Ja en die Jan Roos heeft vak de week op twitter nog veel ergere dingen gezegd hierover en nu heeft ie opeens spijt. Ja spijt dat youtubers over hem heen vallen.
Waaarom had ze zoân rare oranje filter gebruikt? Zo kan ik niet zien hoe de kleuren echt zijn
Ja de antwoorden op twitter die hij gaf op mensen die hem aanspraken zijn echt ongelofelijk. En dan nu opeens excuus
geloof er niks van
Jaa sws gaat deze lul off camera op kring verjaardagen gewoon door met deze nonsens
Nee niet eens. Ze hadden er ook niks over kunnen zeggen. Of er nog driedubbel over heen kunnen gaan met nog slechtere grappen. Hun achterban vind toch alles lachuh. Dat ze daar niet voor hebben gekozen, maar sorry hebben gezegd, vind ik voor ze spreken.
Ze hebben bijna alleen maar negatieve comments gekregen en o.a. Jesse heeft zich er over uitgesproken nou dan heb je gelijk al zijn kijkers tegen je. Ik geloof er niks van dat hij dit oprecht meent. Zou mij niets verbazen als iemand anders heeft gezegd dat ie dat moest zeggen en dat hij graag dat programma wil blijven doen.
hahaha jij hij vroeg ook iets over niezen en dat je vaak verder niest dan 1.5 meter (hoe dan, maargoed) en die vrouw zat ook zo een beetje haar lachen in te houden en zo heel droog van uhm nouuuu dat verschilt natuurlijk per persoon hahaha zo stom
De comments waren ook link jeetje, ik vond dat die vrouw het echt netjes deed.
Dit zegt ie ook over transfobie; âDan zou je een irrationale aangeboren angst hebben voor mensen die zich ombouwen, denk ik. Nog nooit gevoeld.â
Ben jij Jan Roos? Want iedereen die hem verdedigd, âexcusesâ of niet, vertrouw ik niet.
Uhh nee, ik ga helemaal niet fuck outta here, maar hele mooie afsluiting van je betoog hoor.
Je kunt toch ook niet beweren dat ze maar beter geen excuus kunnen maken? Helaas maar waar, er zijn een hele hoop mensen die soortgelijke uitspraken doen en niet beseffen dat ze kwetsend zijn. Die maken dus kutgrappen over een groep mensen, die groep roept terug dat dat écht niet kan (en sturen ondertussen ook doodsbedreigingen, maar dat schuiven we wel even terzijde), en dan laten we het er vervolgens maar lekker bij, als ik jouw betoog volg. Want als de woordkeuze van het excuus mevrouw kali niet aanstaat, dan hou je beter maar gewoon helemaal je bek? Nee, dat is een oplossing.
Mensen die zulke uitspraken doen als meneer Roos kunnen niet van de een op de andere dag opeens spijt hebben. Die menen elk smerig woord wat ze zeggen omdat het discriminerende wezens zijn.
Hij maakt âexcusesâ omdat hij bang is voor de tegenreactie.
Beetje zoals n man die n vrouw slaat, gaat zitten janken bij de politie als hij dreigt opgepakt te worden en haar daarna nog een keer in elkaar timmert door wat âzij hem heeft aangedaanâ.
Ik zag gister toevallig dit filmpje, over oprechte excuses gesproken
Edit: dit is de vlog waar het over gaat
Laat monica zl nou lopen in haar vol gepoepte luier (die uitvalt???) om een enorme doos met woon spon uit te pakken ipv even die luier te verschonen.
Ik vond A La echt een leuk merk, maar ik vind het toch zo zwaar overdreven om zowat die hele collectie op te sturen naar Monica. Ze pakte het ook zooo snel uit.
Ik zag net toevallig een vlog van Gio voorbij komen. Maar wat rijdt hij asociaal zeg. Snap dat je je nieuwe auto even wilt testen, maar met zoveel jonge volgers hoef je niet te laten zien dat je met 200 km per uur over een polderweg vliegt. En dan ook nog vloggen met een camera in zijn hand tijdens het rijden. Kon je dat niet ergens melden?
Ăcht fabuloussss
You guys⊠in de vlog van vandaag is Bonnie glittertante geworden!!11!!
Heel de tijd over die baby van Sarah haha. Super logisch natuurlijk, ik dacht echt âwow zo moet je dus reageren op babynieuwsâ.
Op mijn werk komt soms een ex-collega langs met zijn baby. Dan staat 3/4 daar mega awkward, weten niet wat we met zoân baby moeten. De week erna kwam iemand met een hond, we gingen allemaal los (ik wil met de hond gaan wandelen! ik wil met de hond op de foto! ik wil naast de hond zitten)
Hahahaha!
Nou gelukkig hadden je collegaâs dezelfde grotere interesse in de hond haha! Babies zijn ook heel kwetsbaar natuurlijk, daar ga je ook niet snel mee een selfie maken en zo dus vind het ook zeer logisch (zelf vind ik honden ook veel leuker dan kinderen).