Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaha zo chill

Nog iets anders, ze heeft zichzelf getrakteerd? na een gifting stop?? Dat klinkt meer als, ik heb mezelf een cadeau toegestaan. Of ben ik nu gek

4 likes

Niemand durft.

5 likes

IS ER EEN NIEUWE VIDEO mijn god hoe kon ik dit vergeten ik ga nu kijken very sorry

12 likes

I’ll take one for the team, zal hem kijken en een samenvatting posten

5 likes

Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het best een leuke video?? Hij deed alleen beetje overdreven met die broeken die te groot waren en ik hoef zijn blote borst niet te zien maar verder niets op aan te merken, best schattig was het

4 likes

Ik vond het wel jammer dat ze niet echt iets geks of iets buiten zijn eigen stijl had besteld. Daardoor vond ik het wel een beetje saai.

1 like

Nou, hier komtie

• zn mystery date heeft kleding voor hem besteld
  • hij had bijna geen zomerkleding, want hij was afgelopen jaar veel afgevallen (moest ff gezegd worden, want wordt niet zo vaak benoemd)
  • eerste blousje is top!!! maar een klein labeltje aan de onderkant van mn blouse vindt hij minder, beetje gek
  • blousje 2:“lijkt afrika” (hij zei iets over Afrika, kon het niet goed horen) je ziet ff zn tepels en blote bassie
  • het moet wel benoemd worden hoe groot alles is
  • oldskool is vet tof cool vet tof cool
  • probeert een twerkje te doen die mn witte pa van 60 nog beter zou kunnen
  • hij vindt een shirt weer heel groot, maar gaat hem wel ‘aanpassen’
  • woelt ongemakkelijk door zn haar
  • woelt weer door zn haar
  • blauw staat goed bij zn haar - woelt weer, je snapt het -
  • heeft een broek vast, vindt hem erg groot, wow deze S is groot!!
  • staat in z’n boxershort voor de camera
  • weer een shirt die hij te groot vindt, hij vindt het geen xs maar een jurk!
  • weer half naakt voor de camera
  • broek is eeerruuuuugggg groot, trekt hem zo hoog op dat hij vol in z’n naad zit
  • vindt een blousje weer errug groot voor een slim fit
  • vraagt zich af of de mode groot is geworden, mystery meid zegt dat hij niet te groot is, wilde alwin vgm niet horen
  • maakt weer een grappie dat hij een shirt van z’n pa aan heeft, want hij vindt hem te groot
  • begint er weer over dat kleding groot valt en hij zich ielig voelt in het shirt
  • moet weer ff horen dat hij in xs past

eindstand: helft van de kleding gaat terug

conclusie, hij benadrukt wel erg vaak dat alles te groot zit en dat hij zoveel dunner is en de kleding is erg basic en dus niet zo bijzonder

36 likes

Ik wilde dit graag liken maar kon het niet aan om de 69 likes te doorbreken.

41 likes

Alle kleding in de video was ook ‘groot’

2 likes

Pfff nou ik denk dat ik deze ff skip. Wat een gezever over smalletjes en extra smalletjes

1 like

Wat ik niet snap is dat op asos vaak word aangegeven dat iets oversized is en je ziet vaak wel goed hoe iets valt op het model.
En dan bij een shirt die overduidelijk oversized bedoeld is zitten ze allebij zo van huuuuuuuuuh.
Veel shirts zitten ook gewoon goed en hoe ze horen maar hij doet zo overdreven of het MEGA groot is maar het is gewoon de pasvorm en hij is vgm ook niet zo lang.

4 likes

Ja zoiets, ze vertelde laatst in een story dat ze al een tijd geen perspakketjes/cadeaus wil ontvangen omdat ze het niet nodig vind om zoveel spullen te krijgen steeds. Dus dat heeft ze allemaal een tijd stopgezet, maar nu dus wel weer eens een keer iets aangenomen. Opzich wel een mooi streven :slight_smile:

2 likes

Marketing done right :joy:

1 like

M’n dochter keek vandaag Mega Mind, en er zit daar een gast in die me aan Alwin doet denken. :joy:

image https://pics.me.me/thumb_hal-stewart-is-the-ultimate-nice-guy-61899380.png

Hij is camera man en op het eind doet hij een ongemakkelijk dansje. Ik weet dat hij er verder niet echt op lijkt en alles maar toch moet ik steeds denken aan Alwin😂

42 likes

Hij is zelf ook best wel klein. Kwam hem laatst tegen in de supermarkt en denk dat hij even groot of kleiner was dan ik? En ik ben 1.67 lang (of kort). Dus kan me wel voorstellen dat dingen dan lang vallen misschien? Heb de video niet gekeken verder hoor.

1 like

Monica heeft interesse om de politiek in te gaan, haha

8 likes

Vind hun twee echt een leuke band hebben!

1 like

Vind die podcasts van Kaj echt heel leuk! Sowieso Monica en Kaj samen maar ook die van vorige week met Beau heb ik met veel plezier geluisterd.

4 likes

Ja Beau en Kaj was echt fijne combinatie.

1 like