Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vind het ook zo awkward dat ze steeds ergens anders een vraag stelt. Moet vast ~speels~ en ~dynamisch~ overkomen maar ze staan dan maar overal gewoon een beetje houdingloos

1 like

Ik las inhoudsloos. :see_no_evil:

1 like

Ze heeft dus ook de variant “poseren met een fiets”: ook dezelfde houding zittend op de bovenbuis van het frame. Wel met helm op, want je krijgt natuurlijk nooit meer volume in je haar nadat je een helm op hebt gehad.

Verder ben ik wel gewoon jaloers op hoe fotogeniek haar haar altijd zit :see_no_evil:

5 likes

Haar eyeliner zit ook altijd hetzelfde en muurvast. Benieuwd welke het is. Heb nog nooit een foto zonder gezien haha

1 like

Ik vraag mij bij dit soort foto’s af of ze daadwerkelijk met dat losse haar hardloopt. Waarschijnlijk niet want bij de foto’s waarop ze daadwerkelijk rent, heeft ze toch een staart in.
Snap niet dat mensen het leuk vinden om zo iemand te volgen. Al liet ze nou tussendoor ook wat foto’s van de natuur zien (tijdens het hardlopen) of wat persoonlijkere kiekjes, dan is het al veel leuker.
Vind je jezelf dan echt zo mooi en geweldig of is het toch een bepaalde bevestiging die je zoekt vanuit onzekerheid?

Ik snap het echt niet.

5 likes

Eigenlijk zouden we dit topic het andere Youtubers/Influencerstopic moeten noemen. Zo weinig bloggers nog.

37 likes

Bloggen is toch ook doohoooood. Hoe vaak moet Mascha dat nou nog zeggen

3 likes

Hoe durven jullie net op het moment dat Alwin een foodBLOG begint

29 likes

Aaah ik hou echt van JackMate. Zie dat de video intussen online is😁.

3 likes

Maar ik ben ouderwets en lees nog altijd het liefste blogs

2 likes

Ik heb ook van dat omgeslagen haar. Shit.

Ze doet mij denken aan Gaby Blaaser, maar dan de gekuiste versie. Met al die random product placements in die foto’s.

3 likes

Mother of all influencers

114 likes

Hahahahahah WAT WAT WAT

22 likes

11 jaar alweer, jeetje. Zelfs al zou ik de nachts door de krochten van YouTube bladeren en me dood vervelen, zou geen video van die OG youtuber aanzetten. :woman_shrugging:t4:

8 likes

Door haar werd het EEN DING

En gefeliciteerd aan de taart-emoticon te zien :hugs:!

Ze ziet 11 jaar en meteen triggered

15 likes

Dankjewel! Mooiste cadeau is deze twitter conversatie natuurlijk

18 likes

Huh die hele reactie heeft 0 toegevoegde waarde :joy:

58 likes

Beetje zo’n reactie van het popi meisje op de middelbare school dat bij wijze van spreke een paardenstaart nog kon toe-eigenen als een soort wandelend trendorakel. Alsof ze eigenhandig de Big Bang van de beautyfilmpjes heeft verzoorzaakt. Joe.

7 likes

Eigenlijk had Nikkietutorials bij Ellen ook even moeten vermelden dat zij nevernooit zo’n succes zou zijn geweest zonder Sanneke als grondlegger van de gehele Nederlandstalige beutycommunitie op YouTube. Nikkie lift toch ordinair mee op dat unaniem belachelijke succes van ons Sanneke.

122 likes