Haha ik zie hun er nog voor aan om dit te bewaren voor een van hun vrienden die wel vis eet haha.
Jeetje, dat is het leuke nieuws? Aan screenshot te zien dacht ik; oh leuk misschien een huis gekocht of een nieuw huis gehuurd. Sigh.
Vind Alexa zoân leuk mens, wist helemaal niet wie zij was.
Ja alsof een deur opnieuw verven evenveel werk is dan al die muren opnieuw behangen.
Geen goede reclame voor de Huismuts dit. Iedereen kan een huis inrichten als je geld/spondeals genoeg hebt om elk ding dat niet goed uitpakt opnieuw te doen.
Blijf Co wel een leuk mens vinden!
Ik moet de video nog even kijken, maar krijg al een aardige indruk door deze reacties.
Wat ik dan wel tof vind, is dat Co wel gewoon in haar vlog laat zien dat het niet zo mooi is en dat Rachel blijkbaar ook accepteert dat dit zo online gaat. Het is in ieder geval transparant. Dat kunnen van een zekere andere blogger/vlogger/coach/ondernemer niet zeggen.
Ja ik snap dat ook echt niet, inmiddels is het toch ook wel een automatisme om iemand niet aan te raken?
Moet wel zeggen dat ik vliesbehang behangen een stuk chillere klus vind dan deuren schuren en lakken. Maar je mag toch hopen dat Rachel de schade betaalt.
Ik ging het dus net nog een keer kijken (leedvermaak) en ik had ook echt de vriendschap verbroken als ik mijn vriendin die claimt dat ze een pro is, had horen zeggen dat mijn huis er nog niet uit ziet, maar het een proces is. Ainât nobody got money voor âhet procesâ.
Dat snap ik ook niet zo goed eigenlijk, dat ze die vergoeding niet aannam? Wat wil ze daarmee uitstralen, dat ze het niet genoeg vond, dat ze te goed is voor zoân vergoeding? Beetje vreemd.
Dat Judge Me Niet is weer en staat tegenwoordig op Videoland ipv YouTube. In de laatste afleveringen zit Nina weer en man man man die kan echt geen enkele grap over haar hebben. Weet nog dat dat vorig seizoen ook zo was
Ja vind dat echt naar om te zien, met zoân voorbeeldfunctie
Ja Rachel deed daar zo makkelijk over, âOoh dan moet het opnieuwâ. Ik dacht echt: que?!?! Dat panterbehang is 40 euro per rol en ik zag daar alleen al 6 rollen van. Lekker zonde om 240 euro door de plee te spoelen. Maar goed daaraan denkt Rachel waarschijnlijk niet eens want die krijgt toch alles bij elkaar gespont.
Volgens mij bedoelde ze dat de verf opnieuw moest. Alsnog een kut klus
Doet me echt denken aan dat je in klas 1/2 verplicht moest dansen met gym. En dan alle cool girls een vet hip dansje probeerden te doen, maar dan net niet zeg maarâŠ
Ik realiseer me ineens dat Optima Vita geen Vita heet. Waarom heet haar kanaal dan zo. Ik erger me altijd rot aan die intro âhoi allemaal ik ben marloes, ik ben diĂ«tiste en sportprofessionalâ of whatever. Maar erger me dus zo erg dat ik hier eens hoor hoe ze heet.
Ik vind Optima Vita echt klinken als zoân 0% vet kwark
Ik vind het klinken als een kek dispuut van een studievereniging dat ook iets met ~Latijn(s)~ wilde doen
Optimel vla
Ooh ik kan niet naar haar videos kijken zij praat veel te snel en hyper. Vind verder wel dat ze handige tips heeft maar mijn god.
Milkyenmaukyyyy
Ik vind vooral die intro zo vervelend, dat muziekje enzo.