Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Oh oeps sorry had de memo gemist dat elke uitspraak over youtube filmpjes onderbouwd moet zijn op het forum, zal voortaan uitgebreide argumenten aanleveren en dan kunnen we die samen beoordelen! Nogmaals mijn welgemeende excuses!

8 likes

Echt een lekker woord eigenlijk he. Tranquilo.
Veel chiller dan does rustiiiig

3 likes

Tja dat mag, ik vind het wel grappig

Same here

Dit is wel echt te schattig

1 like

Ik weet niet zo goed waarom je zo bitchy en sarcastisch moet reageren, ik geloof niet dat ik onaardig deed tegen je.

1 like

Ik vond je opmerking niet leuk, maar je hebt gelijk dat het niet nodig was om sarcastisch te reageren. Sorry, ik ben vandaag een beetje snel op mijn teentjes getrapt. Ik ga vrolijke filmpjes kijken.

14 likes

Ik heb dit als achtergrondgeluid aanstaan, en rond 21:00 hebben ze het over het feit dat Monica nogal onsympathiek overkomt in haar soap. Ik geloof de uitleg wel (en ik nam die stukjes al iets minder serieus). Mocht iemand het interesseren

xoxo een Monica-fangirl

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je niet gewoon even samenvatten wat ze zegt?

:roll_eyes: :stuck_out_tongue:

44 likes

Montage zegt ze

1 like

Oh, was dat het? Beetje anticlimax wel. Biiiiijna heb ik voor deze kort maar krachtige verklaring de video bekeken :joy:

4 likes

Nja wel meer tekst en uitleg nog hoor, maar daar komt het op neer

Edit: ze is impulsief, ze had al meer gezegd in die tussenstukjes maar de montage knipt het redelijke stuk weg

1 like

Ik geloof dit wel maar aan de andere kant zal ze bij haar eigen vlogs ook wel eens editten op een manier die haar goed uitkomen.

6 likes

Nou ja ik vond de vragen vanuit de regie ook nogal sturend, dus ik snap het wel. Echt vragen als ā€˜vond je dat niet een beetje irritant?’ En dan heeft ze al 5x antwoord gegeven op dezelfde soort vragen steeds met context, en dan knippen ze net een zinnetje waarin ze dan zegt; Ja, ik vond dat irritant. Dat verandert gewoon een heel verhaal. Ik vind overigens niet per se dat ze alles afschuift op montage, maar ze zegt ook dat ze gewoon nogal cynisch en sarcastisch kan zijn en dat dat niet echt goed overkomt op deze manier.

En met die verrassing van Mathijs en Femke: dat verrassingsplan was een bedacht script eigenlijk, en Monica zat toen in Londen en wist daar helemaal niks van (ergens duh, want verrassing). Ze waren dus ineens in haar huis waar ze toen eigenlijk met werkzaamheden bezig waren, Femke was er ineens, ZL was daar ongepland en dan een hele cameraploeg. Kan me voorstellen dat je daar een beetje geĆÆrriteerd van kan raken.

Kennelijk hebben er nu allemaal mensen onder die video gereageerd (vrienden van de eigenaar van Harlem82) dat het wel goed is en blabla mega kinderachtig
Bron: insta story Aimee

8 likes

Ik zie echt niets behalve een keuken en slaapkamer zonder iets bijzonders. Ik vind het allemaal zo nieuwbouw en dat vind ik. Jef direct bij naar passen. Maar zij heeft we echt veel bijzondere meubels/kunst & naar het resultaat ben ik echt benieuwd!

Pff wat sneu zeg van die vrienden. Daarmee bevestigen ze voor mij alleen maar meer dat het een shady zaak is en ze niet goed hebben nadeacht over die box.

16 likes

Hartstikke leuk zo’n samenwerking, maar is dit echt de beste code die ze konden verzinnen? :new_moon_with_face:

205 likes

Meen je dit, haha. Kan toch niet :exploding_head:

HAHAHAHA dit is echt fantastisch

2 likes