Gefeliciteerd nog met de geboorte van je kindje
Gefeliciteerd!
Het valt mij op dat in heel veel ‘what’s in my hospital bag’ video’s inderdaad een hoop zooi ook wordt genoemd. Dus als je je daardoor laat inspireren dan voel je misschien een soort angst dat je het gaat missen als je het niet meeneemt. Maar een haspel…
Ik heb zelf gewoon mijn toilettas ingepakt, daar zitten allerlei basics in qua make-up/verzorging, maar heb er niets extra/speciaal ingedaan voor de bevalling. Bij mij staat de koffer nog klaar, kan elk moment beginnen
Ik had nog niks klaar staan (nog geen 37 weken) en heb halsoverkop een weekendtas volgegooid met alles wat ik tegen kwam toen mijn vliezen braken. Een hoop spullen niet gebruikt, maar de haspel heb ik niet gemist.
Gaat iedereen nu vertellen wat ze wel en niet hebben meegenomen.
Jaaa zin in!!!
Jaaaa had jij ook je waterpas bij je
Tuurlijk, was toch te verwachten
Nou ik moet wel even zeggen dat ik een keer onverwachts in het ziekenhuis kwam te liggen en ik neem het mijn ex nog altijd kwalijk dat hij echt totaal de verkeerde dingen had ingepakt qua make up en dat vond ik zo afschuwelijk, moet er nog regelmatig aan denken
Ja en ik heb al heel vaak geoefend met mijn vriend over wat ik nodig heb dus ik denk dat hij wel de goede dingen in zal pakken
Nee wel een duimstok
Onder andere
Zag net die Manfield x Annic collectie (is al een tijdje uit volgens mij) voorbij komen. Waarom brengt zij anno 2020 nog ballerina’s op de markt? Ik ken werkelijk niemand die die dingen draagt
Ongeveer 6 jaar geleden droeg ik heel vaak ballerina’s en ik moet toegeven dat ik nu weer naar een paar op zoek was omdat het gewoon heel gemakkelijk is maar toch ietwat netjes eruitziet (ook fijn voor de zomer/tussenseizoen). Maar je hebt een punt: ik ken of zie ook nooit iemand die ze draagt tegenwoordig
In Blaricum en omstreken wel toch?
Ik vind dat eigenlijk wel mooi en tijdloos schoeisel? Beetje zoals een trenchcoat ood
Even heel wat anders; hebben jullie dat hondje van Milan Knol gezien? Je kunt een knolhater zijn, maar dat hondje… Ik wil hem knuffelen!!
Jaaa! Die fluffy oortjes, dat lieve snoetje. Te schattig.
Alleen de OG egf-ers weten dit
Maar die lucht!!! die uit die dingen komt na een paar keer dragen.
Ballerina’s zijn toch niet meer dan pumps zonder hakken?
Ik kan de incomplete schoen nooit meer unseen bij die dingen. Zo lelijk.