Ik ben toch iets meer van de hype’s waarbij geen mensen of kinderen involved zijn
Tiktok is net zoals youtube veelzijdig haha dus die dansjes kan je gewoon negeren hoor.
Je hebt er ook schattige dierenfilpmjes, DIY tutorials, recepten en vine style filmpjes 
Maar is dit niet voor 75% van de influencers het geval? Blijft even stom trouwens, ben het verder helemaal met je eens, maar dit is niet alleen typisch voor Lotte
deze cameo van serena (en teske en vera) vind ik nog leuker, de goede oude youtube tijd.
Zonde dat ze net niet op het juiste moment begint
Wat een team ook trouwens. Waarvoor had BL al die mensen nodig? Of verklaart het ontbreken van die mensen juist de schrale artikelen van afgelopen jaren?
Volgens mij komt Lotte uit hetzelfde geboortejaar als Willemijn, puts things into perspective 
TikTok is fantastisch en ik vind het jammer dat zoveel mensen het afdoen als een stom platform waarop mooie dunne meisjes dansjes doen. Er zit juist zoveel creativiteit in veel filmpjes, of ze zijn gewoon hilarisch. Je moet gewoon het kaf van het koren scheiden.
Ik had geen idee wie dit is, maar ik bezoek haar IG en het eerste wat ik zie is foto’s in bollenvelden. Echt GURL, al is het je achtertuin, waarom heb je dat zo zitten lopen te promoten toen er zo nadrukkelijk werd opgeroepen alsje- alsje- alsjeblieft thuis te blijven. Houd die zeker maar hier ja 
Ok jongens stop alles! Want let op! De huisspon heeft haar andere slof gevonden hoor! Heeeel random ergens natuurlijk.
Eind goed al goed
EN WAAR LAG DIE DAN!!!
Nou gelukkig dan maar dat ze nog steeds geen nieuwe sloffen had gekocht maar 3 maanden heeft gehinkeld met 1 koude voet

vindt het nog steeds bijzonder dat ze die sloffen zelfs al in dr winkelmandje had zitten en steeds niet had besteld. Had ze nu mooi een extra paar voor als ze dalijk weer op mysterieuze wijze kwijt zijn
Oh fantastisch dit! Sommige van deze YouTubers zijn ook echt ineens verdwenen voor m’n gevoel. Semir en Jesse enzo. Goeie oude tijd dit 
Geloof er geen reet van
haha, deze jongens heb ik nooit gevolgd
Leuk van Sarah! Ik vind Anna Philou ook best een leuke en normale naam. Had eigenlijk als roepnaam iets in de trant van Feline verwacht ofzo? Weet niet waarom.
Oh en heet die zus van Lotte ook geen Anna? Daar moest ik gelijk aan denken, niet dat dat uitmaakt verder.
Oh God ik heb net zó hard zitten lachen om die opa opmerking in de comments bij Sarah Rebecca dat ik m’n vriend gewoon wakker heb geschud in bed 

Misschien heeft ze posts ingepland en duurde het 72 uur
Ja volgens mij kun je alles inplannen