Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Nee dit klopt niet
Het zou kunnen dat ze persoonlijk iets heeft geregeld maar ik weet dat de gemeente erg streng is in handhaven. Ik woon zelf in de buurt, ik ken de omgeving en heb het huisje wel eens gezien online, staat duidelijk bij dat het niet toegestaan is om er permanent te wonen
Volgens mij heeft eerder gezegd het toe te lichten hoe ze dit gaat doen.
Ben erg benieuwd wel.

1 like

Volgens mij particuliere huisjes die dan verhuurd worden door de eigenaren zelf of het park
Niet zoals bij centerparcs dat iedereen dezelfde huisjes heeft

1 like

Wonen niet asocialen op zo’n vakantiepark of was dat alleen park Oranje?

5 likes

Haha ja beetje wel ja en veel gastarbeiders en seizoenswerkers. Supermarkt ketens hebben vaak veel van die huisjes in gebruik voor bijv Poolse distributiecentrum medewerkers

Ik wilde ook al zeggen: deze meid bedoelde letterlijk gewoon een boshuisje als in houten huis. Ze heeft niet eens gelogen over waar dat huis stond :joy:

Toch vind ik het wat misleidend? Ze had een soort middle of nowhere huisje als inspo gedeeld toch? Kan mij totaal niet voorstellen dat het een droom is om op zo’n plek te wonen. Heb vooral het idee dat het een leuk huisje is voor dromerige instafoto’s, veel witte/crùme, interieur, lakens en doeken tegen het bruine van het huisje etc.

Afijn, good for her dat ze in ieder geval niet 's nachts in haar eentje in een creepy bos moet slapen.:sweat_smile:

10 likes

Laat me raden: zich inschrijven bij iemand anders maar wel in het huisje wonen.

9 likes

Die vlogtitel van Sanny nu ook :confounded:: ‘Dit is het 5e huis dat ik in de 1e week aantrok door LOA!’

Omg rot toch op met die onzin :mad::mad::mad:

7 likes

Het huis van Josh en Nick staat ook te koop (Funda) Damn wat een prijs :sweat_smile:
Hadden zij al een nieuw huis gevonden? Heb volgens mij iets gemist, haha!

Staat al best een hele tijd te koop! Ze willen graag naar 't Gooi verhuizen volgens mij, als ze dit huis hebben verkocht en daar wat hebben gevonden.

1 like

Ik vind dat bed voor die nanny in die kinderkamer nog steeds zo weird.
Ben benieuwd of het snel verkoopt want het is nu niet echt een neutrale inrichting.
(Zelf zou ik het met wat andere meubels trouwens fantastisch vinden om daar te wonen maar goed, niet echt in mijn prijsklasse.)

Het is alleen veel makkelijker om een positieve mindset aan te meten als je privileged bent (en dan bedoel ik niet per sé qua geld/rijke ouders, maar meer of je nooit iets echt heftigs hebt meegemaakt en uit een liefdevol, veilig warm nest komt) dan wanneer je al vroeg te maken hebt gehad met allerlei ellende zoals scheiding, ziekte, schulden, onveilige hechting etc.
Het is geen vraag of een positieve mindset je gelukkiger maakt of niet, tuurlijk zou dat helpen, het is alleen veel lastiger om het glas halfvol te zien als je al veel hebt meegemaakt dan als je dat niet hebt.

Zoek maar eens op ‘aangeleerde hulpeloosheid’

1 like

Ik vond Sanny vroeger leuk maar wat een onzin kraamt zij uit in deze vlog. Je moet dingen niet visualiseren, maar echt voelen!!! dan komt het naar je toe. Zo irritant dat volgens hen alles maakbaar is, vraag me ook af hoe zij reageren als bijvoorbeeld een van hun ouders plots zou overlijden. Hebben ze dan niet genoeg gevoeld dat hun ouders 110 moeten worden?

4 likes

Pff ik heb die hele discussie van privileged/niet privileged gelezen en ik wilde toch even toevoegen dat van mij niemand de hele dag hoeft rond te lopen met de gedachte ‘Goh wat heb ik het goed, wat ben ik privileged!’ Ik zie hier echter ook mensen zeggen dat ‘Iedereen toch 40 uur per week kan werken en sparen.’ of dat mensen die dat niet kunnen een Ă©norme uitzondering zijn. Als je dat echt denkt zou ik je willen aanraden je wereldbeeld (of alleen al ‘Nederlandbeeld’) te verruimen. Dat betekent niet dat je je hoeft te schamen of excuseren voor je kansen maar wel dat je een realistisch beeld hebt van hoe de wereld (of alleen al ons land) eruit ziet.

41 likes

Ik heb ook het vermoeden dat de lawaaiige buurman niet op haar visionboard stond. Hoe kan hij er dan toch zijn? #loagonewrong

11 likes

Gezien de vraagprijs denk ik dat ze niet meer dan de helft van wat jij noemt betaald heeft

2 likes

Josh moet gewoon heel beter visualiseren dat ze het huis gaat verkopen.

1 like

En het zou me niets verbazen als binnenkort permanente bewoning wordt toegestaan bij dat soort huisjes, dan heeft ze daarna een flinke overwaarde.

Huh je legt aangeleerde hulpeloosheid nu uit als iets anders dan het is. Het is bijvoorbeeld dat je moeder altijd je lunch smeert en je dan zelf niet weet waar de boter staat dus als je moeder er niet is je dan geen lunch hebt of aan iemand anders gaat vragen je lunch te maken. Even kort door de bocht; wat veel mannen doen zeg maar.
Dat is vervelend, want als je een kind altijd alles uit handen neemt leert het zelf niks kunnen. Maar als ze ouder worden wordt wel ineens verwacht dat ze dingen kunnen, en dan hebben ze last van die aangeleerde hulpeloosheid. Heeft precies niks met wel/niet gescheiden ouders te maken.

1 like

Ik wilde precies dit komen zeggen
 Vond Sanny toen ze vooral sanny zoekt geluk videos maakte erg leuk maar de laatste tijd
 Bleh

1 like