Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaha same :roll_eyes:

1 like

Dat heb ik met chips

5 likes

Herkenbaar? In welke gemoedstoestand zit je nu en welke soort cola hoort daarbij? Ik ben momenteel Pepsi Max. Ik moet tot de max mijn best doen voor mijn scriptie.

7 likes

Ja helemaal mee eens! Maar ik denk dat die consumeervideo’s het beste scoren, en dan extremer, hoe beter (zoals die vanillechallenge, my god, dat krijg je met 2 man inc. jezelf in huis toch nooit op)

Het ging over cola. Niet over slootwater

59 likes

Ik snap niet zo wat Bonnie doet waardoor ze zo “wereldvreemd” overkomt. Van alle youtubers vind ik haar nog het meest relatable overkomen eigenlijk. Maar misschien kan ik direct door naar het biechttopic :sweat_smile:

1 like

Witte bonen in tomatensaus met doritos :drooling_face::drooling_face:

Ik drink bijna nooit cola, maar als ik het drink dan ‘s ochtends als ontbijt :see_no_evil:

3 likes

Cola met croky paprikachips als ontbijt :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Nu wil ik dit
 maar kan pas morgenochtend dan

7 likes

Ugh ja Fuze tea is echt een belediging voor de ijsthee. Echt jammer dat bijna heel de horeca dat ineens had

18 likes

Wij deden dit ook maar dan met bio en ik kan me herinneren dat het c1000 huismerk slecht scoorde.

Ik vond die opmerkingen (van Lisa vooral) bij een eerder stukje over dat het echt een ‘gypsy dorp’ leek erger. ‘Niet van die coole oude gypsies maar ordi gypsies’. :face_with_raised_eyebrow: Lekker veroordelend. De volkstuinen vonden ze ook een soort ‘kamp’. Wat als een van je kijkers daar woont :joy:

12 likes

Sanny heeft een huis gekocht in Loosdrecht, wow haha. Dat huis in amsterdam werd natuurlijk alweer klein voor hun beiden. Ga even speuren op funda, ben benieuwd of ik 'm kan vinden

3 likes

Dat verhaal erbij :face_vomiting:

10 likes

Ik word gek van het leven volgens de wet van de aantrekkingskracht! Al zo vaak gezegd hier, maar wil het nog eens noemen.

4 likes

Haha ik wilde nét zeggen, goh de LOA werkt niet voor een huis in Amsterdam. Maar ze weet het toch zo te lullen dat het wel is gelukt.

4 likes

Wow, 6 euro verschil? Ik heb niet zoveel verstand van huizen kopen, maar is het normaal dat je zo exact een bod doet? Voelt een beetje als vakantieveilingen, steeds 10 cent overbieden.

15 likes

Ja dit was in onze economieles (ook niet geheel aansluitend maar soit) ook de uitkomst!

Maar ben nog steeds team coca cola, als ik het drink

1 like

Sommigen leggen een “ludiek bod” neer, door bijvoorbeeld een rond bedrag te kiezen plus nog het huisnummer in euro’s

2 likes

haha ja ik heb ook een vriendin die 10.000 wilde overbieden en toen dacht
 mhoaw ik doe 10.113 ofzo. En toen had zij het hoogste bod ‘met een klein verschil’. Ze hebben nooit gezegd hoeveel verschil maar misschien wel precies die 113 euro haha

46 likes

I smell bullshit

4 likes