Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Maar echt. Al die daklozen en mensen die onverhoopt op straat terechtkomen, moeten gewoon een huis visualiseren. Ze hadden sowieso al moeten visualiseren überhaupt niet op straat terecht te komen door de juiste mindset.

Edit: compleet andere emoji in desktop browser, dus weggehaald, haha.

7 likes

Wat is zijn insta? Dan slide ik wel in zijn DMs

1 like

De betekenis van een routine is ‘iets dat steeds op nieuw gebeurt’. Hoe kun je nu elke week een ándere morning- evening- night routine opnemen? Dan is het toch geen routine. Talking to you Lily Like!!!

14 likes

Zoveel cringe in één video.
Het was eigenlijk nog te veel om irritainment te zijn.

1 like

Het gaat toch over Jorg de man van Sanny, niet Jort Kelder?

Dan is z’n insta @jorgruis @Vaiana

2 likes

Moet Angel hier of in beuty? Ik zag net een instastory waarin ze klaagt dat haar baby haar wakker houdt en ze noemt hem daar “deze HOMO”. Ze geeft hem verder heel lief kusjes, dus is eigenlijk een heel zoet filmpje, maar ik vind het zo gek dat ze haar baby “deze HOMO” noemt. Of is dat normale humor en heb ik wat gemist?

27 likes

Hoe groot acht je de kans dat het latijn is? :joy:

34 likes

Hahaha :joy:
Helaas acht ik die kans nihil.

2 likes

Is toch al lang bekend dat deze vrouw geen humor heeft?

13 likes

Ja, is ook wel zo. Ik vond haar voorheen nog wel leuk, maar sinds een poosje vind ik haar humor echt veel te plat/ordinair. Jammer :frowning_face:

3 likes

Ik vind haar wel heel leuk, maar kan dit ook echt niet waarderen :frowning:

5 likes

Ben nog opzoek naar de perfecte foto’s van hem :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Gossip guru

2 likes

Gurugossip, Tattle of Ytmommadramas.

Ik kijk weleens dr video’s omdat ik dr baksels vaak lekker vindt. Vind haar alleen vaak zo chagrijnig overkomen in dr video’s.

1 like

Ik keek haar video’s nooit, maar ben wel fan van haar blog en vind het altijd zo’n lekker nuchter mens. En volgens mij is stoppen met YT een prima beslissing en ligt haar kracht veel meer bij het bedenken van lekkere recepten en die heel mooi op de foto zetten.

2 likes

Ahhw Lizzy vd ligt is ten huwelijk gevraagd. Ik hoop dat ze een vlog maakt over dr huwelijk en dat iedereen gekke outfits aanheeft

8 likes

Ik vind ook dat je niet met ‘homo’ mag schelden, maar ik noem mijn baby wel vaak asshole of addergebroed :smile:

21 likes

Ik vind een video sowieso nooit heel praktisch voor een recept, tenzij het een lastige techniek is die je echt even moet zien. Maar anders ben je bezig met koken, moet de video weer op pauze en moet je hem later weer aanzetten als je klaar bent voor de volgende stap, dat werkt niet echt lekker vind ik zelf.

6 likes

UglyLittleLiars