Zooo, inderdaad. Lekker aan het social distancing.
Toen ze tegen Rachel zei dat ze niet mochten knuffelen keek Ras ook van “Waar heb JIJ het over, dit doen we toch de hele tijd gewoon?”.
Zooo, inderdaad. Lekker aan het social distancing.
Toen ze tegen Rachel zei dat ze niet mochten knuffelen keek Ras ook van “Waar heb JIJ het over, dit doen we toch de hele tijd gewoon?”.
Aimee heeft een vintage box besteld omdat ze dat gezien had bij Marije zuurveld. Want Marije had hele leuke dingen gekregen. En aimee kreeg 4 mannen items. Ze baalde heel erg en vraagt zich dan af waardoor het komt dat Marije zoveel leuks heeft. En ze zegt komt dat dan door de samenwerking die zij hadden? En ik denk de hele tijd jaa duuuuh. Als ik een winkel heb en ik vraag aan Piet de influencer of hij een box wilt ontvangen dan doe ik daar dingen in die piet leuk vind zodat Piet enthousiast is.
Ik koop niks meer waar influencers te enthousiast over zijn omdat ik het niet vertrouw. Maar op een of andere manier trapt Aimee gauw ergens in terwijl zij ook in dat wereldje zit. ( Moet wel zeggen dat zij zelf wel een van de weinige is die ergens heel eerlijk over is)
Ik dacht meteen al, Marije krijgt die zieke dingen omdat ze elkaar kennen dus dat ga ik nooit krijgen. 1+1=2
Wel goed om dan via Aimée die bevestiging te krijgen.
Jaa truee dat wel. Al moet ik wel zeggen dat ( als die gucci echt was) de waarde wel gelijk is. Alleen heeft hij er bij Marije extra ingedaan vanwege de samenwerking. Ik vind het wel raar dat je blijkbaar niet je geslacht kan invullen. En dat hij 3 mannen boxen opstuurt. Niet gemixt dan.
Die woonkamer van Co, vreselijk. Dat behang, die panterprint maakt het super donker en dat andere matcht echt totaal niet. Wil niet opscheppen maar dit kan ik beter.
En dat niet houden van afstand irriteer ik mij al een paar vlogs aan. In een kleine keuken met een vriendin dansjes etc doen. Dan heb je het naar mijn idee niet helemaal begrepen.
Dit hadden wij dus toen we net verhuisd waren, kwamen er achter dat er zo’n 8 lagen behang van de vorige bewoner op de muren zaten. Als je dan eenmaal begonnen bent met het eraf krabben en je komt er dan pas achter kan je ook niet meer terug
Hier helaas ook ervaring. Echt laag na laag na laag. Uiteindelijk hebben we een muur niet eens kunnen stucken omdat we het er gewoon echt niet afkregen. Echt verschrikkelijk.
Lijkt me zo zuur als je het “lot” van je interieur jn handen legt van je BFF en dat het dan zo lelijk uitpakt.
Lag het aan mij of was het ook een redelijk awkward scene in de vlog toen ze dit gingen bespreken?
Ging ff kijken op die website, maar al die boxen staan nu op uitverkocht. Ik weet niet of dat zo is omdat het stormliep, of dat dat bedrijf realiseerde dat ze alleen nog maar meuk over hadden. Ik vind het concept van die boxen overigens wel leuk. Wel groot risico dat je dingen krijgt die je niks vind, helemaal bij vintage, maar als je zou kunnen kiezen tussen een M/V box en wel gewoon echte merken krijgt is het wel een leuk idee.
Maar hopelijk kan Aimee het nog retourneren.
Nou, nu wil ik die make-over ook zien! Waar kan ik het vinden??
ik vraag me ook af hoe dat is gegaan. zal ze gezegd hebben van doe maar wat je wil, en niet eens even naar het behang gekeken? vooral omdat het behang met print is, dat valt enorm op en neemt een supergroot deel in van je huis.
ik geloof dat ze wel iets zei over dat ze d’r nog steeds wel blind vertrouwde, maar dat zou ik niet meer doen als ik haar was
Hallo nee in de vlog praten ze er rustig over en zegt co ook van ja je zou het moeten zien het is niet mooi in het echt, zegt Rachel oké dan doen we het over maar we bestellen eerst proefjes
De kleur van de verf is anders op de staaltjes dan op de muur dat bespreken ze samen gewoon
ik vraag me vooral af wat die enorme stapel blauwe kratten toch is
Daar ga ik dan
Ooooh dat oefenen van de cup song
Enige grappige moment in de vlog was het halve kapsel van Joey
Niet de hele vlog gekeken, want blijkbaar is Co sowieso NMSVPE en voor dat behangetje geldt hetzelfde
Ik denk dat het wel heel leuk zou kunnen zijn hoor maar dan wel met de juiste tinten muren en decoratie ja… Ik begrijp de gedachten er achter, alleen de uitvoering tja…
Dat is een vriendin van haar die in hetzelfde pand woont en daarmee vormt ze (net als in studentenhuizen zeg maar) een soort van “een gezin” dus dat mag ook gewoon
Niet echt een youtuber, maar M.arlou V.o.lkerink deelt een post een over een klant die rekeningen niet betaald. Klant noemt zichzelf ‘high-end’ coach. Ik denk gelijk, gaat dit over Suz?