Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik zag bij @debroervanroos dat hij een bericht had ontvangen van de organisatie dat het nek aan nek was. Dus Bonnie zal dat bericht ook hebben ontvangen.

Edit: Het was een story (inmiddels verlopen) met daarin een screenshot van een via Instagram DM verstuurd bericht dat het een nek aan nek race was en dat het oproepen voor stemmen weleens doorslaggevend kon zijn (zoiets)

1 like

Dat is toch niet per se alleen bij influencers?

1 like

Oh mijn god dit soort dingen moet echt verboden worden!

Ik weet niet of haarkleur het beste voorbeeld is, heb je maar weinig varianten van :stuck_out_tongue:, maar sowieso ontbreekt het al die influencers aan onderscheidend vermogen de laatste tijd. Zag vanochtend weer zo’n foto van Claire Lucia met zo’n heel lulverhaal over #omgzotrotsopmijnlichaamjaaaa. Meit je draagt precies dezelfde kleren als elke random influencer, je hebt precies hetzelfde insta huis, dezelfde insta hond en en wil nu ook gewoon precies zo’n foto in je feed die ik al 1000 x heb gezien? Maakt allemaal niet uit, lekker doen hoor, maar doe niet zo moeilijk en wees ook gewoon eerlijk over je spon (tenminste ik geloof er weinig van dat dit geen spon is)

40 likes

Oh ik kijk nu juist meer haar video’s. Voorheen was ik grote fan van Monica maar vind nu juist haar video’s niet boeiend.

LOL kijk Sanders hoofd daarachter in die spiegel

10 likes

Ik wilde dit net posten haha

1 like

Heel handig die shout out naar die overduidelijk te kleine bh…

7 likes

Ik vind het irritant dat ze haar benen van elkaar heeft. Wie zit nou zo. Waar leunt haar been op. Waarom.

12 likes

Nou ja anders zou je mss denken dat ze een beetje dikke billen heeft.
Nu moet ze ze mooi aanspannen

5 likes

Ja sowieso denk ik bij die foto nou echt supergaaf dat je met je perfecte lichaam dat durft te posten

11 likes

Billen? Die zie je niet eens.

Ik zie het eigenlijk niet in m’n omgeving dus daarom
viel het me op!

Hmmm ik ben Vlaams bedoel haar bovenbillen? Hoe noemen jullie dat?
Met billen bedoelen jullie meer de poep (kont) he?

5 likes

Ik krijg echt kramp van deze foto. De arm waarmee ze de foto maakt is ook netjes over haar zij geplaatst waar de vetjes verschijnen die komen door de rare hoek waar ze in zit.

Edit: wel even duidelijk dat het hartstikke logisch is dat je dan vetjes aan de andere kant krijgt.

1 like

Hahah wat gebeurt hier. Ik heb het over haar benen. Benen zijn ook benen in het Vlaams toch. Of beentjes.

50 likes

Ze ging er ook een soort winactie aan hangen dat de eerste tien mensen ofzo die een screenshot stuurden van dat ze gestemd hadden, die zou ze een kaartje sturen. Vind dat ook net een beetje te ver gaan ofzo.

1 like

Dijen bedoel je denk ik

1 like

Hahaha viel mij ook op al. Hang je er als een halve zeester bij op zo’n foto te maken, maar ja #instalife is nie makkelijk hoor

en @Spaarlamp Ik denk dat ik inderdaad haar dijen bedoel.
Haar bovenbenen dus :sweat_smile: Ik dacht nochtans echt dat ik hier het taaltje onder de knie had :wink:

27 likes