Nja wel meer tekst en uitleg nog hoor, maar daar komt het op neer
Edit: ze is impulsief, ze had al meer gezegd in die tussenstukjes maar de montage knipt het redelijke stuk weg
Nja wel meer tekst en uitleg nog hoor, maar daar komt het op neer
Edit: ze is impulsief, ze had al meer gezegd in die tussenstukjes maar de montage knipt het redelijke stuk weg
Ik geloof dit wel maar aan de andere kant zal ze bij haar eigen vlogs ook wel eens editten op een manier die haar goed uitkomen.
Nou ja ik vond de vragen vanuit de regie ook nogal sturend, dus ik snap het wel. Echt vragen als âvond je dat niet een beetje irritant?â En dan heeft ze al 5x antwoord gegeven op dezelfde soort vragen steeds met context, en dan knippen ze net een zinnetje waarin ze dan zegt; Ja, ik vond dat irritant. Dat verandert gewoon een heel verhaal. Ik vind overigens niet per se dat ze alles afschuift op montage, maar ze zegt ook dat ze gewoon nogal cynisch en sarcastisch kan zijn en dat dat niet echt goed overkomt op deze manier.
En met die verrassing van Mathijs en Femke: dat verrassingsplan was een bedacht script eigenlijk, en Monica zat toen in Londen en wist daar helemaal niks van (ergens duh, want verrassing). Ze waren dus ineens in haar huis waar ze toen eigenlijk met werkzaamheden bezig waren, Femke was er ineens, ZL was daar ongepland en dan een hele cameraploeg. Kan me voorstellen dat je daar een beetje geĂŻrriteerd van kan raken.
Kennelijk hebben er nu allemaal mensen onder die video gereageerd (vrienden van de eigenaar van Harlem82) dat het wel goed is en blabla mega kinderachtig
Bron: insta story Aimee
Ik zie echt niets behalve een keuken en slaapkamer zonder iets bijzonders. Ik vind het allemaal zo nieuwbouw en dat vind ik. Jef direct bij naar passen. Maar zij heeft we echt veel bijzondere meubels/kunst & naar het resultaat ben ik echt benieuwd!
Pff wat sneu zeg van die vrienden. Daarmee bevestigen ze voor mij alleen maar meer dat het een shady zaak is en ze niet goed hebben nadeacht over die box.
Meen je dit, haha. Kan toch niet
HAHAHAHA dit is echt fantastisch
Hahaha zo chill
Nog iets anders, ze heeft zichzelf getrakteerd? na een gifting stop?? Dat klinkt meer als, ik heb mezelf een cadeau toegestaan. Of ben ik nu gek
Niemand durft.
IS ER EEN NIEUWE VIDEO mijn god hoe kon ik dit vergeten ik ga nu kijken very sorry
Iâll take one for the team, zal hem kijken en een samenvatting posten
Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het best een leuke video?? Hij deed alleen beetje overdreven met die broeken die te groot waren en ik hoef zijn blote borst niet te zien maar verder niets op aan te merken, best schattig was het
Ik vond het wel jammer dat ze niet echt iets geks of iets buiten zijn eigen stijl had besteld. Daardoor vond ik het wel een beetje saai.
Nou, hier komtie
eindstand: helft van de kleding gaat terug
conclusie, hij benadrukt wel erg vaak dat alles te groot zit en dat hij zoveel dunner is en de kleding is erg basic en dus niet zo bijzonder
Alle kleding in de video was ook âgrootâ
Pfff nou ik denk dat ik deze ff skip. Wat een gezever over smalletjes en extra smalletjes