Jep ik vraag me ook af hoe en wat. Een Annemerel bijvoorbeeld, denk in dat wereldje toch ook wel één van de bekendere, heeft ook een paar boeken geschreven en draait al eeuwen mee, zit op 36k volgers. Nogal een verschil…
Ik heb inmiddels een milde obsessie voor japkejanneke ontwikkeld en ik vroeg me af of er een persoonlijkheid schuil ging achter haar instaselfies.
Het antwoord is: personality not detected.
Ze doet me een beetje denken aan Annemerel, met die tuttige manier van praten. Zit weinig vaart in
Ik had tijdens het kijken (heb niet alles gezien) het idee dat ik het op 0.5 halve snelheid keek. Heeeel sloom allemaal hoooeee zee praaat zooo.
BOVENBILLEN?!
Heb ik zelf als Vlaming nog nooit gehoord maar er zijn wel meer dialectwoorden waarvan ik denk “heh?”
Ahh ik vind d’r wel liev overkomen. Maar als zo’n random persoon die ik verder niet ken dan zegt: “uhm ik moet vandaag nog even naar de huisarts en ik ga een rondje hardlopen, ik neem jullie lekker meeee” dat ik denk wtf kijk ik naar?
Ps, ik hoop van harte dat ze dat coachingstraject van Van Wonderen aan de wilgen heeft gehangen. Iedereen die met Annic in zee gaat, gaat op mn zwarte lijst
Nou, zij post op haar blog ook wel eens over haar achtergrond met een eetstoornis en daar heeft ze ook wel eens in een podcast over gepraat. Ik heb daardoor wel bewondering voor haar. Ze heeft een eenzijdige instagram en laat verder niet veel los dan hardlopen/ fietsen, maar ik vind haar niet iemand ‘zonder persoonlijkheid’.
Dat is natuurlijk heel vervelend voor haar, en natuurlijk heeft ze haar eigen leven en achtergrond, maar ik baseer dit op wat ik zie.
Onder je voorbips
Nooit geweten dat een vrouw zoveel billen kon hebben. Als ik in m’n bikini voorover buig, zijn mijn buikrollen in Belgie dan buikbilllen??? 
Ik vind vooral haar manier van praten niet fijn om haar te luisteren (“ennn de redeeen dat is dat ga doenn issss, omdaaaatt”). Gelukkig is het is niet zo erg als Manon, die maakt zo’n zeurende uithaal aan het eind van elk woord/zin, maar sommige mensen vind ik gewoon niet fijn vertellen
https://www.youtube.com/watch?v=y3OUQl5yAhs
Dennis Schouten & Jan Roos (van die fouten grappen over transgenders - en waar Alice een video over maakte) hebben dus oprecht excuses aangeboden. Vinnik wel goed van ze.
Hahahahahahaha omg once you see…
Hmm… geloof eerlijk gezegd niks van deze ‘excuses’.
Zou het eigenlijk ook geen excuses willen noemen. Als ik jou beledigd heb sorry. Zo werkt het niet.
Ze hadden er wel iets uitgebreider op kunnen reageren en precies zeggen waar ze dan spijt van hebben. Maar op zich goed dat ze erop terug komen. Mager. Zesje.
Nouu… nee
Ook die “laten we kijken naar de berichten . Ehh Jessie maya dat is een vrouw maar was vroeger een man” laat al zien dat ze gewoon niet begrijpen wat ze fout doen.
Sws geloof ik youtube exuses nooit want dat is om je eigen hachje te redden.
Ja en die Jan Roos heeft vak de week op twitter nog veel ergere dingen gezegd hierover en nu heeft ie opeens spijt. Ja spijt dat youtubers over hem heen vallen.



