Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Teske zei wel dat ze rook naar plantenvoeding en koffie haha.

12 likes

Wie ruikt er in deze tijden naar zoveel producten joh. Ik ruik naar luie donder.

52 likes

Waarom zit ik dit nou toch weer te kijken :hot_face:

Ah haha leuk, dat is idd wat ik bedoelde.

Sarah is ingeleid vertelt ze in haar nieuwste vlog. Of tenminste, het is van voor de bevalling dus ze vertelt dat ze ingeleid gaat worden.

Wooow inderdaad wat lelijk!!? Zou echt niet blij zijn hiermee

Ja klopt! Ik twijfelde of ik Dusdavid er bij moesten noemen. Kan begrijpen als mensen hem niet kennen :sweat_smile:

1 like

En dat geeft dan een interieurcursus a 79,95 de man (die eigenlijk 119,95 kost).

6 likes

This is what I smell like:

Als je geluk hebt hahaha

22 likes

Net goed zou ik zeggen, dat krijg je ervan als je elk jaar je complete inrichting op de schop gooit terwijl het nergens voor nodig is. Maar in Rasjels interieurcursuswereld doe je het dan gewoon meteen opnieuw. Een maand niet gemakeoverd is een maand niet geleefd.

Maar echt zo’n verspilling…

3 likes

Oh wow, Bonnie verwachtte een lekkere voucher, omdat er vis in haar pasta zat, terwijl ze een volledige vergoeding van de maaltijd aangeboden kreeg. Vind het niet oké dat er vis in zit, maar is het gebruikelijk om dan een grotere vergoeding te krijgen dan de prijs van je maaltijd?

3 likes

Nee ik zou dat al niet eens verwacht hebben eigenlijk van Happy Italy…
Maar wat voor voucher dan, kan het niet echt volgen. Als je de hele maaltijd vergoed krijgt, verwacht je dan ook nog een nutella pizza erbij ofzo haha zoveel kost het ook allemaal niet dus snap het niet.

4 likes

Ja ik denk dat ze inderdaad een dinerbon verwacht van 1/2 gerechten? Ik vind persoonlijk een vergoeding van je maaltijd al best wel royaal voor een keten als Happy Italy hahha

9 likes

Volgens mij is zij ook altijd een van de weinig youtubers die er zoveel waarde aan hecht dat ze ergens voor genomineerd wordt.

12 likes

Oh wat is het bij Co lelijk geworden! De kleuren, het behang?! En ook dat ze zo nonchalant zegt van: ‘Ohja joh kan gebeuren ik heb de deuren boven ook 5 keer laten doen’. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat een echte professional dat laat gebeuren. Je klant ziet je aankomen. En what’s up met die knuffel als Co binnenkomt trouwens? Ik snap best dat je de 1,5 meter regel af en toe in een opwelling vergeet maar toen Co er wat van zei keek ze ook totaal niet van; ohja kut sorry foutje bedankt.

Co lijkt er zelf ook niet happy mee, wel lastig als je bff dan het ‘brein’ achter de make-over is :sweat_smile:

24 likes

Ik weet even niet waar het besteld is maar thuisbezorgd strooit wel echt mdt flinke vouchers soms.

2 likes

Wat een aansteller. Niet vanwege de vis (terechte klacht) maar wel vanwege het moeilijk doen terwijl je gewoon tegemoet bent gekomen. Zelf altijd zo zuinig als wat maar wel rekenen op extraatjes.

34 likes

Lol ik kijk 't nu maar ze had dus een “leuke” voucher verwacht, ze vond dit maar matig dus ze heeft het niet aangenomen? :face_with_raised_eyebrow: (de vergoeding voor haar eten)

13 likes

Nee joh, dit is hartstikke normaal en netjes. Tenzij jij drie weken in het ziekenhuis hebt gelegen natuurlijk, dan is zeggen: je krijgt een nieuw bord pasta nogal schamel. Maar je bord leeg eten, klagen en dan dit te zuinig vinden is gewoon gierig.

19 likes

Ze heeft het niet opgegeten volgens mij.