Nou ik vond het ook echt heel raar dat ze al die huizen zo ging filmen? Ze beschermde ook helemaal niet de kentekens van de auto’s op die opritten. En ze hebben vast geen supermarkt daar, ze gaan allemaal naar háár supermarkt ahahhaahha
Waarom zou je die kentekens moeten beschermen? Als je erheen gaat zie je die toch ook?
Ben ik de enige, ligt het aan mij of worden influencers steeds irritanter?
Huismuts, Sanny, ik ben er helemaal klaar mee.
Deze foto van Lotte ook weer? Wat iemand eerder ook al zei, ze probeert echt iemand te zijn die ze niet is ofzo? Het komt een beetje try-hard over
Denk dat meer mensen haar vlogs kijken dan dat ze de moeite nemen om daarheen te gaan haha. Geloof dat je persoonsgegevens kan zien als je een kenteken invoert
Ik ga er vanuit dat dit dan ook een “voorraad” bestelling was en ze die verse groenten gewoon elke week koopt, want in haar vlogs zie je wel degelijk terug dat ze verse groenten vaak gebruiken.
Maargoed, ookal vreten ze elke dag alleen maar kant en klare pasta uit een blik, als ze er gelukkig van worden?
Ja, dat vond ik dus ook. Ik denk niet dat ze beseft hoe discriminerend zulke opmerkingen zijn.
“I’m going to make you so proud - 𝓃𝑜𝓉𝑒 𝓉𝑜 𝓈𝑒𝓁𝒻” #woerden
??
Ik kan me echt niet voorstellen dat de hashtag woerden het goed doet
Misschien wil ze een bekende Woerdenaar worden.
Prima dat je van alles schoonmaakt als er iemand in je huis is geweest. Heb ik namelijk ook gedaan toen iemand kwam om mijn raam te vervangen meteen deurklinken schoongemaakt.
Wat ik dan niet snap is dat ze half tegen haar boodschappen aanligt en die op de grond uitstalt. Gaat ze daarna ook de vloer dweilen? Want misschien heeft de gene die de boodschappen heeft ingepakt het wel, wie weet
*het gaat over Bonnie trouwens
Ik vind dit wel sexbomb hoor
Laatst ging het over Lotte op tiktok, maar nu kom ik Romane tegen (itsRomane) en oooh wat is dit ook weer cringe. Volgens mij doet deze meit er alles aan om haar kont te showen.
Ik vind dat cursieve font op insta zo tyfus lelijk en zwarte markt Beverwijk echt het equivalent van Choco Cookie of COol Jazz op je Android.
Lelijk.
dit + die paars/roze gradient text🤢
Als ik m’n huis verkocht aan Sanny en ik zou die post lezen zou ik die 6 euro in d’r reet steken en het verkopen aan de andere bieders. Rot toch op met je moodboards en aantrekkingskracht.
Ik kan me er meestal niet in vinden als er gespeculeerd wordt over drugsgebruik bij ~publieke~ figuren, maar ik maak een uitzondering. Wat heeft ze op?! Laatst ook al die moeilijke foto met die deken over de deur.
Ik was (vond mezelf) echt cool op msn hiermee 15 jaar geleden.
Haha ja dit is precieeeees wat ik dacht, maar dat is ook vaak met insta story dansjes. Dan doet ze haar ass ook altijd zo overdreven naar achter dat ik denk girl, ik weet nu wel dat je je reet wil showen okay
Waarschijnlijk had Sanny gewoon betere voorwaarden. Wat boeit die 6 euro nou voor verkopers?