Wooow ja, is die meid eigenlijk nog “verder gegaan” ooit met iets?
Nee, ze wilde compleet van het internet af omdat ze de richting waar youtube etc. naartoe ging niet prettig vond geloof ik.
Vond het wel jammer, was een leuke meid.
Ja, want “je zult maar vega zijn en dat ze dat er dan ingestopt hadden”. Dan kon jij je niet aan je dieet houden.
Deze gier heeft ook wel eens zo een voucher losgekregen. Maar ben wel iets armer
Ik vind toch echt dat jullie niet zo nijdig moeten reageren op Sanny en haar LOA…
Real story:
Vandaag had ik samen met mijn ouders enorm veel zin in een tompouce. We zijn naar het centrum gereden: HEMA, uitverkocht, Jumbo, Uitverkocht, Bakker Bart, gesloten. Bakker Bol verkocht ze uberhaupt niet. Toen naar een andere jumbo in het centrum. Uitverkocht!
Daarna naar de Jumbo op het winkelcentrum bij mijn ouders in de wijk. Wat denk je? UITVERKOCHT!
Daarna naar het naastliggende dorp. HEMA doet daar niet aan koopzondag. Toen liepen we maar door naar die Jumbo.
Ik zei; Pap stop!!! THE LOA! Laten we even stilstaan en visualiseren hoe we dadelijk lekker tompoucen eten. Dus dat deden we even. Daarna de Jumbo ingelopen en je hadden vele tompoucen!!! Einde.
Nu even wat minder sarcastisch. Ik geloof niet dat je jezelf een huis kan visualiseren. Zover wil ik niet gaan. Daarentegen geloof ik wel dat je krijgt wat je geeft. Straal je veel negativiteit uit, dan ‘krijg’ je dat ook terug. In die zin dat je gewoon niet de gunfactor hebt. Je loopt kansen mis die andere mensen wel gegund worden. Daardoor vond ik de vergelijking die iemand maakte tussen Sanneke en Sanny wel treffend.
Welke huizen iemand in bezit heeft is gewoon openbare informatie dus die privacy bestaat helemaal niet. Het is natuurlijk jullie forum, dus jullie regels en als het niet mag, mag het niet maar het is geen privacyschending.
Privacy in de zin van dat je duidelijk merkt dat bepaalde bloggers/Youtubers er voor kiezen om dit niet in beeld te brengen omdat ze niet willen dat iemand weet waar ze wonen en niet lastig gevallen willen worden. Dan vind ik dat je dat moet respecteren.
Er staan nog een paar filmpjes op dumpert maar zelf is ze nergens vindbaar, geen facebook of insta, wel een linkedin profiel (als je haar googelt), echt heel knap dat ze dat zo heeft gedaan
Ik wilde net met hetzelfde reageren. Beetje Voldemort Vibes.
Overigens heb ik niet het idee dat iemand anders het huisje van Jennie op wil/kan zoeken, behalve degene die toevallig de buurt kent? Niemand gaat haar ‘s nachts opzoeken ofzo toch (in dat ongezellige park hehe)
Ik vind onbegrijpelijk een groot woord, maar ik ben dan ook zo’n sneuneus die meteen gaat zoeken
Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Het ‘knappe’ is dat ze daadwerkelijk dat besluit heeft genomen en niet ondertussen op instagram of weet ik veel waar toch nog een bepaalde vorm van aandacht zocht. Haar beslissing was heel duidelijk en gefundeerd terwijl ze behoorlijk groot aan het worden was en er nog heel veel financiële mazzeltjes op haar pad zouden komen.
Holy shit, 10 jaar in een relatie en dan je vrouw betrappen dat ze aan het seksen is met je zoon
Ik vind dit gewoon een soort misbruik eigenlijk? Ja, hij is 20 maar die verhouding is toch never gelijk? Wtffff??
Nou dat dus. Ik vind dit gewoon seksueel misbruik hoor. Als het een man was die dat met zijn stiefdochter uit zou halen was het heel anders qua reacties hoogstwaarschijnlijk. Op de een of andere manier lijkt het dan altijd onschuldiger voor sommige mensen als het een jonge jongen met een oudere vrouw is? Echt naar!
Sickening
Dit kunnen alleen mensen zeggen die geen echte tegenslagen kennen in hun leven, jezus zeg.
Misschien heeft die jongen de romantische relatie met zijn stiefmoeder wel gevisualiseerd. Gaan we nou het universum in twijfel trekken met z’n allen?!
Natuurlijk, ze heeft immers wel een “I love sex” bordje op dr muur hangen
#hilarisch #helemaalnietvanille
Bij mij de meervoud aan linnensprays