Uh dit vind ik wel bijzonder. Maar dan nog komt er iemand langs om samen nagels te lakken. En die zit niet 1,5m weg of Co moet een hele brede tafel hebben
Onenigheid tussen Serena en George. Er was een relletje op instagram (hierboven nog ergens terug te lezen). George heeft een een verwijderde insta post gezegd dat hij zijn kinderen van Sereen niet mocht zien. Ik weet niet wat ik er allemaal over kan zeggen want die screenshots zijn volgens mij verwijderd hier
Ik vind net dit pareltje op insta hele account is geweldig ik ga out
dit account is heerlijk.
ik ken ook alles, best treurig haha
Ik ben geinfluenced door het forum en heb voor het eerst een video van Bonnie gekeken. Mag ik hier even zeggen dat ik haar een kneuterige noob vind? Of moet dit in impopulaire meningen?
Really??
Ik heb het idee dat dit hele topic het meest naar bonnie kijkt
Hahahaha maar toch niet omdat we het cool vinden dat ze een halve kaassoufle terug legt in de koelkast
Ik vind haar leuker omdat ik haar meer ārelatableā vind dan bijv. Monica of Josh maar ik ben een beetje op haar afgeknapt sinds corona.
Dat kneuterige vind ik juist wel leuk, ook al ben ik zelf niet echt zo geloof ik, maar dat āsemi rebelseā trek ik echt slecht. Ik vind het echt puberaal.
Vooral de vlogs van hun feestjes vind ik leuk. Misschien kun je die eens eentje proberen.
Maar als je hier over haar leest is het toch duidelijk dat jouw mening verre van impopulair is.
Ik zeg dat ik het idee heb dat het veel over haar gaat. Waar haal jij uit dat ik een analyse op dit topic heb toegepast om te kijken of alle reacties overwegend positief of negatief zijn. Het enige wat ik zeg is dat ik haar naam vaak voorbij zag komen en daardoor zelf ben gaan kijken en haar niks aan vond. Ik vind je opmerking dan ook onnodig bitchy overkomen.
Hahaha meit tranquilo please
Het gaat hier wel vaak over haar, maar de posts zijn eerder verbaasd over haar gierigheid en ignorance dan dat ze toegejuicht wordt haha
ongesteldheidskapsones vandaag
Haha dat woord ga ik van je jatten. Ookal is mn ongesteldheid net voorbij.
Ik vind het vooral leuk dat Bonnie in Rotterdam woont en niet zoals elke YouTuber in Amsterdam. En ik vind haar vriendengroep ook wel echt heel gezellig overkomen. Maar ik vind vooral haar vakantievlogs echt verschrikkelijk. Ze heeft altijd ergens last van (altijd dat gezeur over die zere voeten) en als ze dan buiten de deur eten, is het altijd āja het was wel lekker, maarā¦ā. Ze heeft altijd wel ergens commentaar op.
Hey oppassen met je woorden, je vergeet dat Landsā Grootste Niet Argant Kook Influencer Alwin ook in Rotterdam woont? Hoe kan je hem nou passeren
Omg ja hoe kan ik die nou vergeten
Jongens jullie vergeten sanneke⦠DE youtuber van het eerste uur. Ook zij woont in Rotje knor
Ik vind het vooral zo weinig toevoegen. Ja balen dat je de vlog/Bonnie niet leuk vindt. Maar de woorden ākneuterige noobā vind ik best onnodig, dat is gewoon haar een beetje dissen zonder onderbouwing, misschien kun je beter wat argumenten geven of dingen noemen die je niet leuk vond, dan hebben we nog iets om over te praten ofzo.