Weet niet wat wel, maar geen zwembad zei ze laatst in een story.
Oh leuk, een ouderwetse zitkuil�
Ik vind Willemijn in haar stories zo burgertrutterig overkomen. De kinderen spelen buiten, dus Wil gaat lekker het huis poetsen. Ze moet 20 boterhammen smeren voor haar mannen. Haar inbox ontploft met vragen over haar waterontkalker (?). Ze is jonger dan ik maar zij is wel 10x meer succesful adult
Heeft iemand aanraders voor opruimvideos? Mag ook niet-NL zijn, en het liefst met een grote teringzooi aan het begin haha
Ik zoek gewoon altijd op declutter hahah
Haha die Alice, in de eerste seconden: Ik ga weer ~een verkeerde keuze maken~
Ik heb haar nodig als narrator van mijn leven
Ik zoek ook altijd op declutter en dan de filter voor ālange videoāsā van 20+ minuten
Bonnie had geen ervaring met knippen zei ze, maar ze heeft wel eerder het haar van haar ex, vader en een x eerder van Nick geknipt?
Ook een keer Alwin!!
Dit kanaal is hier ooit gedeeld en dit vind ik heerlijk om te kijken
Ik wil ook zoān vrouw in huis.
Ik snap dit niet, is zij nou gewoon de schappen aan het ordenen van een random winkel? Of werkt ze daar?
Oh hemel wat staat die pony haar stom Ben sowieso geen fan van haar kapsels maar het is nu beter dan toen hahah
Ze werkt er niet, ze gaat naar random winkels met chaotische schappen en die opruimen!
Aah grappig! Zullen de vakkenvullers wel blij mee zijnš
Hahahhaha ook keihard gelachen hahahah
Volgens mij kan je via de ING 50 euro korting krijgen op dyson met rentepunten! Als je zelf niet bij de ING bent, dan kan je iemand anders vragen die wel bij de ING is (kortingscode is overdraagbaar).
Zo dat is echt een goede tip!
Bonnie in haar nieuwste vlog. āNick wat gaan we doen? Het is de laatste dag goed weer. We zijn allebei zo loom, laten we een plan maken. We gaan toch niet puzzelen? We kunnen niet binnen zitten met de laatste dag mooi weer!ā
Ik denk echt: hou jezelf nu eens gewoon bezig en laat die jongen doen wat hij wil.
Ligt meer aan mijzelf hoor, hartstikke lief dat ze de hele dag dingen samen wil doen. Misschien een teken dat ik wat anders moet doen dan series kijken en de sims spelenā¦