Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik snap goed dat men een tuttig beeld heeft bij Lotte, maar dit is gewoon een selfie? Vind het echt grappig dat ook zoiets basics als try-hard wordt gezien. Ik vind de caption zelf ook wel cringy haha maar ik heb zelf altijd het idee dat de meeste insta baddies eigenlijk ook heel braaf en burgerlijk zijn enzo, maar gewoon voor de grams poseren. Hoort er in mijn ogen echt bij. :upside_down_face:

4 likes

Heeft denk ik meer met verschil in huizenprijzen te maken, plus dat die bekende Amerikanen waarschijnlijk veel meer verdienen dan onze semi bekend

Ja dat zal sowieso meespelen en misschien willen de Nederlandse influencers wel niet zo mega groot wonen, maar het verbaasde me gewoon.

House tour van Aimee haar nieuwe huis staat online.
Ze had ook echt een groot huurhuis en daar is ze dus ooit in der eentje gaan wonen wow.

Oh ik dacht dat ze in een van haar laatste video’s zei dat ze daar ooit in haar eentje is gaan wonen en later pas is gaan samenwonen.

Vind dat de meeste influencers voor hun leeftijd/gezinssamenstelling wel echt groot wonen. Zijn geen villa’s, maar de meesten wonen of op a-locaties, of in hun eentje in huizen waar makkelijk een gezin kan wonen/luxe appartementen.

15 likes

Nee eerst met haar ex. Alleen was dat volgens mij toen al wel vrij snel uit (binnen een jaar dacht ik als ik het me goed herinner). Volg haar al echt vanaf het begin, haha.

1 like

Ik was ook meteen funda aan het checken.

Ik zou het ook wel logisch vinden als het huis geheel van Funda af is vanwege privacy.

Ah oke verkeerd begrepen dan.

Ja, ik ook! Maar kan dat eigenlijk gewoon? Het huis van Funda af laten halen? Echt geeen idee hoe dat zit eigenlijk?

Ja echt geen idee wat zij zich kunnen veroorloven. Vind dat zo moeilijk in te schatten bij vloggers e.d.

En vooral zo gemakkelijk. Beide ondernemer, in deze crisistijd.
Wij zijn bijna 6mnd bezig geweest met boekhouder en hypotheek adviseur om alles rond te krijgen. En dan nog je huidige woning laten taxeren en verkopen en overbruggingskrediet eventueel aanvragen etc etc.

Dus als je dat binnen een week zo fixed
 zonder voorbereiding want “ze waren niet van plan ofzo om te verhuizen”
 dan heb je of mega veel cash of
 ja geen idee. Geluk? Wet van aantrekkingskracht (:rofl::nauseated_face:)

3 likes

Pff ja als een mooi rijtjeshuis daar al rond de 4 ton is, hoeveel kost een vrijstaande villa dan. Denk dat ze wel goed geld verdienen met z’n tweeĂ«n maar miljonair denk ik niet.

Huh huis zullen ze ook wel goed kunnen verkopen denk ik! (Dat was toch ook een koophuis toch?)

Ik had de tuin een week na het tekenen al ingericht, in sketchup :face_with_head_bandage:
 was kennelijk niet genoeg.

Oh wacht, of wel? Want in the end is het wel gelukt :yum:

3 likes

Een huurhuis volgens mij! Zag iemand in de reacties vragen bij wie het hun huis nu in de verhuur kwam.

1 like

Ik heb al jaren een droomhuis klaar staan in the Sims, was dat niet genoeg dan? Klapaucius!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!

49 likes

Nouja
 als je niet weet dat er met koningsdag oranje tompoucen worden gegeten en als je supermarkt sushi al heel spannend en exotisch vindt. Ik vind haar echt wekelijks wel iets zeggen wat ik heel wereldvreemd vind, wat best gek is want ze hebben bijv. wel verre reizen gemaakt :woman_shrugging:t2:

4 likes

Waar ze nu wonen, is huur

1 like