Oh mijn god wat werd ik hier ongemakkelijk van
Random feitje: ik kom er net achter dat de blonde tigers kleindochters zijn van Remco Campert, wisten jullie dat? Op de een of andere manier vind ik dit fascinerend, maar geen idee waarom, want ik weet precies niks van die man.
En wie is die man dan?
Beroemd schrijver (beroemd opzich wel toch?)
Staat op de literatuurlijst NL, oa van het leven is vurrukkulluk
Het gaat hier al veel te lang over maar wilde dit toch even quoten en wat aan toevoegen want ik denk dat je hier een deel van de essentie van het probleem van influencers hebt.
Zij denken op de een of andere manier dat de wereld eerlijk is; zij verdienen veel geld en hebben succes dat is toch omdat ze zo geweldig zijn? En als iemand dan kritiek heeft dan is dat niet leuk want ze hebben toch hun best gedaan en dan is het toch niet eerlijk dat je kritiek krijgt?
Dat ze daarom ook lastig met tegenslagen om kunnen gaan omdat ze die niet verdiend hebben. Past ook wel bij het egocentrische wereldbeeld van veel vloggers/influencers. Hoe bekender ze worden hoe meer ze vervreemd raken van het normale leven ofzo
Ja echt hoor, irriteer me mateloos eraan dat ze schijt heeft aan de 1,5m regel.
Duimpje omlaag van mij en dacht eraan gaat uit mijn abonnementen te gooien.
Zo stom dat zij denkt zich er niet aan te hoeven houden
Heeft iemand ooit wat kleding besteld van Laura Ponticorvo, hoe was de kwaliteit?
Er stonden ook wat reacties onder de nieuwe video van Co dat ze zich niet aan de 1,5 meter regel hield, maar die reacties lijken nu weg?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het betere kwaliteit is dan iets van Ali Expres.
Oh god ja, is zij er ook zo een? Wat hebben die influencers toch allemaal dunne huidjes, je zou toch denken dat je in zoān positie juist een extra dikke huid opbouwt?
Oh nog erger, gerechtvaardigde kritiek verwijderen. Thatās it, ik zeg mijn abbo op
Ik ben er vandaag pas achter gekomen dat het zussen zijn, ik dacht gewoon dat het onwijs goede vriendinnen waren
Nou precies dit ja. Het is ook geen incident maar ze doet structureel niet eens haar best om afstand te houden. Ben er ook aardig op afgeknapt. En ik snap ook niet dat je dan zelfs in de edit je niet beseft dat dat niet okƩ is. Dan heb je wel echt maximale schijt aan de maatregelen.
Wat bedoel je met: dat ze niet wil met Jordan omdat sponwereld? Snap ff niet wat je bedoelt.
Een van de redenen dat ze het niet zag zitten om mee te gaan, was dat haar (influencer)carrière hier net goed begon te lopen en dat ze veel interessante samenwerkingen niet zou kunnen doen vanuit Curaçao.
Oh ja, daar zul je mij niet verder over horen speculeren. Ik gaf enkel antwoord op de vraag van @anon18050057 zonder oordeel over Co. Ik schreef ook niet voor niets āeen van deā redenen.
Het is een tijdje geleden dat ik me zo in een post kon herkennen. Much on point, goed beschreven
Vond haar ook altijd een van de leukere, maar kon het niet laten en heb een reactie over de coronamaatregelen achtergelaten, haha.
Oh zo! Bedankt
Volgens mij gaat dat van Co niet perse om haar spon deals of influencer leven dat ze niet naar CuraƧao wil, maar meer omdat ze haar eigen theatershow begint dit jaar in Nederland en dat ook een droom van haar is waar ze mee verder wilt gaan. Theater was volgensmij altijd al haar ding. Ik heb juist meer het gevoel dat ze het YouTuben en influencer zijn uit eindelijk is begonnen om hopelijk via die weg het theater in te kunnen. En dat is gebeurd. Dat ze haar eigen show heeft (nu uitgesteld door corona). Ik begrijp dan echt wel dat je niet wilt verhuizen, want qua theater wereld heb je in Nederland gewoon veel meer mogelijkheden en kansen dan in curaƧao.