Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Nou, je hebt misschien wel gelijk… Als ik in private mode kijk zie ik m’n comment dus niet…

image

Vond Co altijd echt leuk en chill, maar nu ze comments verwijderd kan ze ook de pot op.

edit: overigens wel een goede manier om te testen hoe influenzas met hun volgers omgaan. Tere zieltjes zijn het toch eigenlijk ook.

6 likes

Zo jammer… Ik vond/vind Co echt een leuke persoonlijkheid om te volgen maar dit slaat echt alles. En zo je niet aan de regels houden en dan ook nog eens de reacties daarover verwijderen?! :dizzy_face:

7 likes

Ik ga helemaal stuk om dat stukje in Bonnies vlog dat Nick allemaal appjes krijgt van een man die ze ooit op vakantie hebben ontmoet. Het zijn allemaal van die typische boomer appjes :joy:

22 likes

Met ook echt een vinger voor de lens bij die foto :joy:

2 likes

Wat ik me nu meer afvraag over jennies chaletje, is of ze ook de grond waarop het chaletje staat heeft gekocht, gezien het in een park staat :thinking:

1 like

Dat zien we over een paar jaar bij de Rijdende Rechter

42 likes

Is overal erfpacht in dat park, dus niet van haar. Ook geen permanente bewoning. Ik gok dat je ook servicekosten moet betalen aan dat park. Dus dan is het wel een paar duizend per jaar extra.

2 likes

Ja dat zag ik ook :tired_face:

1 like

Als ze een vriend krijgt en samen gaan wonen, kunnen ze dit als vakantiehuisje gebruiken :sweat_smile:

Heb zo’n vermoedde dat het zo lang heeft geduurd omdat ze waarschijnlijk eerst wilde weten of ze mocht verbouwen.

1 like

zo vind dit ook wel echt heel jammer idd, volgde haar altijd met veel plezier maar vind hoe ze zich in deze tijd gedraagt echt wel een afknapper. Ik zat al elke keer te kijken of iemand er iets over zei in de comments en vond het al zo raar dat ik steeds niks zag, maar ze worden dus gewoon verwijderd… irriteerde me de laatste tijd sowieso ook al enorm aan het aantal ads in haar vlogs.

2 likes

Huh waar gaat ze wonen dan? Ieder jaar een paar weken bij der ouders?

Volgens mij mag je er meestal officieel maar een half jaar zijn. Maar zoveel mensen wonen illegaal op zo’n park.

Bij haar huis staat duidelijk van niet. En bij de andere huizen die te koop staan op dat park ook?

Jezus man who cares, Jennie zoekt dat toch lekker zelf wel uit. Leuk om te zien hoe zo’n huis eruitziet maar al die formaliteiten gaan ons toch geen reet aan verder

42 likes

Oké, ben er klaar mee. Wat een non-argument, laten we inderdaad iedereen maar gewoon vertrouwen, er het beste van maken en dan waait dit griepje vanzelf over. :+1:

47 likes

Ben wel benieuwd wie er nog meer op reageerde. Moest ook wel lachen om hey feit dat ze wel op deze reactie reageerde, en niet op de eerdere. :joy:

Ik zou graag van mensen willen weten wat ze verstaan onder “mensen die wél andere mensen zien”

Wie moeten die andere mensen dan zijn om volgens hen in de onverantwoordelijke categorie te vallen?

Plus, ik geloof er niks van dat al die mensen die zij al in één week ziet, verder helemaal niemand zien en enkel en alleen voor Co een uitzondering maken.

4 likes

Mensen die boodschappen doen!

Stay strong soldier.

13 likes