Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Een paar keer? Na 10 min al joh

1 like

Vooral die je op kon rollen “handig voor in je tas”, echt lelijk.

11 likes

Ja ik ook.

Maar wel voor meisjes tot max. 12 jaar

Cute maar hoop wel dat hij weet waar hij aan is begonnen want zijn geen makkelijke beginnershonden ofzo.

2 likes

En gaan dacht ik ook niet al te best samen met katten (maar kan in de war zijn nu met een ander ras), aangezien Milan ook een kat heeft. Ik vind het prachtige honden maar te moeilijk voor mij.

Vind het zielig dat hij meteen een account voor z’n hond heeft aangemaakt, maar geen voor z’n kat. Katten zijn veel leuker. :unamused:

8 likes

Ik heb ook dit beeld bij ballerina’s:

Maar ik vraag me af of sommigen dan meer aan loafers denken

Welke vind jij meer ‘ballerina’s’?

• Bovenste
  • Oenderste
  • Allebei zijn ballerina’s

0 stemmers

Onderste! Haha oenderste :rofl::joy:

8 likes

Hierdoor dacht ik even dat ik in het stel je persoonlijke vraag topic aan het lezen was :rofl:

1 like

Om weer on topic te gaan, de ballerina van Annic, in de sale voor wel 71,99.

5 likes

Wow, chanel rip-offs much?

36 likes

Door deze vraag stel ik me nu dit beeld voor waarbij de ballerina van dat soort loafers aan heeft
image
:stuck_out_tongue:

5 likes

Ja ik las het net inderdaad, het had even opgezocht… Ben dan in de war met een ander ras idd maar alsnog zijn het idd geen makkelijke honden. Ik ken iemand die altijd op één moest passen en die liep met een muilkorf om omdat die hond niet te vertrouwen was op straat naar andere honden toe enz… Oke kan met meer soort honden gebeuren maar toch.

Lijken wel tapdance schoenen haha ja niet echt spitzen iig :thinking::thinking:

Meer bordeelsluipers ipv ballerina’s haha

7 likes

Nu je het zegt ja. Nikkie P-style ontworpen

2 likes

afbeelding

Nee vind ik echt niet. Vind het echt classy. Maar wel stinky inderdaad @Loxodonta

13 likes

Oh zoiets had ik toen ik 16 was, mega trots erop omdat ik ze idd op Chanel vond lijken en me helemaal gossip girl voelde

30 likes

Doet me denken aan de vroegere tijden op het forum waar ik een fake Chanel zwart/witte kralenketting had gekocht op de website van forumster Trendstyle. En trots dat ik er op was

36 likes

Ja precies! Ik vind Japanse honden zo cute; Akita, Shiba, Shikoku… maar ze zijn zo stront eigenwijs :cry:
Ik ga er zelf niet aan beginnen (sowieso niet als 1e hond).

2 likes