Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ironic

52 likes

Oke iemand heeft zichzelf zitten googelen :sweat_smile:
Zat idd wel meer nuance in dan zij nu op haar stories zet.

3 likes

AND THIS LADY IS THE TEACHER OF YOUR KIDS!!! Haha jezus meid

85 likes

The only one who could ever reach me was a forumer, a teacher woman.
Maar even serieus, mocht je nog meelezen Romy: die buzzcut staat je goed.

I believe you can’t TEACH creativity, you can only STIMULATE the creatives mind.

Creativiteit ligt misschien dan wel besloten in de mens zelf, onderwijs kan wel helpen om beter te worden en dat gaat verder dan alleen stimuleren. Groetjes een andere, creative teacher woman.

12 likes

Influencers wier inkomen bestaat bij de gratie van hordes volgers die hen niet persoonlijk kennen:

“Omg you guys jullie zijn echt zo lief ik doe dit allemaal voor jullie ik krijg zoveel lieve reacties van jullie jullie voelen echt als mijn vriendinnen”

Óók influencers wier inkomen bestaat bij de gratie van hordes volgers die hen niet persoonlijk kennen:

“Omg op een forum gaf een handvol mensen kritiek op iets wat ik doe, terwijl ze me niet eens kennen, kan echt niet!!!”

132 likes

Eigenlijk wel ja. Het mes snijdt aan twee kanten of zullen we lekker op de Engelse ‘tour’ gaan: ’ social media is a double edged sword. Je kan je vulnerable opstellen door van alles op het internet te knallen en er zelfs je brand van maken net zoals de lijdende kunstenaar van vroeger maar alles komt met een prijs (binnen bepaalde kaders). De vraag is of je daar verstandig aan doet. Less is more, more is less, nonetheless, sommige teacher women houden je bij de les.

24 likes

Waarom zet ze haar tekst in het Engels, terwijl alle posts in het Nederlands zijn? Ze vertaalt ook niet even voor ‘internationale’ volgers. Ik vraag het me gewoon af. Just curious. Don’t come for me

55 likes

Hopen dat meer mensen het lezen? Maar ik denk dat het vooral een stukje branding is.

In Engels kan ze ZiCh BetEr UiTeN!!!

47 likes

Sure

3 likes

More issues than Vogue die meit

Maar zij is toch ook geen blogger eigenlijk? Ze is toch wat Kim Kardashian was voor Paris Hilton maar dan voor Anna? Degene die de kast opruimt?

71 likes

Maar dan zonder sekstape en rijke pa

2 likes

Wat niet is kan nog komen!!!

8 likes

In haar verhaal volgens mij. Er was zelfs een collage geloof ik.

Volgens mij wel allebei, weet het bijna zeker. Grappig wel als ze het verwijderd heeft en daarna dit in dr stories zet :woman_shrugging:

5 likes

giphy (7)
Iconic

66 likes

UGh de wereld was zoveel beter toen Kim nog gewoon de hobbit in de kast was.

48 likes

Maar hoezo is dat sneu? Ik vind het eerder menselijk dat je wilt weten wat er over je gezegd wordt.

12 likes

Ze heeft het recht om te lezen wat ze wil, maar al die influencertjes zetten dit forum altijd neer als de meest zielige plek op het internet. Dat is pas bekrompen.

19 likes

Ik wist niet dat we hier alleen maar negatief praten… :frowning: Dat is nieuw voor me.

2 likes