Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Echt nog nooit van gehoord maar hemel, wat een hoop volgers heeft zij!

Ik kan niet wachten op de video:

13 likes

Jeetje, haar Instagram bestaat ook alleen maar uit dezelfde soort foto’s van haar eigen hoofd.

6 likes

Ja wat een narcisme!

1 like

Japke Janneke wint het wel op het gebied van dubbele instagram namen.

52 likes

Echt een koud, onsympathiek mens. Zo komt ze over tenminste. Een soort pretentieus “neutraal/journalistieke” houding waar ze de ballen van lijkt te begrijpen.

2 likes

Dacht na inge marieke alles gehad te hebben krijgen we dit weer

24 likes

:joy: ik ga stuk

Japke even opgezocht.
“Wat voor foto zal ik vandaag eens posten?” dacht Japke met een peinzend hoofd.
Maar toen zag ze de foto die ze een dag eerder de wereld in had gestuurd en daar kwam meteen die Inspiratie.
“Zo’n foto ga ik posten!!!”
En Japke wist dat het goed was.

17 likes

Haha inderdaad, hoe krijg je het zelfs voor elkaar om telkens exact diezelfde hoek te vinden!

Ze doet me trouwens heel erg denken aan Britse influencers circa 2014 met dat “schattig wegkijken van de camera”, die voorovergebogen pose, witte concealer (is dat concealer?) en omgeslagen haar:

image

78 likes

Hahahaha dit is echt erg :crazy_face: die blik ook erbij “kijk mij schattig zijn”

8 likes

Maar echt…ik scrol nu al een minuut door haar instafeed en het is ALLEMAAL HETZELFDE. Niet eens overdreven.
Ik ervaar plaatsvervangende verveeldheid.

7 likes

Wauw zelfs de achtergrond is steeds hetzelfde. Vast een makkelijk plekje om de camera te zetten of zo.

3 likes

Wie zijn Jap en Janneke

57 likes

Hoe kun je zoveel volgers krijgen met alleen maar hetzelfde posten. Echt haar hele feed is hetzelfde alleen af en toe een andere locatie.

4 likes

Bijna 100K volgers, op elke post gemiddeld 5000 likes. Zegt genoeg denk ik!
Japke is een grapke.

30 likes

Oook zo irritant altijd van die influencers die in hun stories alle veren die anderen in hun reet steken weer delen. Ik hoef niet 100 stories te zien waarin anderen je net gelanceerde interieurinstacursus de hemel inprijzen :face_with_monocle:

(Edit sorry ben lekker aan het zeuren en irriteren vandaag)

7 likes

Hoe debiel ziet dit eruit! In wat voor een wereld leven wij toch…

1 like

Influencermoneys

5 likes

Bij mij helaas niet maar aan haar blik te zien valt het bij haar met bakken uit de hemel

1 like