Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ja haha het is zeer vermakelijk. Maar laat die jongen toch zijn haar milimeteren. ‘Nee dat wil ik niet’. Ja nu hoop ik dat hij zeker gaat doen!!!

8 likes

Haar profiel staat open. En Bram heeft het vgm ook wel eens over het egf gehad zo van er was vroeger een forum met van die gemene meiden. En vgm is er toen ook gezegd van we zijn er nog steeds hoor haha.
Soieso kan het nog zijn dat iemand dat naar hem heeft gestuurd hoor maar het zal me niks verbazen als hij mee leest.

3 likes

Oh wist ik niet, dan heeft ie idd misschien wel lekker zitten meelezen :stuck_out_tongue:

1 like

Ja hij heeft op twitter ook weleens gereageerd over wat hier over hem besproken werd.

1 like

Ik heb de hele video overgeslagen en gelijk naar het eindresultaat gegaan haha

1 like

Ik vind het eindresultaat van Nicks haar zoooo lelijk :dizzy_face:! De voorkant ziet er best prima uit maar de achterkant is echt Joe Exotic?? Met het knippen is het daar goed mis gegaan en iedereen in de reacties vindt het zoo mooi en goed en dan denk ik echt hoe dan??

Snap wel dat Nick het zelf prima vindt want die ziet de achterkant niet haha

8 likes

Ik ga de video van bon kijken maar ik krijg al helemaal kriebel van hoe ze ‘maar dat wil ik niet’ zegt als nick het wil millimeteren. Bemoei je met je eigen haar

Ohja ik vind het ook irritant hoe pussy ze doet. Leuk voor nick ook, erg bemoedigend.

5 likes

Het is opzich wel goed gelukt maar door die lelijke uitgroei lijkt het zo joe exotic haah

5 likes

Huh het ziet er toch gewoon goed uit. Zonder ervaring. Maar millimeteren had ik leuker gevonden

7 likes

Ik vind het er ook prima uit zien, helemaal voor iemand zonder enige ervaring inderdaad.

6 likes

Ik vind al die hairtutorials met een dyson airwrap zo kut. Dat voelt gewoon als cheaten, en alsof iedereen zo’n ding van 500 euro heeft. Lekker zuur I know :sweat_smile:

8 likes
Samenvatting

a72cb48006dc47a2d1026764af2b3b29

33 likes

Vind het resultaat ook wel netjes, alleen jammer dat ze die bakkenbaarden helemaal weggeschoren heeft. Dat maakt het kapsel wat vrouwelijker ofzo. Nick durfde er zelf volgens mij niks van te zeggen bij dat stukje :laughing:

2 likes

Wat een overdreven reactie zeg. Ik vind dat ze het netjes heeft gedaan voor de eerste keer. Ik doe het dr niet na.

3 likes

Ja echt hoor! Ik ben zelfs aan het overwegen zo’n ding te kopen van mijn vakantiegeld, aangezien dat toch niet aan een vakantie besteed kan worden :sweat_smile:

Maar denk dan ja man 500 voor een föhn, kan wel nog leukere dingen bedenken om zoveel geld aan uit te geven.

4 likes

Nou het is in ieder geval beter gelukt dat bij Laura Henshaw, een Australische influencer die haar vriend z’n haar knipte. Moet je kijken wat zij er van gemaakt heeft :joy: Heb ZO gelachen haha

30 likes

Haha dit ga ik aan mijn vriend laten zien, die wil ook dat ik zijn haar knip

3 likes

Wat gaat er met die kuil in de tuin van Dee gebeuren? Je gaat me toch niet vertellen dat er een zwembad in komt he :fearful:

1 like

Haha heerlijk toch. Ook hoe het filmpje opbouwt.
Laura: “Can you trust me please, this is about trust.”
“You look like a mushroom, it’s soo cute”
“It gives you character but I don’t think you’re gonna like it”
“I think we can recover this. Don’t worry, it can be recovered”
“Don’t give up, that’s my motto in life.” terwijl ze blijft scheren :joy:
“You have to see the positives. We had a lovely time together.”
“Room for improvement for next time” en je ziet die vriend echt z’n hoofd schudden NEVER EVER haha, arme jongen

39 likes

Haha ja ik herken de struggle! Ik ben wel naar alternatieven aan het kijken. Ik kwam op de revlon step one uit of eentje van babyliss. Zijn echt een héél stuk goedkoper.