂
Ik zie het al voor me dat dat hoofdje er dan bijna uit is en haar man dan in paniek dat hele ding pakt om snel het mobieltje op te laden.
Hahahhaah ik zit dit stiekem op m’n werk te lezen maar heb vrij veel moeite met m’n lach in houden. Een haspel, hoe bedenk je het
Haha dit is echt hilarisch, zouden ze er gewoon niet aan gedacht hebben dat een verlengsnoer zoveel handiger zou zijn ??
Ja of gewoon een powerbank