Hahaha
Helaas acht ik die kans nihil.
Is toch al lang bekend dat deze vrouw geen humor heeft?
Ja, is ook wel zo. Ik vond haar voorheen nog wel leuk, maar sinds een poosje vind ik haar humor echt veel te plat/ordinair. Jammer
Ik vind haar wel heel leuk, maar kan dit ook echt niet waarderen
Ben nog opzoek naar de perfecte foto’s van hem
Gossip guru
Gurugossip, Tattle of Ytmommadramas.
Ik kijk weleens dr video’s omdat ik dr baksels vaak lekker vindt. Vind haar alleen vaak zo chagrijnig overkomen in dr video’s.
Ik keek haar video’s nooit, maar ben wel fan van haar blog en vind het altijd zo’n lekker nuchter mens. En volgens mij is stoppen met YT een prima beslissing en ligt haar kracht veel meer bij het bedenken van lekkere recepten en die heel mooi op de foto zetten.
Ahhw Lizzy vd ligt is ten huwelijk gevraagd. Ik hoop dat ze een vlog maakt over dr huwelijk en dat iedereen gekke outfits aanheeft
Ik vind ook dat je niet met ‘homo’ mag schelden, maar ik noem mijn baby wel vaak asshole of addergebroed
Ik vind een video sowieso nooit heel praktisch voor een recept, tenzij het een lastige techniek is die je echt even moet zien. Maar anders ben je bezig met koken, moet de video weer op pauze en moet je hem later weer aanzetten als je klaar bent voor de volgende stap, dat werkt niet echt lekker vind ik zelf.
UglyLittleLiars
Met een hartprobleem!
Moet direct aan Meet the Fockers denken
Addergebroed. Mooi! Ik kan niet wachten om mijn toekomstige kind mensbaksel te noemen. Verheug me er nu al op.
(Nee, niet zwanger. Kun je nagaan.)
hij kreeg het screenshot doorgestuurd, sure jan
Volgens mij is het profiel van Angel privé toch? Zo te zien volgt Bram haar niet dus ik geloof hem wel
Ik vind Bonnie die Nick knipt wel echt heerlijk om naar te kijken