Hahaha meit tranquilo please
Het gaat hier wel vaak over haar, maar de posts zijn eerder verbaasd over haar gierigheid en ignorance dan dat ze toegejuicht wordt haha
ongesteldheidskapsones vandaag
Haha dat woord ga ik van je jatten. Ookal is mn ongesteldheid net voorbij.
Ik vind het vooral leuk dat Bonnie in Rotterdam woont en niet zoals elke YouTuber in Amsterdam. En ik vind haar vriendengroep ook wel echt heel gezellig overkomen. Maar ik vind vooral haar vakantievlogs echt verschrikkelijk. Ze heeft altijd ergens last van (altijd dat gezeur over die zere voeten) en als ze dan buiten de deur eten, is het altijd āja het was wel lekker, maarā¦ā. Ze heeft altijd wel ergens commentaar op.
Hey oppassen met je woorden, je vergeet dat Landsā Grootste Niet Argant Kook Influencer Alwin ook in Rotterdam woont? Hoe kan je hem nou passeren
Omg ja hoe kan ik die nou vergeten
Jongens jullie vergeten sanneke⦠DE youtuber van het eerste uur. Ook zij woont in Rotje knor
Ik vind het vooral zo weinig toevoegen. Ja balen dat je de vlog/Bonnie niet leuk vindt. Maar de woorden ākneuterige noobā vind ik best onnodig, dat is gewoon haar een beetje dissen zonder onderbouwing, misschien kun je beter wat argumenten geven of dingen noemen die je niet leuk vond, dan hebben we nog iets om over te praten ofzo.
Oh oeps sorry had de memo gemist dat elke uitspraak over youtube filmpjes onderbouwd moet zijn op het forum, zal voortaan uitgebreide argumenten aanleveren en dan kunnen we die samen beoordelen! Nogmaals mijn welgemeende excuses!
Echt een lekker woord eigenlijk he. Tranquilo.
Veel chiller dan does rustiiiig
Tja dat mag, ik vind het wel grappig
Same here
Dit is wel echt te schattig
Ik weet niet zo goed waarom je zo bitchy en sarcastisch moet reageren, ik geloof niet dat ik onaardig deed tegen je.
Ik vond je opmerking niet leuk, maar je hebt gelijk dat het niet nodig was om sarcastisch te reageren. Sorry, ik ben vandaag een beetje snel op mijn teentjes getrapt. Ik ga vrolijke filmpjes kijken.
Ik heb dit als achtergrondgeluid aanstaan, en rond 21:00 hebben ze het over het feit dat Monica nogal onsympathiek overkomt in haar soap. Ik geloof de uitleg wel (en ik nam die stukjes al iets minder serieus). Mocht iemand het interesseren
xoxo een Monica-fangirl
Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je niet gewoon even samenvatten wat ze zegt?
Montage zegt ze
Oh, was dat het? Beetje anticlimax wel. Biiiiijna heb ik voor deze kort maar krachtige verklaring de video bekeken