Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

nouja t is niet dat hun kinderen dit al kunnen lezen

Ze hebben zo wel twee keer precies hun droomhuis gekregen hoor.
Ik ben al druk aan de knippen in de VT-wonen.

12 likes

Ik heb wel al gevisualiseerd dat ik mijn voorjaarshuis win, dus ik hoop dat je begrijpt dat jij volgend jaar pas kan.

10 likes

Iedereen krijgt wat hij/zij wil, maar sommigen willen het net iets meer dan anderen

2 likes

Mooi dat we er zo uit komen!

1 like

gekke meid

leuk het gaat weer ovet loa, nu kan ik eindelijk mijn vraag stellen:
wat gebeurt er als loas met elkaar te maken krijgen, maar allebei iets anders nastreven wat elkaar uitsluit? bijv de ene gaat voor zon maar de ander wil graag regen? hoe wordt dat opgelost door het universum?

10 likes

wauw en voor allebei een pot met goud.
eind goed al goed, want daar gaat het de meeste loa’s uiteindelijk om!

6 likes

Heb door het dagen thuiszitten echt steeds meer de drang om impulsief geld uit te geven. Heb het door deze video nu gemunt op mijn eigen nagels doen met dip-acryl.

Ik doe nooit nagels. :roll_eyes:

4 likes

Thanks Jorg! Ik zal het onthouden als ik de volgende keer weer 800ste voor een 600 euro kostende, krakkemikkige sociale huurwoning met 0 slaapkamers en een E-label zuinigheid sta.

41 likes

Ach die 5 jaar extra kunnen er nog wel bij. Ik denk dat ik maar een rijke, oude vent als man ga visualiseren

15 likes

Jullie mogen best voor met een leuke woning hoor, ik wil alleen de leuke wooninrichting. Zo schappelijk ben ik. @Vaiana goeie, denken in oplossingen, zo kom je er.

Ik vind het zo grappig dat Jorg niet gewoon beseft dat hij zijn droomhuizen gekocht heeft. Je hebt ze niet aangetrokken, je bent er naar op zoek gegaan en hebt een ruimte portemonnee. Lijkt me best een chille manier om in het leven te staan eigenlijk.

14 likes

Maar echt. Al die daklozen en mensen die onverhoopt op straat terechtkomen, moeten gewoon een huis visualiseren. Ze hadden sowieso al moeten visualiseren überhaupt niet op straat terecht te komen door de juiste mindset.

Edit: compleet andere emoji in desktop browser, dus weggehaald, haha.

7 likes

Wat is zijn insta? Dan slide ik wel in zijn DMs

1 like

De betekenis van een routine is ‘iets dat steeds op nieuw gebeurt’. Hoe kun je nu elke week een ándere morning- evening- night routine opnemen? Dan is het toch geen routine. Talking to you Lily Like!!!

14 likes

Zoveel cringe in één video.
Het was eigenlijk nog te veel om irritainment te zijn.

1 like

Het gaat toch over Jorg de man van Sanny, niet Jort Kelder?

Dan is z’n insta @jorgruis @Vaiana

2 likes

Nee het gaat om een rijke oude man met een huis op terschelling, daarom Jort Kelder.

Heb je wel al een visionboard over hem gemaakt @Vaiana?

1 like

Moet Angel hier of in beuty? Ik zag net een instastory waarin ze klaagt dat haar baby haar wakker houdt en ze noemt hem daar “deze HOMO”. Ze geeft hem verder heel lief kusjes, dus is eigenlijk een heel zoet filmpje, maar ik vind het zo gek dat ze haar baby “deze HOMO” noemt. Of is dat normale humor en heb ik wat gemist?

27 likes

Hoe groot acht je de kans dat het latijn is? :joy:

34 likes