Ja ik zou ook teruglezen over mezelf hoor, snap het eigenlijk wel. Tot op zekere hoogte ook wel dat je het deelt van wtf praten deze mensen over mij. Ik kan me het moeilijk voorstellen hoe dat moet zijn, lijkt me best kut om dit allemaal over jezelf te vinden - ja tuurlijk deelt ze zelf alles etc. maar ja blijft toch een awkward ding dit topic. Maar het voelt ook een beetje als “kijk eens ik heb hatersss” haha.
Eigenlijk denk ik dat sommige influencers zichzelf zoeken om te hopen dat hier wat over ze staat. Zo van kijk andere influencers de bitches praten ook over mij.
Het is hier trouwens ook nog eens makkelijker om jezelf te zoeken dan op t egf.
Ja misschien stuit je in april per ongeluk op een allang gesloten en weggezakt topic van een halfjaar geleden
Lang geleden werd ik getipt dat het over mij ging op het efg. Ik kende heel dat forum niet en heb toen echt met een hartslag in m’n keel alles teruggelezen. Niet tof maar zo slecht was het niet om even een spiegel voorgehouden te krijgen.
Oeh, ben benieuwd wie jij bent! Ben je een blogger/youtuber?
Je snapt natuurlijk wel dat als je zoiets schrijft hier dat we willen weten wie je bent of wat je doet😁
Het doet haar niks maar toch nog even nóg een story er over maken. Ze maakt er ook wel echt een groot ding van zeg. Over dat keep hating en spreading that I’m a lunatic??? Uhh wat???
hahahah ik proestte m’n water uit hierdoor
Zo’n fijne running gag
Ken heel die meid nog steeds niet maar vond het mooi dat toen zelfs dr naam geblokkeerd was
Ja en niet te vergeten dat er meer dan genoeg mensen toen gereageerd hebben die het allemaal goed bedoelde en haar wilde “helpen”. Het is niet zo dat wij hier met die 10 berichten een hele community hebben opgezet om Romy te gaan haten. Ik snap het niet.
Je zelf googlen kritiek tegen komen en dan roepen dat je word gepest.
Een echte pro maakt gewoon een alert aan voor haar eigen naam.
En dan vervolgens onze screens pakken en dan roepen “DIT WIJF IS GEK EN ZE IS OOK NOG EEN LERAAR”
Nee want dat damens en heren is super volwassen en heel aardig enzo.
To fight the weak trying to bring me down? Nu worden wij gebullyd (?!)
Hahaha ik ken dit hele mens niet maar op basis hiervan vind ik haar vooral een trieste trut.
Groetjes, kleine verliezende pestkop
Alsof een beetje goudenglittereyeliner me tegen houdt.
Om heksen af te weren moet je een cirkel van zout om je heen trekken Rooms
Haha de
You’re small, I’m big
Dit is haar grootste droom denk ik, belangrijk genoeg gevonden worden om online door vreemden besproken te worden en zich dan ook nog als ultiem slachtoffer op kunnen stellen om weer medeleven van haar volgers binnen te slepen
Nou dit vind ik ook allemaal weer een beetje ver gaan. Ze voelt duidelijk een behoefte te reageren omdat ze hier niet positief besproken wordt (ook door mij). Maar om nu dat bericht helemaal uit te pluizen en op alles te reageren vind ik ook een beetje pesterig…
Naar mijn idee zijn de meeste berichten die over haar zijn geplaatst ook wel bedoeld om over haar te lachen/ een beetje belachelijk te maken of aannames over haar mentale gezondheid. Volgens mij is er bijna geen kritiek gepost waar ze eventueel ook echt wat aan zou kunnen hebben (als ze dat zou willen). Ik begrijp haar reactie ergens ook wel een beetje.
En een hele bol rauwe knoflook eten.