Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Nja wel meer tekst en uitleg nog hoor, maar daar komt het op neer

Edit: ze is impulsief, ze had al meer gezegd in die tussenstukjes maar de montage knipt het redelijke stuk weg

1 like

Ik geloof dit wel maar aan de andere kant zal ze bij haar eigen vlogs ook wel eens editten op een manier die haar goed uitkomen.

6 likes

Nou ja ik vond de vragen vanuit de regie ook nogal sturend, dus ik snap het wel. Echt vragen als ‘vond je dat niet een beetje irritant?’ En dan heeft ze al 5x antwoord gegeven op dezelfde soort vragen steeds met context, en dan knippen ze net een zinnetje waarin ze dan zegt; Ja, ik vond dat irritant. Dat verandert gewoon een heel verhaal. Ik vind overigens niet per se dat ze alles afschuift op montage, maar ze zegt ook dat ze gewoon nogal cynisch en sarcastisch kan zijn en dat dat niet echt goed overkomt op deze manier.

En met die verrassing van Mathijs en Femke: dat verrassingsplan was een bedacht script eigenlijk, en Monica zat toen in Londen en wist daar helemaal niks van (ergens duh, want verrassing). Ze waren dus ineens in haar huis waar ze toen eigenlijk met werkzaamheden bezig waren, Femke was er ineens, ZL was daar ongepland en dan een hele cameraploeg. Kan me voorstellen dat je daar een beetje geĂŻrriteerd van kan raken.

Kennelijk hebben er nu allemaal mensen onder die video gereageerd (vrienden van de eigenaar van Harlem82) dat het wel goed is en blabla mega kinderachtig
Bron: insta story Aimee

8 likes

Ik zie echt niets behalve een keuken en slaapkamer zonder iets bijzonders. Ik vind het allemaal zo nieuwbouw en dat vind ik. Jef direct bij naar passen. Maar zij heeft we echt veel bijzondere meubels/kunst & naar het resultaat ben ik echt benieuwd!

Pff wat sneu zeg van die vrienden. Daarmee bevestigen ze voor mij alleen maar meer dat het een shady zaak is en ze niet goed hebben nadeacht over die box.

16 likes

Hartstikke leuk zo’n samenwerking, maar is dit echt de beste code die ze konden verzinnen? :new_moon_with_face:

205 likes

Meen je dit, haha. Kan toch niet :exploding_head:

HAHAHAHA dit is echt fantastisch

2 likes

Hahaha zo chill

Nog iets anders, ze heeft zichzelf getrakteerd? na een gifting stop?? Dat klinkt meer als, ik heb mezelf een cadeau toegestaan. Of ben ik nu gek

4 likes

Niemand durft.

5 likes

IS ER EEN NIEUWE VIDEO mijn god hoe kon ik dit vergeten ik ga nu kijken very sorry

12 likes

I’ll take one for the team, zal hem kijken en een samenvatting posten

5 likes

Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het best een leuke video?? Hij deed alleen beetje overdreven met die broeken die te groot waren en ik hoef zijn blote borst niet te zien maar verder niets op aan te merken, best schattig was het

4 likes

Ik vond het wel jammer dat ze niet echt iets geks of iets buiten zijn eigen stijl had besteld. Daardoor vond ik het wel een beetje saai.

1 like

Nou, hier komtie

• zn mystery date heeft kleding voor hem besteld
  • hij had bijna geen zomerkleding, want hij was afgelopen jaar veel afgevallen (moest ff gezegd worden, want wordt niet zo vaak benoemd)
  • eerste blousje is top!!! maar een klein labeltje aan de onderkant van mn blouse vindt hij minder, beetje gek
  • blousje 2:“lijkt afrika” (hij zei iets over Afrika, kon het niet goed horen) je ziet ff zn tepels en blote bassie
  • het moet wel benoemd worden hoe groot alles is
  • oldskool is vet tof cool vet tof cool
  • probeert een twerkje te doen die mn witte pa van 60 nog beter zou kunnen
  • hij vindt een shirt weer heel groot, maar gaat hem wel ‘aanpassen’
  • woelt ongemakkelijk door zn haar
  • woelt weer door zn haar
  • blauw staat goed bij zn haar - woelt weer, je snapt het -
  • heeft een broek vast, vindt hem erg groot, wow deze S is groot!!
  • staat in z’n boxershort voor de camera
  • weer een shirt die hij te groot vindt, hij vindt het geen xs maar een jurk!
  • weer half naakt voor de camera
  • broek is eeerruuuuugggg groot, trekt hem zo hoog op dat hij vol in z’n naad zit
  • vindt een blousje weer errug groot voor een slim fit
  • vraagt zich af of de mode groot is geworden, mystery meid zegt dat hij niet te groot is, wilde alwin vgm niet horen
  • maakt weer een grappie dat hij een shirt van z’n pa aan heeft, want hij vindt hem te groot
  • begint er weer over dat kleding groot valt en hij zich ielig voelt in het shirt
  • moet weer ff horen dat hij in xs past

eindstand: helft van de kleding gaat terug

conclusie, hij benadrukt wel erg vaak dat alles te groot zit en dat hij zoveel dunner is en de kleding is erg basic en dus niet zo bijzonder

36 likes

Ik wilde dit graag liken maar kon het niet aan om de 69 likes te doorbreken.

41 likes

Alle kleding in de video was ook ‘groot’

2 likes

Pfff nou ik denk dat ik deze ff skip. Wat een gezever over smalletjes en extra smalletjes

1 like