Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Oww ja verrek je hebt gelijk!! Dat heeft ze random geinterpreteerd uit de context.

Haha ze had nog niet door dat je op de avatar rechtsboven kan klikken om naar de post te gaan waar het een antwoord op is. Dus Romy tipje als je meeleest :slight_smile:

Ja alleen is het forum beetje lastig omdat je dan op iets reageert wat er niet gequote staat, is even wennen aan het begin

Sorry dit is echt gemeen maar ik moet een beetje lachen van de hypothetische situatie, dat @Motherofdragons zou hebben gezegd ‘ja, ik vind het echt lastig, zou echt graag met mijn klas praten over of iemand op Instagram issues dan wel zelfmedelijden heeft, maar dan worden er mensen boos en word ik misschien wel ontslagen”

Dit is de digitale variant van mensen horen fluisteren dus dan mĂłeten ze wel over je aan het roddelen zijn.

17 likes

Nergens voor nodig dit.

2 likes

ja misschien heb je wel gelijk

Ze heeft video’s geĂ«dit voor Anna Nooshin en zit nu in haar ‘creatief team’ en vind oprecht dat ze dat goed deed

4 likes

Grrrrr ik ben zo benieuwd naar het haar van Nick ik wil niet wachten tot zondag

4 likes

Er zit wel verschil tussen een Japanse Akita en een Amerikaanse Akita. Hij heeft een Amerikaanse Akita, wat dus geen Akita Inu is zoals hij zegt op Instagram, want die bestaan niet meer. Sorry ben een mierenneuken wat dat betreft😅.

En inderdaad zijn het prachtige beesten maar ik zou er ook geen willen aangezien ze vrij heftig kunnen zijn.

3 likes

Ja de Japanse bestaat nog wel, maar op een gegeven moment kregen de Japanners en de Amerikanen ruzie om hoe ze eruit zouden moeten zien en de oorsprong. Voorheen was Akita Inu de overkoepelende naam maar toen is de splitsing gekomen. Nu heb je dus de Amerikaanse Akita en officieel volgens mij de Great Japanese Dog ofwel de Japanse Akita.

De Japanner mag nooit een zwart masker hebben en zoveel verschillende kleuren. Ze zijn ook eleganter en hun snuit een stuk smaller. De Amerikanen wilden juist brede koppen en honden die meer op beren leken dus zijn ze ook veel forser.

3 likes

Hahaha ik haal die 2 ook altijd door elkaar.

Heeft iemand ooit bij een video van Alwin gedacht “wow dit is nou Ă©cht vet gezellig”?

50 likes

Dit vind ik echt jammer om te lezen! Ben opgegroeid met Shiba’s en heb nu een Akita, het zijn zeker ‘uitdagende’ honden maar hebben ze hebben zo’n veelzijdig karakter :heart:

Misschien kunnen alleen Japanners de Akita’s/Shiba/Shikoku’s doorgronden

3 likes

Als dit over bloggers/vloggers was gegaan had ik dit heel normaal gevonden maar de ‘tea’ betreft hier onze eigen forummers
 nu vind ik zo’n bericht misplaatst.

19 likes

‘Zet een pot thee’, is dit het libelle forum of wa

9 likes

Wat is dit voor bericht? Ten eerste, mensen kunnen zelf een topic openen. We gaan hier geen aankondigingen van andere topics doen. En ten tweede, mede-forummers zijn hier de dupe van geworden dus “zet een pot thee“, meid, schaam je. Heel ongepast dit.

9 likes

‘zet een pot thee en duik in de drama’ is niet juicy?

Maar anyway je hebt het verwijderd.

1 like

Ik herinner me altijd wie wie is sinds een forummer zei: Als je denkt dat die ene Scarlet heet, is het die andere. Werkt altijd :smiley:

32 likes
Off topic

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-5/15102/2016

^
Dankzij deze post van jou belandde ik in die rel terwijl ik het anders nooit had meegekregen. De manier van aankondigen is niet per se te vergelijken, maar door die post van jou in het biechttopic kwam het op mij wel over alsof je de rel aan het “verheerlijken” was. Lang verhaal kort voelt het voor mij nu alsof je Lausanne veroordeeld om iets wat je zelf al eerder deed.

1 like

Ik was helemaal niks aan het verheerlijken. Ik maakte @Otzi duidelijk dat ondanks het feit dat we overbelast waren door wat daar gaande was en wij een oogje in het zeil moesten houden, ik haar bericht daar nog steeds zag.

3 likes

Oh ik vind dat juist ultieme cringe, stel dat je ouders dit op hun slaapkamer hebben hangen?! :sweat_smile:

13 likes