‘de journalistiek’ ?
Maar waarom zou ze ‘normaal’ moeten doen? Volgens mij is ze niemand tot last met haar posts. En zeggen dat iemand niet spoort op basis van social media vind ik ook vrij apart.
Ik was en ben totaal geen interessante blogger/vlogger. Zo probeer ik ook niet over te komen dat vul jij in en gelukkig zit niet iedereen hetzelfde in elkaar. Gaf alleen aan dat het wel degelijk wat met je doet als je opeens minder leuke berichten over jezelf leest.
Ja én ze heeft dus al die andere foto’s over dat ongeluk uit haar feed weggehaald?
Haha hoe sad ben je dan en hoe halfslachtig is je argumenten tegen “””het forum”” (want we zijn hier geen homogene massa met allen dezelfde mening) dan?
Bijna 45 minuten aan puppy content.
Nieuwe video van Alwin is weer een pareltje hoor. Hij bestelt bij restaurant Mangiare en het lukt hem maar niet om die naam juist uit te spreken en hij snapt ook niet wat het betekent. Hij maakt er zelf dan maar Merengue van.
Wat een chefkok is hij toch ook.
En hij weet niet wat vitello tonato is
Oke ik moet even wat grappigs met jullie delen, maar ik heb dus 2 dagen geleden gedroomd dat ik op date ging met Enzo Knol
Ik kijk letterlijk nooit zijn video’s of volg hem op social media hahaha
Even over die video van Alwin.
Dat dat eten gewoon zo word aan gegeven…
Iets met tomaten toch?
Dit is een signaal dat het in dit topic te vaak over Enzo Knol gaat
Ik vind het vooral irritant dat hij al dat eten een cijfer moet geven van zichzelf, alsof hij een ware fijnproever is #rate culture.
Idd, maar dat is toch ook hetzelfde met die ‘foodblog’.
Hij vraag in de vlog of zijn kijkers dat leuk vinden. Maar hij lijkt al besloten te hebben omdat hij meteen foto’s gaat maken van z’n recepten en servies ervoor gaat kopen… Prima hoor, maar vraag 't dan niet
Gaat denk ik over die reactie daarboven alleen haar text is onhandig geplakt
Ja maar die post van @Motherofdragons is 1) totaal uit zn verband gerukt en geplaatst in de stories van romy (this is the teacher of YOUR children!!!) en 2) hoezo is het relevant wat voor beroep zij heeft?
En 3) Romy heeft overduidelijk de posts van @Motherofdragons moeten uitspitten als ze van scooterongeluk naar zwarte pietendiscussie gaat.
Nee I know Romy heeft totaal geen punt, maar bedoel ze heeft niet je hele account doorzocht om je docent te noemen, dat heeft ze uit die ene post die ze gelezen heeft.
Maar die post over leraar zijn/zwarte piet komt uit november 2019? En die van dat scooterongeluk uit februari. Dat is wel een eindje scrollen toch?
Ze doelt denk ik niet op de materie zwarte piet, uit die post haalde ze alleen het gegeven dat je docent bent. Volgens mij is ze boos over wat reacties een paar posts hoger, daar werd een post over ”””vulnerable zijn””” besproken. (Ja heb ik teruggezocht )
Oh Jezus dat zegt ze er zelf ook bij, over welke post het gaat dubbel werk voor niks goedzo ella
Ja ze heeft het verkeerd begrepen dat het over haar ging ik las het eerst ook verkeerd haha