Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

God ik kan Bon en dr burgo gezemel meestal wel waarderen maar die vlog vandaag waar ze twee uur over fucking snacks voor het ~fantastische sjoelfeest~ ouwehoert gaat me echt te ver.

13 likes

Ik wou hier ook net gaan posten. Ik was zo aan het cringen als ze die eerste minuten van de vlog op de bank zitten (rond de 3 min) en bedenken wat ze gaan doen.

Nick: Zal ik een frikadel in de oven doen
Bonnie: Waarom?
Bonnie even later: Nee zullen we vegabitterballen halen bij de Albert Heijn
Nick: Ja is goed. Oooh ik lijk echt zoo bleek
Bonnie weer even later: Zullen we allemaal snacks gaan halen bij de supermarkt voor het sjoelfeestje
Nick: Ja dat is wel leuk
Bonnie, weer even later: Of nee ik vind naar de supermarkt nu helemaal geen leuk uitje

:sleeping: :exploding_head: :exploding_head:

6 likes

Wel een leuke video:

Die 2e :joy: :joy: Ook de 3e trouwens hahah what is up met deze kerels die gewoon beginnen

14 likes

Omg, ik zou echt rennen als ik mijn vriend met een schaar op die manier richting mijn haar zou zien gaan.

6 likes

Brad mondo is echt mijn crush ook al issie super gay haha I love him :heart_eyes_cat:

En love ook dat deze jongens zonder enige tutorial of guidance er zo in gaan. Echt typisch mannen wel :joy: ik heb eerst drie uur barber video’s gekeken voordat ik m’n vriends haar ging knippen

9 likes

Zijn broer lijkt sprekend op hem en ze zijn allebei zo knap en leuk samen.

1 like

Twee broers toch? Echt bizar, ook gewoon compleet dezelfde trekjes
4 likes

Maar dit zijn zijn broers toch niet?
Dit zijn namelijk zijn broers :sweat_smile: Eric en nog eentje. In elk geval geen tweeling.
EKt49a3WoAA9pTa

4 likes

Eric is zijn tweelingbroer toch…

2 likes

Nog meer broers? Ik ken alleen deze uit deze video en die is ook zooo schattig!

Ja, deze broer bedoel ik, haha!

Nee klopt dat is niet z’n tweelingbroer! Ze lijken wel erg op elkaar haha. Maar vindt Brad toch knapper :face_with_hand_over_mouth:

Klopt! En er is dus nog een broer kwam ik laatst achter door de insta van hun moeder. Echt bizar hoeveel die jongens op elkaar lijken.

Oh jeetje haha ze lijken allemaal op elkaar joh. Dacht dat dit zijn broers waren. My bad

Lekker boeiend jongens de weekvlog van Alwin staat online!!!

17 likes

Wat voor experiment gaat hij nu weer doen? Mikt ie nutella in zn soep of toch smeerkaas?

15 likes

Hij maakt tiramisu met z’n chickie maar ze gaat nog niet in beeld en donderdag komt de video met de asos shoplog kan nie wagte

8 likes

Waar kent ie haar van?

Weer een fan toch? :yawning_face:

3 likes

God, wat had ze te zeggen?