Ik heb er misschien overheen gelezen sorry dan. Maar ik zie net dat George een foto in zijn verhaal op instagram heeft met Cameron! Goed om te zien dat hij hem nu mag(?) zien van Serena na al dat gedoe van laatst.
Ohh fascinerend
Suz noemt zichzelf wel ook high end business coach
Maar ze heeft niet alles verwijderd
Hmm als je op de letterlijke tekst in de post zoekt (2e deel van de zin) kom je uit bij een coach, voornaam begint met een A. achternaam met een D.(weet niet of ze deze vrouw bedoelt, anders ook zo lullig) maar is niet Suz⊠of die moet âtoevalligâ dezelfde slogan hebben
Kleine spoiler: het is ook Annic niet
Heh? Is dit serieus?
Sowieso een beetje shady, want onder de yt video van Marije staat dat de video geen betaalde samenwerking bevat en het deel van de gekregen items (of wat de zin ook precies is) is weg.
Zitten alle influencers zo omhoog ofzo? Dat ze met van die rare acties komen
Haha ja volgens mij zou ze beelden kunnen recycleren en niemand zou het doorhebben.
Allebei in de ban ook van washi tape en stiften. Mijn moeder zou zeggen: wat is dit voor rare plakband.
Ik dacht dat de muts zei dat ze een huis in Den Bosch gekocht had en dat dacht ik ook te zien maar in Co haar vlog zegt Co dat het in Vught is. Vergissinkje of doet Ras alsof?
Ras woont in Den Bosch, meerdere users hier hebben haar huis op Funda zien staan.
@Nestley_Toulhouse LOL ik zit in die video Sereen had een oproepje gedaan voor figuranten en ik en een vriendin staan daar te shaken. Was een leuke middag wel.
Edit: @Douwe dit mag dus precies niet want als je geen bed en brood (?) deelt ben je geen gezin, dus ook in een studentenhuis niet. Zou wat zijn als iedereen zân hele pand mag knuffelen
Uh dit vind ik wel bijzonder. Maar dan nog komt er iemand langs om samen nagels te lakken. En die zit niet 1,5m weg of Co moet een hele brede tafel hebben
Onenigheid tussen Serena en George. Er was een relletje op instagram (hierboven nog ergens terug te lezen). George heeft een een verwijderde insta post gezegd dat hij zijn kinderen van Sereen niet mocht zien. Ik weet niet wat ik er allemaal over kan zeggen want die screenshots zijn volgens mij verwijderd hier
Ik vind net dit pareltje op insta hele account is geweldig ik ga out
dit account is heerlijk.
ik ken ook alles, best treurig haha
Ik ben geinfluenced door het forum en heb voor het eerst een video van Bonnie gekeken. Mag ik hier even zeggen dat ik haar een kneuterige noob vind? Of moet dit in impopulaire meningen?
Really??
Ik heb het idee dat dit hele topic het meest naar bonnie kijkt
Hahahaha maar toch niet omdat we het cool vinden dat ze een halve kaassoufle terug legt in de koelkast
Ik vind haar leuker omdat ik haar meer ârelatableâ vind dan bijv. Monica of Josh maar ik ben een beetje op haar afgeknapt sinds corona.
Dat kneuterige vind ik juist wel leuk, ook al ben ik zelf niet echt zo geloof ik, maar dat âsemi rebelseâ trek ik echt slecht. Ik vind het echt puberaal.
Vooral de vlogs van hun feestjes vind ik leuk. Misschien kun je die eens eentje proberen.
Maar als je hier over haar leest is het toch duidelijk dat jouw mening verre van impopulair is.
Ik zeg dat ik het idee heb dat het veel over haar gaat. Waar haal jij uit dat ik een analyse op dit topic heb toegepast om te kijken of alle reacties overwegend positief of negatief zijn. Het enige wat ik zeg is dat ik haar naam vaak voorbij zag komen en daardoor zelf ben gaan kijken en haar niks aan vond. Ik vind je opmerking dan ook onnodig bitchy overkomen.