Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Je snapt natuurlijk wel dat als je zoiets schrijft hier dat we willen weten wie je bent of wat je doet😁

4 likes

Het doet haar niks maar toch nog even nóg een story er over maken. Ze maakt er ook wel echt een groot ding van zeg. Over dat keep hating en spreading that I’m a lunatic??? Uhh wat???

66 likes

hahahah ik proestte m’n water uit hierdoor
Zo’n fijne running gag
Ken heel die meid nog steeds niet maar vond het mooi dat toen zelfs dr naam geblokkeerd was

9 likes

Ja en niet te vergeten dat er meer dan genoeg mensen toen gereageerd hebben die het allemaal goed bedoelde en haar wilde “helpen”. Het is niet zo dat wij hier met die 10 berichten een hele community hebben opgezet om Romy te gaan haten. Ik snap het niet.

3 likes

Je zelf googlen kritiek tegen komen en dan roepen dat je word gepest.

57 likes

Een echte pro maakt gewoon een alert aan voor haar eigen naam.

8 likes

En dan vervolgens onze screens pakken en dan roepen “DIT WIJF IS GEK EN ZE IS OOK NOG EEN LERAAR”

Nee want dat damens en heren is super volwassen en heel aardig enzo.

39 likes

To fight the weak trying to bring me down? Nu worden wij gebullyd (?!)

Hahaha ik ken dit hele mens niet maar op basis hiervan vind ik haar vooral een trieste trut.

Groetjes, kleine verliezende pestkop

6 likes

Alsof een beetje goudenglittereyeliner me tegen houdt.

Om heksen af te weren moet je een cirkel van zout om je heen trekken Rooms

55 likes

Haha de

You’re small, I’m big :slight_smile:

11 likes

Dit is haar grootste droom denk ik, belangrijk genoeg gevonden worden om online door vreemden besproken te worden en zich dan ook nog als ultiem slachtoffer op kunnen stellen om weer medeleven van haar volgers binnen te slepen

12 likes

Nou dit vind ik ook allemaal weer een beetje ver gaan. Ze voelt duidelijk een behoefte te reageren omdat ze hier niet positief besproken wordt (ook door mij). Maar om nu dat bericht helemaal uit te pluizen en op alles te reageren vind ik ook een beetje pesterig

23 likes

Naar mijn idee zijn de meeste berichten die over haar zijn geplaatst ook wel bedoeld om over haar te lachen/ een beetje belachelijk te maken of aannames over haar mentale gezondheid. Volgens mij is er bijna geen kritiek gepost waar ze eventueel ook echt wat aan zou kunnen hebben (als ze dat zou willen). Ik begrijp haar reactie ergens ook wel een beetje.

11 likes

‘de journalistiek’ ? :sweat_smile:

2 likes

Maar waarom zou ze ‘normaal’ moeten doen? Volgens mij is ze niemand tot last met haar posts. En zeggen dat iemand niet spoort op basis van social media vind ik ook vrij apart.

4 likes

Ik was en ben totaal geen interessante blogger/vlogger. Zo probeer ik ook niet over te komen dat vul jij in en gelukkig zit niet iedereen hetzelfde in elkaar. Gaf alleen aan dat het wel degelijk wat met je doet als je opeens minder leuke berichten over jezelf leest.

22 likes

Ja Ă©n ze heeft dus al die andere foto’s over dat ongeluk uit haar feed weggehaald?

Haha hoe sad ben je dan en hoe halfslachtig is je argumenten tegen “””het forum”” (want we zijn hier geen homogene massa met allen dezelfde mening) dan?

1 like

Bijna 45 minuten aan puppy content.
19 likes

Nieuwe video van Alwin is weer een pareltje hoor. Hij bestelt bij restaurant Mangiare en het lukt hem maar niet om die naam juist uit te spreken en hij snapt ook niet wat het betekent. :thinking: Hij maakt er zelf dan maar Merengue van.

29 likes