Haha deze heb ik destijds ook gemaakt en als ik me niet vergis was deze trend gezet door, hou je vast, Jelmer de Boer! Was stiekem best wel lekker als ontbijt…
@Nefertiti @JeMoeder @pastelzwart Jullie geheugen is veel beter dan het mijne! Klopt, die taart van Rens Kroes ging het inderdaad om, en ook die kwarktaart van Jelmer de Boer had die vriendin gemaakt. Ik vond het dus echt helemaal niets, smaakte ook zo chemisch door dat eiwitpoeder en die magere kwark. Maar zij presenteerde het als iets lekkers voor bij de thee, nouja, doe mij maar liever een paar losse dadels dan.
Ja of als iemand over een karig belegde cracker/boterham/“gezond” alternatief zegt “net een gebakje”.
Dat is zeker zo, maar in fruit zitten ook veel vitamines en vezels die dan weer niet in hagelslag zitten, het is dus niet helemaal hetzelfde.
(Verder moet iedereen vooral ontbijten met waar je je prettig bij voelt, of dat nou een zak chips of een smoothiebowl van 10 kg is).
Ja dat is idd zo! Ik ben ook geen fan van (andermans) eten als (on)gezond bestempelen, zeker niet zo in het openbaar door ~influencers,~ er zit zoveel nuance achter en wat voor de een werkt, doet voor de ander misschien weer niks.
Oef kom je ook een paar pannekoeken met nutella naar mij brengen? Dankje 
Ik ben verre van een fitgirl maar eet nu toch elke ochtend smoothiebowls omdat ik ze gewoon fucking lekker vind. Voor mij juist geen plezierloos eten, lekker allerlei stukken fruit en muesli erdoor. Over een tijdje zal ik ze vast net als mijn broodjes pindakaas zat zijn, maar voor nu blijf ik lekker slobberen 
Ik vind het juist zo raar om op elke foto je haar zo geforceerd op exact dezelfde manier te draperen… Volgens mij herken je haar niet eens in het echt, als haar haar gewoon naar beneden valt. Dit moet toch gewoon voor de foto telkens zo omgeflapt zijn? Kan me niet voorstellen dat het zo blijft zitten (en al helemaal niet als je sport).
Dit
Extra kut als de bak ook nog eens een ludieke vorm heeft en iemand duidelijk een aantal minuten bezig is geweest de “toppings” te draperen om ze vervolgens alsnog door elkaar te scheppen als je ze vreet.
Slobberen 
Vind dat zo’n vies woord haha
Ik ook, was niet mijn woordkeuze
Het hoeft toch ook niet altijd snel en efficiënt te zijn? Ik vind het zelf ook leuk om wat te eten wat niet op een grote kotsbrei lijkt. Maar goed, ik heb dan ook vanochtend voor het eerst een smoothiebowl gemaakt 
Maar zo’n smoothiebowl roer je toch door elkaar als je het gaat eten dus dan lijkt het sowieso alsof het al een keer gegeten is
Nee mijn techniek is per hap proberen verschillende lijntjes mee te krijgen 
Ja lijkt mij ook. Is gewoon van de ene naar de andere kant gegooid. Als ze een wiebelt met haar hoofd valt het terug in een scheiding waarschijnlijk. En haar puntjes moeten geknipt. Ik ben wel jaloers op de lengte tho.
Krijg een beetje ‘Kijk mij eens volumineus haar hebben’ vibes, terwijl dit puur komt doordat ze al haar haar volledig van de ene kant van haar hoofd naar de andere kant flipt. Zo heeft iedereen een volle bos haar, maar dat ziet er in het echt natuurlijk nooit zo uit. Als je snel kijkt denk je oh mooi haar en als je wat langer kijkt ziet het er gewoon gek uit. Ik ben best voorstander van een zijscheiding maar haar scheiding zit gewoon ter hoogte van haar oor?
Doe mij maar een ander lijntje dan
Waarom zijn influencers zo obsessed met blond haar? Jamie Li, Laura Brijde, Elise van blondetigers etc. Ziet er alleen maar droog en dor uit.
Dat gelobby van Bonnie om stemmen voor die social awards is wel n beetje desperate hoor. Op zo’n manier iets winnen is toch ook helemaal niet leuk?
Ja maar tis nu wel heel overdreven. Al d’r stories gaan erover en blijkbaar weet ze al dat het nek aan nek is dus gooit ze er nog n schepje bovenop. Waarom weet ze dat al?