Het huis van Josh en Nick staat ook te koop (Funda) Damn wat een prijs 
Hadden zij al een nieuw huis gevonden? Heb volgens mij iets gemist, haha!
Staat al best een hele tijd te koop! Ze willen graag naar 't Gooi verhuizen volgens mij, als ze dit huis hebben verkocht en daar wat hebben gevonden.
Ik vind dat bed voor die nanny in die kinderkamer nog steeds zo weird.
Ben benieuwd of het snel verkoopt want het is nu niet echt een neutrale inrichting.
(Zelf zou ik het met wat andere meubels trouwens fantastisch vinden om daar te wonen maar goed, niet echt in mijn prijsklasse.)
Het is alleen veel makkelijker om een positieve mindset aan te meten als je privileged bent (en dan bedoel ik niet per sé qua geld/rijke ouders, maar meer of je nooit iets echt heftigs hebt meegemaakt en uit een liefdevol, veilig warm nest komt) dan wanneer je al vroeg te maken hebt gehad met allerlei ellende zoals scheiding, ziekte, schulden, onveilige hechting etc.
Het is geen vraag of een positieve mindset je gelukkiger maakt of niet, tuurlijk zou dat helpen, het is alleen veel lastiger om het glas halfvol te zien als je al veel hebt meegemaakt dan als je dat niet hebt.
Zoek maar eens op âaangeleerde hulpeloosheidââŠ
Ik vond Sanny vroeger leuk maar wat een onzin kraamt zij uit in deze vlog. Je moet dingen niet visualiseren, maar echt voelen!!! dan komt het naar je toe. Zo irritant dat volgens hen alles maakbaar is, vraag me ook af hoe zij reageren als bijvoorbeeld een van hun ouders plots zou overlijden. Hebben ze dan niet genoeg gevoeld dat hun ouders 110 moeten worden?
Pff ik heb die hele discussie van privileged/niet privileged gelezen en ik wilde toch even toevoegen dat van mij niemand de hele dag hoeft rond te lopen met de gedachte âGoh wat heb ik het goed, wat ben ik privileged!â Ik zie hier echter ook mensen zeggen dat âIedereen toch 40 uur per week kan werken en sparen.â of dat mensen die dat niet kunnen een Ă©norme uitzondering zijn. Als je dat echt denkt zou ik je willen aanraden je wereldbeeld (of alleen al âNederlandbeeldâ) te verruimen. Dat betekent niet dat je je hoeft te schamen of excuseren voor je kansen maar wel dat je een realistisch beeld hebt van hoe de wereld (of alleen al ons land) eruit ziet.
Ik heb ook het vermoeden dat de lawaaiige buurman niet op haar visionboard stond. Hoe kan hij er dan toch zijn? #loagonewrong
Gezien de vraagprijs denk ik dat ze niet meer dan de helft van wat jij noemt betaald heeft
Josh moet gewoon heel beter visualiseren dat ze het huis gaat verkopen.
En het zou me niets verbazen als binnenkort permanente bewoning wordt toegestaan bij dat soort huisjes, dan heeft ze daarna een flinke overwaarde.
Huh je legt aangeleerde hulpeloosheid nu uit als iets anders dan het is. Het is bijvoorbeeld dat je moeder altijd je lunch smeert en je dan zelf niet weet waar de boter staat dus als je moeder er niet is je dan geen lunch hebt of aan iemand anders gaat vragen je lunch te maken. Even kort door de bocht; wat veel mannen doen zeg maar.
Dat is vervelend, want als je een kind altijd alles uit handen neemt leert het zelf niks kunnen. Maar als ze ouder worden wordt wel ineens verwacht dat ze dingen kunnen, en dan hebben ze last van die aangeleerde hulpeloosheid. Heeft precies niks met wel/niet gescheiden ouders te maken.
Ik wilde precies dit komen zeggen⊠Vond Sanny toen ze vooral sanny zoekt geluk videos maakte erg leuk maar de laatste tijd⊠Bleh
HĂš ik dacht dat aangeleerde hulpeloosheid te maken had met tegenslagen te verwerken krijgen waar je geen invloed op kunt uitoefenen.
Nee hoor het gaat om nooit controle over iets hebben kunnen uitoefenen, waardoor het op latere leeftijd moeilijk is om alsnog te leren dat dat wel kan
Sanny in haar vlog over LOA: âNatuurlijk is het ook zo dat je dingen krijgt die niet leuk zijn. Die krijg je ook. Kan je dan zeggen dat heb ik aangetrokken? Ik denk ik heel veel gevallen dat je ze wel hebt aangetrokken. Als jij maar blijft negatief denken over jezelf, of heel erg bang bent, vanuit een angst denkt om iets te krijgen, dan kan het juist zijn dat je het aantrekt. Want het universum kent geen nee, kent geen niet. Als je denkt ik wil niet ziek worden, ik wil niet ziek worden, ik wil niet ziek worden, dan word je ziek.â
Maar dan erna: âIn heel veel gevallen is het niet zo, dan heb je het niet aangetrokken. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal in ons leven, levenslessen, die moeten we leren. Ik weet zeker, het leven in yin en yang. Je kan niet alleen maar gelukkig zijn en mooie dingen op je af krijgen.â
Jeetje dit maakt me echt zo boos. Check your privilige Sanny, met je 5 huizen in 1 week aangetrokken hebben door LOA. Hoe kan je zeggen dat mensen die ziek zijn dat hebben gekregen doordat ze er te bang voor waren (of in sommige gevallen omdat die mensen er een les uit moesten trekken)?? Volgde haar al niet meer op insta maar ga nu ook op youtube ontvolgen.
Ik heb Sanny ontvolgt nadat ze een âgrapâ had gemaakt over dat ze zogezegd wéér zwanger zou zijn hihaho. Op het moment dat daar reacties op kwamen die niet in haar straatje vielen, heeft ze de post aangepast en die reacties verwijderd. Vond dat zo ontzettend onsympathiek maar waarschijnlijk heeft ze gevisualiseerd dat kritische reacties niet bij haar insta leven passen.
Mis precies helemaal niets aan haar.
Elke x als ik LOA zie denk ik dat het gaat over laag onderwijs ofzo
Godsamme wat een boel onzin 
Ik hoop dat ze gauw in een mooie levensles mag leren DAT ZE DR KOP MOET HOUDEN.
Fijn dat jij de filosofie goed begrijpt, vanaf nu komt al het goede naar je toe!