Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Huh heeft Alwin een nieuwe vriendin? Ik heb helemaal gemist dat het uit was met die vorige, die toen in iedere video en insta post benoemd en geshowd moest worden. Dat heeft ie dan ook niet lang met haar volgehouden…

Nu ik dit zo typ bedenk ik me dat hij misschien wel goed past bij Sanneke, die had toen ook een boyfriend tag opgenomen na een week relatie en de week daarna was het uit

8 likes

Hij is wel heel eerlijk en duidelijk geweest over zijn vorige vriendin hoor. Daar is hij nog steeds vrienden mee als ik t goed begrijp, was een soort rebound.

Ik vind vooral dat hij blijkbaar heel erg veel eigenwaarde hangt aan ‘met iemand zijn’. Is hij heus niet de enige in, maar ik zou me goed kunnen voorstellen dat als ik een relatie van jaren heb gehad ik t bij mezelf zou willen zoeken voor ik me op iemand anders stort. Maar dit is voor iedereen anders en hij had ook wel een half jaar ruimte tussen Saske en zijn vorige vriendin volgens mij.

2 likes

Ah, kwam zij er ook pas na de ontmoeting achter dat ze de bn’er onder de bn’ers date?

6 likes

Zo irritant hoe Alwin de hele tijd in dat deeg en later in die pizza loopt te prikken. DOES NIET

6 likes

Word tijd dat Sarah Rebecca bevalt, ik kan niet meer tegen die buik stories… laatst deelde ze ook dat “zo veel mensen het leuk vonden om te zien”. Kan ik me niet voorstellen. Een maandelijkse update oké… maar elke dag hoeft niet.

61 likes

Haha ik zat hier gisteren nog heel lang met een vriendin om te lachen. Wie in godsnaam zit er te wachten op ELKE FUCKING DAG een foto van jouw zwangere buik?? :joy:

37 likes

Hahaha zie haar buik nog vaker dan m’n eigen. Hou op hoor. Lijkt me ook doodvermoeiend voor degene die die fotos moet maken. Zijn ook allemaal t zelfde

35 likes

Hierna krijg je 1000 x per dag een foto van de baby bereid je maar voor :grimacing::grimacing::grimacing:

3 likes

En vooral zo’n scheve buik, interesseert me himmal niks.

Edit: ik bedoel dit absoluut niet gemeen / dat er iets mis is. Alles behalve! Vind dit gewoon totaal niet interessant om te zien…

2 likes

Que?:thinking: Ik zit er niet op te wachten er elke dag een foto van te zien, maar ik zie niets raars aan die buik en ik vind dit ook een behoorlijk onnodige kutopmerking aangezien we wel kunnen inschatten hoe trots zij zelf is op die buikm

4 likes

Zegt ze zelf heel vaak. Dat de buik scheef is omdat het baby’tje links (of rechts) ligt. Aan die kant zie je dan een hele punt. Ik denk dat @Blush dat bedoeld.

4 likes

Ik bedoelde het niet zoals jij het opvat denk ik!

Bedoel het totaal niet alsof ze niet trots mag zijn, dat mag natuurlijk en dat snap ik ook. Maar naast dat ze elke dag een update plaatst is het ook bijna elke dag met ‘kijk hoe scheef ze ligt’. V

1 like

Ooh haha, nou ik vind de foto’s dus zo oninteressant dat ik de captures niet eens lees.

3 likes

Dan is het nog steeds echt een rare opmerking? Zo onnodig. Men is gewoon niet geïnteresseerd in dagelijks haar babybuik, ongeacht vorm van de buik of ligging van de baby. ‘En vooral zo’n scheve buik’, want dan is er iets mis? @Blush

Sorry nogmaals, niet zo bedoeld! Zal het bericht aanpassen.

Vind ik niet. Ze zegt toch helemaal niet dat er dan iets mis is met haar buik? Sarah zegt zelf heel vaak in haar stories dat haar buik helemaal scheef is hihaho omdat de baby helemaal met der rug naar rechts/links ligt. Of ze laat dan zien dat hij zo scheef is, want van de zijkant links lijkt de buik klein en vanaf rechts is er een hele punt te zien. Vanuit die gedachte vind ik een opmerking over een scheve buik niet gek.

19 likes

Ze plaatst het zelf!

3 likes

Ik zag de andere antwoorden nog niet, maar dit verklaart wel meer, excuus @Blush! Ik dacht al: wat voor rare grap is dit nou weer? waarom zou je zomaar zoiets zeggen :sweat_smile:

4 likes

Wel een creatieve als t echt als belediging bedoeld was
Met je scheve buik ipv met je scheve bek

45 likes

Nou ja je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is wel ECHT een scheve buik

45 likes