BB
Hoe kan iemand zo perfect zijn
Haha echt he. Doet me denken aan de goede oude egf-tijd, toen die nep chanel ballerina’s zo’n hype waren. Wie verkocht dat ook alweer?
Toen waren die glitter ballerina’s van van haren ook zo hip
Oh ja die van Van Haren heb ik nog gehad volgens mij, in het brons of goud. Liepen ook voor geen meter.
Biecht; ik heb nog steeds panterprint ballerina’s liggen van de jaren ‘10 en ik wacht nog steeds op het moment dat ze weer hip worden. Ik denk dat het bijna zover is
Dat heb ik met mijn lange spijkerhard uit 2001, die kan inmiddels bijna uit de kast! Jouw tijd komt ook nog wel
Hahaha ja dat hadden wij ook met bepaalde schoenen. Buiten uit doen en meteen naar boven en je voeten wassen. Mijn vader had zelfs speciale zeep gekocht die heel erg rook (stonk eigenlijk) omdat hij vond dat mijn Fa douchegel de geur niet genoeg maskeerde.
Oke alleen voor Françaises uit de jaren 60 maak ik een uitzondering, maar dat is dan 0,3% van de wereldbevolking bij wie het er dan ook zo uitziet.
Ik droeg de mijne, eigenhandig goud gespoten Van Harens, overigens ook met liefde onder een ballonrokje of felgekleurdige skinny maar Audrey Hepburn was ik er niet bepaald mee.
Ik heb altijd een aversie tegen ballerina’s gehad maar ik denk dat het ook deels kwam omdat ik die soort schoenen zelf nooit paste haha. Ik heb hele smalle lange voeten en kan niet goed lopen op hele dunne schoenen. Ik kan mij wel herinneren dat een meisje op de middelbare school dus ze droeg en er zaten gewoon bloedvlekken op terwijl ze altijd super trendy gekleed was. Dat was dan wel een modeslachtoffer.
En stiekem vond ik het soms ver armoedig staan op sommige trouwerijen etc. Dan had iemand een leuk chique jurkje aan en dan de hele avond van die lelijke cheapo flatjes. Dan waren blote voeten nog een beter idee.
Hahahaha moest hier net echt hard om lachen
En je bericht erboven “voortgesleept op die dingen”
Ballerinas + zwarte legging + alijn rokje was mijn uniform in de jaren 00.
Haha, ik zie het voor me. Ik wisselde in het eerste jaar van m’n studie erg tussen ballerina’s en 12 cm hakken waardoor mensen het echt vooral heel verwarrend vonden dat mijn lengte zo enorm fluctueerde. later heb ik wat meer continuïteit gecreeerd. Wat dat betreft.
Als je niet van die goedkope plastic dingen haalt, niks aan de hand hoor!
Dat is het ding! Als ik aan ballerina’s denk, denk ik aan de glitter van haren of nep chanels van Trendstyle (dat was het! @Trenchcoat had het al gezegd) ipv de mooie BB achtige types.
Dat zegt vast meer over mij, dan over het schoeisel zelf.
Ps. Eigenlijk wil ik nu (vintage) chanel flats hebben haha
erge is dat deze vorig jaar ook in haar collectie zaten en toen geven moment in de sale waren voor iets van 28 euro.
Nu dus ‘opnieuw’ in de collectie voor de volle prijs
Ik liep echt als een pinguïn met die dingen aan. Heb geen enkel paar langer volgehouden dan 500 meter denk ik, terwijl ik toch minstens een dozijn paar ballerina’s in mijn bezit heb gehad.
Iets met een ezel en een steen…
Ik denk bij ballerina’s vooral aan Chassidische vrouwen die ze hier dragen (met huidskleuren panty). Jammer want in andere context, zoals bij bb, vind ik ze tof.
Romy heeft ons gevonden jongens.
Side note: Volgens mij ging het trouwens niet over de onderste post. Maar over dat ze toen iedere dag foto’s postte met ‘dag 2 na het ongeluk’ ‘dag 5 na het ongeluk’ etc.
O m g ik hoop voor haar dat ze niet te veel gaat teruglezen. Dat wordt geen leuke dag.
Nuance zie ik niet vaak terug op haar instagram…