Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Eigenlijk wel ja. Het mes snijdt aan twee kanten of zullen we lekker op de Engelse ‘tour’ gaan: ’ social media is a double edged sword. Je kan je vulnerable opstellen door van alles op het internet te knallen en er zelfs je brand van maken net zoals de lijdende kunstenaar van vroeger maar alles komt met een prijs (binnen bepaalde kaders). De vraag is of je daar verstandig aan doet. Less is more, more is less, nonetheless, sommige teacher women houden je bij de les.

24 likes

Waarom zet ze haar tekst in het Engels, terwijl alle posts in het Nederlands zijn? Ze vertaalt ook niet even voor ‘internationale’ volgers. Ik vraag het me gewoon af. Just curious. Don’t come for me

55 likes

Hopen dat meer mensen het lezen? Maar ik denk dat het vooral een stukje branding is.

In Engels kan ze ZiCh BetEr UiTeN!!!

47 likes

Sure

3 likes

More issues than Vogue die meit

Maar zij is toch ook geen blogger eigenlijk? Ze is toch wat Kim Kardashian was voor Paris Hilton maar dan voor Anna? Degene die de kast opruimt?

71 likes

Maar dan zonder sekstape en rijke pa

2 likes

Wat niet is kan nog komen!!!

8 likes

In haar verhaal volgens mij. Er was zelfs een collage geloof ik.

Volgens mij wel allebei, weet het bijna zeker. Grappig wel als ze het verwijderd heeft en daarna dit in dr stories zet :woman_shrugging:

5 likes

giphy (7)
Iconic

66 likes

UGh de wereld was zoveel beter toen Kim nog gewoon de hobbit in de kast was.

48 likes

Maar hoezo is dat sneu? Ik vind het eerder menselijk dat je wilt weten wat er over je gezegd wordt.

12 likes

Ze heeft het recht om te lezen wat ze wil, maar al die influencertjes zetten dit forum altijd neer als de meest zielige plek op het internet. Dat is pas bekrompen.

19 likes

Ik wist niet dat we hier alleen maar negatief praten… :frowning: Dat is nieuw voor me.

2 likes

Ja ik zou ook teruglezen over mezelf hoor, snap het eigenlijk wel. Tot op zekere hoogte ook wel dat je het deelt van wtf praten deze mensen over mij. Ik kan me het moeilijk voorstellen hoe dat moet zijn, lijkt me best kut om dit allemaal over jezelf te vinden - ja tuurlijk deelt ze zelf alles etc. maar ja blijft toch een awkward ding dit topic. Maar het voelt ook een beetje als “kijk eens ik heb hatersss” haha.

7 likes

Eigenlijk denk ik dat sommige influencers zichzelf zoeken om te hopen dat hier wat over ze staat. Zo van kijk andere influencers de bitches praten ook over mij.
Het is hier trouwens ook nog eens makkelijker om jezelf te zoeken dan op t egf.

9 likes

Ja misschien stuit je in april per ongeluk op een allang gesloten en weggezakt topic van een halfjaar geleden :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Lang geleden werd ik getipt dat het over mij ging op het efg. Ik kende heel dat forum niet en heb toen echt met een hartslag in m’n keel alles teruggelezen. Niet tof maar zo slecht was het niet om even een spiegel voorgehouden te krijgen.

5 likes

Oeh, ben benieuwd wie jij bent! Ben je een blogger/youtuber?