Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

oehh anna nooshin heeft een nieuwe teatime (IG tv) over business, waar ze onder andere over haar project Alter gaat vertellen
straks kijken

1 like

Oh ik vind dit wel tof eigenlijk. :grin:

2 likes

Nmsvpe

17 likes

Ohja nog makkelijker :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat het in een verder geheel zwarte keuken best mooi kan zijn, maar verder nmsvpe. Zal ook nog wel mega duur geweest zijn.

2 likes

Ook in zo’n typische trendkleur waar je waarschijnlijk over 10 jaar helemaal op uitgekeken bent. Vimnd het ook gruwelijk lelijk

23 likes

Ach tegen die tijd heeft ze vast haar derde of vierde keuken al bij elkaar gespont

37 likes

Flinke smak geld aan uitgegeven en dan ook nog gesommeerd, heftig!

1 like

Brrrr echt niet mijn smaak en totaal niet tijdloos. Dit ben je zo snel beu denk ik.

Weet iemand wat Bonnie over Mariah Carey zei in haar stories? Compleet random maar ik ben benieuwd.

Ja maar dat was als een reactie op een eerdere story die ik heb gemist. T maakt verder ook niks uit maar ben n lichte Mariah stan dus was benieuwd.

1 like

Wel zielig dat ze zich LETTERLIJK de tyfus in heeft moeten werken tijdens haar studie

5 likes

Ooooooo get it! Thanks haha.

Heel negatief van mij, maar als influencers hun inboedel vloggen, ga ik er vanuit dat ze min. 50% gesponsord hebben gekregen. :wink:

2 likes

Sowieso, anders zetten ze er altijd bij ā€œdit is geen spon!!! Zelf betaald!!! Ben gewoon heel enthousiast!!!ā€

1 like

Ben vooral ook verbaasd over de hoeveelheid verzorgingsproducten die ze meeneemt? Reinigingsdoekjes voor de restjes make-up tijdens de bevalling? :confused: ze is nog verzorgder tijdens haar bevalling dan ik in mijn normale leven

13 likes

Iamtheknees vertelt dat er groot nieuws komt, maar vertelt niet wat het is. Enorme clickbait. Haat aan YouTubers die dit doen.

3 likes

Ja die zitten gewoon aan het hoofdeinde van het bed. Zo’n haspel zou er -als ik daar zou werken- echt niet in komen. Heb je meteen de technische dienst van het ziekenhuis op je dak.

2 likes

Wedden dat ze weer een nieuw porseleinen huisdier heeft gekocht

6 likes

Ik heb dit net gekeken.

En het is...

Afgelopen week vroeg zij op Insta aan mensen: wat omschrijft mij, waar denk je aan bij mij?

Ze is gaan reflecteren op zichzelf en ze vond het tijd om meer duidelijkheid voor zichzelf te creƫren. Ze wil laten weten wat we kunnen verwachten als we haar volgen. Ze heeft nagedacht wat voor content ze wil maken en ze heeft een heleboel leuke ideeƫn uitgewerkt. Het is vernieuwend zegt ze.
Er komt dus iets nieuws aan. Er moeten een paar finishing touch dingetjes gebeuren. Er gebeurt of deze maand nog iets of in mei. Maar er komt dus wat aan.

Nou… groot nieuws. We weten dus niets eigenlijk?

8 likes