Als hij die tekeningentjes op kleren gaat verkopen hoop ik dat hij of textiel verf gebruikt of het mixt met een textiel goedje. En het daarna strijkt. Anders is die tekening ( die je zelf ook kan maken maar goed) na 1 wasbeurt al vercrackt.
Ja! Echt intens lelijk en zo makkelijk: een piemelig figuur met een gezichtje en dat duizend keer.
Huh hij vraagt dus basicly 120 euro voor een schilderij dat iemand anders heeft gemaakt? Hij heeft er alleen zelf een rood poppetje op getekend.
Zij reageerd met āJa voor mij ookā haha
Het is ook zoān overkill. In zijn woonkamer hangen schilderijtjes met die dingen, de kastdeuren zijn ermee bewerkt Ć©n de halve muur bestaat eruit. Zou gillend gek worden
Mijn impopulaire mening is dat ik het best geinig vind dat hij die illustratietjes maakt als hobby. Leuker dan een kleurplaat voor volwassenen in elk geval.
Haha mooi toch voor hem als hem dat lukt⦠Makkelijker geld verdienen kan bijna niet.
Ja en de hele toiletmuur heeft hij een paar weekvlogs geleden ook beklad. Toen hij aan die muur in de woonkamer begon dacht ik āoh nee heā, maar hij heeft gelukkig maar een gedeelte gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het jasje dat hij voor Bradley maakte nog best leuk vond, maar op de muren in huis vind ik verschrikkelijk.
Het is ook niet mijn smaak maar het afkraken van iemands uiting van creativiteit vind ik niet OK.
Er zijn wellicht ook mensen die het wel leuk vinden, maar bovenal gaat het erom dat hij er plezier in heeft.
Gaan we nu ALLES van hem afkraken? Want het wordt echt een beetje triest hoe heftig er hier op hem gehamerd wordt.
Ik vind zn kunst wel heel leuk, alleen niet mijn smaak op een oud olieverf schilderij, maar zo los op een leeg canvas vind ik het echt tof.
Ik wil nu ook op een jasje kliederen⦠heb alleen geen jasje.
Levis als je dit leestā¦
Doet me denken aan dat filmpje van Flabber TV bij de kunstbeurs waar er twee meisjes gefilmd worden en de ene zegt āWe zijn zusjesā en de ander erop reageert met āJa, wij allebeiā
Waarschijnlijk is het acryl dat krijg je er ook van zān levensdagen niet meer vanaf hoor. Genoeg kleding mee verziekt tijdens mijn vorige baan hahaha.
Je kan idd prima die verf gebruiken maar je moet het wel strijken en en met nog iets behandelen wil je het lang mooi houden. Anders gaat het zo ākrakenā als je het wast.
Oh ik vind dit echt super leuk
Haha dan betaal je al 120 euro voor minimale inspanning en moet je nog 7 euro erbij lappen voor de verzendkosten
Wel afgeprijsd
Volgt iemand Japke Janneke, een sport influencer? Ik verbaas me over haar beschrijving van een dag. Begint vroeg met werken (zodat ze tijd heeft om een mooie rit te maken zegt ze), gaat om 9.45 fietsen en besteed de rest van de dag buiten om te relaxen. Dan is je werkdag ongeveer 2, maximaal 3 uur ofzo??
Hahahaha ja hahah
Zij (en alle andere ārun-fluencersā) zijn echt een ver van mijn bed show. Die werkdag stelt dat inderdaad niet al te veel voor!