Dat scheelt aan de ene kant: want geen verkoop. Aan de andere kant… dus nog meer cash op de bank kennelijk want dan komt t niet uit de overwaarde
Doe mij maar Motherlode!
Nee je moet het dus wel printen. En dan met alleszeggende teksten op een canvas plakken…
Ah shit m’n droom is ook al te oud om echt veel op te leveren :’(
ik schat in dat Sanny en Jorg ook wel geholpen zijn door hun ouders lijken me wel van die types die dat soort ouders hebben.
Klopt inderdaad, ze woonde eerst in Alkmaar met haar ex en toen gingen ze samen naar dat nieuwe huurhuis in Amsterdam.
Ik denk dat zij echt wel een flink huis kunnen kopen en niet in een “gewoon” rijtjeshuis gaan wonen.
Verkoop zou juist gunstig zijn toch door overwaarde? Hurend kun je in Amsterdam vaak niet bizar veel sparen, ben benieuwd waar ze terecht komen!
Je ziet ook wel eens dat sommige mensen een bedrag met een geluksgetal bieden. In sommige culturen zijn bepaalde getallen ook super belangrijk en andere getallen juist een heel slecht voorteken.
Ik meen me te herinneren dat ze dat destijds zei toen ze naar hun huidige huis verhuisden
Dit is toch een heel ander huis :’)
Sanny en Jorg huren nu. Heb destijds toen ze erin trokken de huuradvertentie op funda gevonden.
Het lijkt echt wel hetzelfde huis alleen dit zijn oude foto’s dan. Met die tuin en de keuken op split level en ook dat souterrain. Kijk maar eens goed
Kan dat ik het fout heb hoor
Zijn andere foto’s, in elk geval te zien aan de tuin
Ja, dat zag ik ook! Maar alsnog kan dat niet hun huis zijn toch? Dat hebben ze nu toch niet helemaal gestript? En neem aan dat ze er geen oude foto’s op zetten?
Er is daar een halve straat met dezelfde type woningen. Dit is 100% niet hun woning maar gewoon een uit dezelfde straat die toevallig recent in de verkoop is gegaan
Dat is niet hun (type) huis idd. Ze hebben geen hoogte verschil tussen keuken en woonkamer.
Ook ik heb toen de verhuur advertentie gezien; ze huren voor 1500 euro kaal. Een goede smak geld maar gezien de markt en het huis + enorme tuin best een redelijke prijs voor Amsterdam.
Misschien hebben hun ouders geholpen met hun nieuwe huis, misschien wel niet. Ze hebben wel net veel cursussen verkocht dus dat zorgt voor een hoop eigen geld.
Sanny heeft in een vlog (in een stuk over de tuin) gezegd dat ze huurden
Tuurlijk kunnen Sanny en Jorg een dikke villa in Loosdrecht betalen. Alleen al hun bullshit cursus levert 52000 per lichting op en ze hebben al twee keer uitverkocht en beginnen in september aan ronde drie. Dat is dus drie keer dat bedrag want die cursus kost 347 euro (je bent echt gestoord als je dat koopt). Dan heb je dus in enkele maanden bijna 150.000 omzet gedraaid aan een product dat je minimaal kost (keertje websitebouw, aantal uren aan de content, paar webinars tijdens). Dat is een heerlijk stabiele stroom aan inkomsten. Tel jaren aan spon, twee youtube accounts, 2 instagrams, Jorg’s bedrijf en een zo goed als gratis leven daarbij op. Als zij geen villa kunnen betalen is het omdat de universe hun money mindset niet goed instraalt.
Edit: Ik ga ook echt stuk om die reviews. Mensen zijn ervan afgevallen, anderen hebben inzicht gekregen in hun angsten, zijn positiever in het leven gaan staan. Twee influencers maken dus diëtistes en psychologen zo overbodig, zij fiksen al jouw troubles met een digitale coaching.
Wellicht hebben ze het huis gekocht voordat het al op de markt kwam?
En een duur huis zal mij niks verbazen. Als de muts en daddyhox zich dat ook al kunnen veroorloven.
Wil er niet teveel over nadenken…
Ik hoop het voor ze. Ik heb geen enkele interesse in deze mensen maar ook zij hebben recht op privacy. Daarom is het niet de bedoeling om het hier over Funda te hebben en anderen (indirect) aan te sporen om te gaan zoeken.
Net zoals dat het delen van adressen niet is toegestaan @Maaike.